bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
Nemli bolgelerde istanbul izmir vb. Kar seyrederken biz karsimizda gunes donuyoruz. Kuru ayaz baska bir sey bu Ankara cok daha baska anlam veremiyorum.
Bu şehrin soğuklarını yazın ben istedim ama kar yağmıyor ki insafa gelsin. Soğuğu her gün saatlerce yiyorum ama şikayetçi de değilim. Sadece istanbula yağıp da buraya yağmayan kara karşı sitemim var. Karla arası iyi olan bizdik.
buz gibi soguk, kar yok, disari cikiyon sumugun akiyo gotun donuyo ustelik kat kat giyindigin halde. ama esnafi usumussun sen deyip salep ikram ediyo, oyle de samimi. kizamiyoruz da bu sehre, ama kar yagsa cok sevincem.
Her yere lapa lapa kar yağarken şu an bulutsuz bir hava durumuna sahip şehir.
içmeye devam ederken saatin 9 olduğunu farketmemi sağlayan başlık.
Türkiye'nin her anlamda en gelişmiş şehri ve biz muhafazakar milliyetçilerin yuvası.
başkent olmasa nüfusu on bini geçmezdi sanırım.
saygılar sunuyorum azizim...
saygılar sunuyorum azizim...
nefret edilesi iğrenç sıkıcı boğucu ve çok soğuk olduğu gibi insanlarının da soğuk olduğu şehirdir.
asla kar yagmiyo. -12 derecede gunes cikiyo utanmadan.
Bok çuvalı gibi şehir.
Aşık oldu olduğunda gotun donacak şehridir.
Ankaradan olanlar selam versin.
Ankaradan olanlar selam versin.
Türkiye cumhuriyetinin başkentidir.
bilgi bilgidir abi belki bilmeyen vardır!
bilgi bilgidir abi belki bilmeyen vardır!
Göt donduran şehir.
Türkiye Cumhuriyeti'nin başşehri... Aklıma ilk, Ankara havaları, Ankara'nın soğuğu vb. şeyleri getiren, hayatımın bir bölümünü geçirmek istediğim bir şehirdir...
Geçen ay başında biraz kar yağdıktan sonra demiştim ki ocak sonuna kadar kar yağmayacak. O günden beri kar yağmadı. Lâkin az önce gördüğüm kadarıyla tek tük yağmaya başlamış gazi mahallesinde bile. Sabah tunalı taraflarına gideceğim umarım bana zorluk çıkarmazsın mübarek şehir.
Beklenen kar geldi. yarin yogun kar yagisi gorunuyor dikkat.
Evet yine bir tatil sonu geldiğim , okuduğum şehir . Özlemişim seni .
Ankara deyince onun deyişiyle o, o, ve o geliyor aklıma bu hayattaki başardığım tek ve doğru şey sayın sözlük lütfen affetsin beni.
daha soğuk ol ankara. soğuktan donsun!
Kışın geldiğini gözümüze sokarcasına sisi ile hissettiren, görüş mesafesinin "burun ucu" olduğunu ilk defa yaşadığım şehir.. Halısaha maçı yapıyoruz, ortasahada oynuyorum. Ne bizim kaleyi görüyorum, ne karşı kaleyi. 1-2 metre çapımda insan varsa hayal meyal onları görüyorum. Bunu başka yerde yaşayamazsınız.
Yaşanamayanların şehri. O yüzden seviyoruz çünkü yaşanacak çok şey var daha.
bu sene bir kere kar yağdı o da hemen kalktı yerden. kar sevmeyen insanlar bile kar yağsa da havanın soğuğu biraz kırılsa demeye başladı. istanbula verilen kar tatilinden ankaraya da bir tane istiyoruz zira hava burun düşüren derecede soğuk.
Her yıl kış aylarının daha soğuk geçtiği şehirdir. Allah dışarda kalanlara yardım etsin.
güzel yağıyor vesselam. ama tutmadı yahu. çılgınlar gibi kardan adam yapma planlarım vardı. ankaralıyım ve ilk defa bu sene arkadaşlara uludağa mı gitsek yeaa demeye başladım. ankaralıyım lan ben. soğuğun keskin, ayazın delici, karın yerden kalkmaya üşendiği, adamın mert olduğu yer burası. son dediğim pek gerçekçi değildi neyse. uludağ nedir amk. bizi bu sene kara hasret bırakan yüksek basınç alçak basınç arasındaki amansız ayrılık ve tripleşmeden çok muzdaribiz. sen ankarasın, allahını seversen bi on cm karın olsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar