bugün
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı5
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- makarna süzmek4
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- güneş2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- paris te son tango6
- futbol9
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- iş kadını yazarlar6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- meloş nerede sorunsalı5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- amazon com tr2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
merkezi çok ağaçlık olan büyükşehir.
ancak gölbaşı çok kurak. daha yeşil olmalı.
ancak gölbaşı çok kurak. daha yeşil olmalı.
Ankara.
Bu kadar benzeyemezdim sana, bu kadar nefret edemezdim yalnızlığımdan, bu kadar nefret edemezdi eskiden kalan o adam.
Bu kadar benzeyemezdim sana, bu kadar nefret edemezdim yalnızlığımdan, bu kadar nefret edemezdi eskiden kalan o adam.
zorunlu olarak gelen herkes nefret eder, gittiklerinde ise deli gibi özlerler. Geri dönüp ev alanları bile gördü bu fani gözler. insanoğlu işte nankör. Türkiyenin tek yaşanılası şehri...
biraz sonra otobüse binip gideceğim şehir. ulan ne sıkıcı, ne kasvetli bir şehirsin sen. daha yola çıkmadan içini sıkıyorsun insanın.
2 günlük sıcaklık farkı 20 derece felan olan şehir öhh amk.
yarın tekrar buluşacağım şehir. Şehirden nefret etsem de orayı yaşanır kılan arkadaşlarım, topluluklarım var orada.
Hep gitmek istediğim ama bir türlü vakit bulamadığım bir şehirdir.
bu gece gitmek üzere yola çıkacağım şehirdir.
sıcağı sıcak, soğuğu soğuk olan şehir! işte böyle bir yer, nefret edilesi.
başkent olmuş ama kent olamamış şehir. ankarada bir belediye başkanı var ki adı gökçek olan ankaralıyı ankaradan soğuttu. yaşanabilir bir yanı vardı atatürk orman çiftliği oradaki ağaçları da katlettiler rant uğruna...
kardeşimin evi dolayısıyla gidip kalabileceğim bir şehir. hem de en çok sevdiğim yerinde. keşke eskişehirli olmak yerine ankaralı olsaymışım. denizi olmadığı halde sevebileceğim tek şehir ankaradır , ha bir de mardin
Ankara ad Kara selam söyleyin Erdal'a...
Diye sözleri olan sevdiğim bir türkünün içinde ismi geçen şehir.
Diye sözleri olan sevdiğim bir türkünün içinde ismi geçen şehir.
bağları, yolları, dikmen'e gideni, pavyonları, orayı beğeneni, orada yaşayanı... sikilesi.
Başkent olması ile bile zar zor kurtaran şehir.
yine geldik, yine soğuk.
istanbullu biri için yaşanılarak öğrenilmesi gereken farklı bir şehirdir. sonuçta bir amsterdam değil tabi ama yurt içinde görülmesi gereken şahsına münhasır bir şehir ankara. güzeldir, çirkindir beni ilgilendirmez ama 2 aylık maceramda ankara'yı yaşayarak tanıdığım kadarıyla şoförleri berbat, erkekleri kıro ancak hatunları taş ve parkları sevimli bu şehrin. ama o kedili ankara logosu nedir arkadaş tek başına göç sebebi.
Toz, gürültü, soğuk falan var.
insanları yobaz, kızları kendisini beğenmiş tipik pavyon kadınları gibi giyinen, gidip görülesi bir yeri olmayan başkent.
türkiye nin en yaşanılabilecek ilidir. izmir çok güzel ama sıcak olduğu için 1. sıra değil benim için.
istanbul da yaşayıp, gerçekten "yaşadığını" sananların bunu eleştirmesi ilginç.
gördüğünüz 2 manzara çektiğiniz çilenin haddi hesabı yok.
kıscası benim gözümde her zaman ankara siker.
istanbul da yaşayıp, gerçekten "yaşadığını" sananların bunu eleştirmesi ilginç.
gördüğünüz 2 manzara çektiğiniz çilenin haddi hesabı yok.
kıscası benim gözümde her zaman ankara siker.
üstüme üstüme gelmeye baslayan sehrimdir. Cam da acik uyumusum nasil olduysa her yerim tutulmus hava sogudu arkadaslar kicinizi basinizi örtün.
kimi zaman nefret, kimi zaman özlemdir ankara.
bir tek mutluluğun uğramadığı yuvamızdır.
bir tek mutluluğun uğramadığı yuvamızdır.
çirkin şehir. ulaşımı kolay, sığ şehir. istanbul'u özlemek için bire bir.
black moment *
tamam vurmayın.
tamam vurmayın.
istanbul'dan gelip 2 senedir yasadıgım ve aşırı sevdigim mükemmel şehir. huzurun diğer ismidir.
Başkent olmasa bi bok olmayak şehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar