bugün

ankara

istanbullu biri için yaşanılarak öğrenilmesi gereken farklı bir şehirdir. sonuçta bir amsterdam değil tabi ama yurt içinde görülmesi gereken şahsına münhasır bir şehir ankara. güzeldir, çirkindir beni ilgilendirmez ama 2 aylık maceramda ankara'yı yaşayarak tanıdığım kadarıyla şoförleri berbat, erkekleri kıro ancak hatunları taş ve parkları sevimli bu şehrin. ama o kedili ankara logosu nedir arkadaş tek başına göç sebebi.
© copyright 2005 - 2026