bugün

ankara

türkiye nin en yaşanılabilecek ilidir. izmir çok güzel ama sıcak olduğu için 1. sıra değil benim için.

istanbul da yaşayıp, gerçekten "yaşadığını" sananların bunu eleştirmesi ilginç.

gördüğünüz 2 manzara çektiğiniz çilenin haddi hesabı yok.

kıscası benim gözümde her zaman ankara siker.
© copyright 2005 - 2026