bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- anın görüntüsü15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- kemal kılıçdaroğlu10
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- bugün de meme atan olmaması9
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi2
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ege waw3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- krista allen2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ikinci el elbise giymek2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- pazar günü aktiviteleri4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- nervio'nun memleketi3
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- 2026 dünya kupası17
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
bir egeli için soğuğu herşeyinden beter olan şehir.
Türkiyenin başkentidir.
son kayıtlara göre nüfusu 4.890.893 olan şehir. 5 milyon de gitsin yani.
haftaya her haliyle daha da anlamlı olacak şehir.
sen hep güzelsin ankara.
sen hep güzelsin ankara.
10 yıldır yaşadığım ve içindeki dostlarım haricinde hiç bir şeynini sevmediğim ve bulduğum ilk fırsatta kaçmaya, uzaklaşmaya çalıştığım şehir.
hala seni bazıları lojman duvarlarının griliği gibi parçalı bulutlu ve boğuk zannediyor ya, olsun diyorum. herkes seni sevseydi, benim değerimi bilmezdin..
güncel bir espri yapmak gerekirse, aşk bazıları için altı harflidir derim..
güncel bir espri yapmak gerekirse, aşk bazıları için altı harflidir derim..
gitmesek de görmesek de orada duruyor. elbet bir gün göreceğiz yani inanç konukçu aşkına!!
hiç bir özelliği olmayan paranız olsa bile yapabileceğiniz aktivitenin az olduğu yok güvenparkta simit çay ne bileyim tunalı da salak salak gezmeler bunlar fakir adamların işi yani boş hatta bomboş bir şehir meclis, anıtkabir sil geriye hiç bir şeyin kalmadığı betonarme şehir yığını.
il sınırında bekleyip "olm deniz yok burda yeaa" diyenlerin ağzına terlikle vuruyolarmış.
(bkz: göt donduran soğuklar)
Ilk kez bir otogarda elektronik müzik caldigina sahit oldugum sehir. Daha önceden bir arkadasimin anlatimina göre kasvet demistim. Simdilik öyle bir sey sezmedim. Ha bir de evler güzel. Giristeki atlantik city miydi neydi. O manyak olmus.
Doktorlar tarafından Kalp hastalarına uzun senelerdir yaşanılması tavsiye edilmeyen, hatta ankaradan hızla uzaklaşmaları salık verilen şehir.
kötü havası insanı yorar. oksijen bakımından türkiyenin en kıt yerlerinden biridir. hatta en kıt yeridir.
sağlam adamı hasta eder havası. hayatımda bir defa gittim. ve resmen akşamına otobüsle geri, istanbuluma kaçtım.
allahım kabus gibiydi. kızılay çöplerle dolu. deniz yok birdefa. deniz olmayan şehirde yaşanılmaz be arkadaş. (gitmeden biliyordum tabii ki deniz olmadığını, öyle bir yazmışım ki, sanki gidince öğrenmişim sanmayın)
ne ağır karbonmonoksit havası olan biryerdir orası yahu.
sonra şehirlerin şehri istanbuluma geldim. kadıköy sahilindeki(otobüs duraklarının orası, haydarpaşa garının orda)çay bahçesinde bir ince belli çay keyfi satın aldım.
daha sonrasında moda çay bahçeleri(yine denize nazır)
o devasa maltepe sahili - yenikapı sahili.
eğer imkanınız varsa, sağlığınız için başka biryere taşının. zira havası çok ama çok kötü ve sağlıksız. bunu ben söylemiyorum, düzinelerce kalp doktoru söylüyor.
misal; canımdan çok sevdiğim (ne kadar sevdiğimi anlamanız için ya tanrı olmanız, yada ben olmanız gerekir) attila ilhan'ım; kalp hastası olduğu için doktor tavsiyesiyle izmire taşınmıştı.
birçok(başka şairlerin) şiir'de de havasının kötülüğünden bahsedilir. kurşun gibi ağır ve oksijen fakiri bir havası var.
boğuluyorum sandım gerçekten. ayrıca benim gittiğim gün; kızılay ve etrafı diz boyu çöptü. yemin ederim. hiç böyle bir olayla karşılaşmadım.
belediye sanırım hiç çalışmıyor.
gerçi imkanım olsa istanbulda da durmam. giderim izmir karaburun'a. sadece türkiyenin değil, dünyanın en temiz havasının olduğu söyleniyor (çoğu)uzmanlarca.
bodruma gitmem. amele dolu. sinirlerim kaldırmıyor.
yoksa istanbulda da yeşillik bırakmamaya and içti sanırım yöneticiler. burasıda çok çok parlak değil. ama ankara'dan güzel.
edit = imla
kötü havası insanı yorar. oksijen bakımından türkiyenin en kıt yerlerinden biridir. hatta en kıt yeridir.
sağlam adamı hasta eder havası. hayatımda bir defa gittim. ve resmen akşamına otobüsle geri, istanbuluma kaçtım.
allahım kabus gibiydi. kızılay çöplerle dolu. deniz yok birdefa. deniz olmayan şehirde yaşanılmaz be arkadaş. (gitmeden biliyordum tabii ki deniz olmadığını, öyle bir yazmışım ki, sanki gidince öğrenmişim sanmayın)
ne ağır karbonmonoksit havası olan biryerdir orası yahu.
sonra şehirlerin şehri istanbuluma geldim. kadıköy sahilindeki(otobüs duraklarının orası, haydarpaşa garının orda)çay bahçesinde bir ince belli çay keyfi satın aldım.
daha sonrasında moda çay bahçeleri(yine denize nazır)
o devasa maltepe sahili - yenikapı sahili.
eğer imkanınız varsa, sağlığınız için başka biryere taşının. zira havası çok ama çok kötü ve sağlıksız. bunu ben söylemiyorum, düzinelerce kalp doktoru söylüyor.
misal; canımdan çok sevdiğim (ne kadar sevdiğimi anlamanız için ya tanrı olmanız, yada ben olmanız gerekir) attila ilhan'ım; kalp hastası olduğu için doktor tavsiyesiyle izmire taşınmıştı.
birçok(başka şairlerin) şiir'de de havasının kötülüğünden bahsedilir. kurşun gibi ağır ve oksijen fakiri bir havası var.
boğuluyorum sandım gerçekten. ayrıca benim gittiğim gün; kızılay ve etrafı diz boyu çöptü. yemin ederim. hiç böyle bir olayla karşılaşmadım.
belediye sanırım hiç çalışmıyor.
gerçi imkanım olsa istanbulda da durmam. giderim izmir karaburun'a. sadece türkiyenin değil, dünyanın en temiz havasının olduğu söyleniyor (çoğu)uzmanlarca.
bodruma gitmem. amele dolu. sinirlerim kaldırmıyor.
yoksa istanbulda da yeşillik bırakmamaya and içti sanırım yöneticiler. burasıda çok çok parlak değil. ama ankara'dan güzel.
edit = imla
28 ağustos 2012 saat 12.30 da türk jetlerinin uçuşunu izlemiş şehirdir. o değil de savaş çıktı zannettim lan, nasıl bir psikolojiye giriyor insan, hemen mutfağa gidip bıçağımı aldım kendimi korumak baabında.
Bugünlerde"Ankara Adana'ya taşınsın ya da tam tersi.Ne bileyim işte,bir yakınlık istiyorum."dediğim şehir.
başkent değildir bazılarımıza.
uzaktır sadece. çok uzak...
uzaktır sadece. çok uzak...
ankara nın en meşhur yerlerinden biri olan kızılay dan geçen son otobüs saatinin 12 olan şehir. en azından 541 için bu geçerli. bu olay sanki küçük ilmiş gibi 12 den sonra eğlenceyi kısıtlıyor. eğer son otobüsü kaçırırsanız arabanız yoksa taksicilere kaldınız demektir.
not: kısacası melih gökçek e göre 12 de yaşam biten şehir.
not: kısacası melih gökçek e göre 12 de yaşam biten şehir.
3 eylül 2012 pazartesi günü en düşük sıcaklığı 14, en yüksek sıcaklığı 31 derece olacak şehir.
4 eylül 2012 salı günü en düşük sıcaklığı 15, en yüksek sıcaklığı 32 derece olacak şehir.
sürekli calisma yapilan hosdere caddesinin bulundugu sehir.
Tunalı Hilmi.
Barlar sokağı.
Boğaziçi lokantası.
Tavacı Recep
Ankamall.
Melih Gökçek.
profko kokoreç
AOÇ.
ODTÜ
Hacettepe.
Rumeli işkembecisi.
Genel Müdürlük Personeli.
Kızılay.
Hosta.
Bakanlıklar.
TBMM
vs. vs.
Barlar sokağı.
Boğaziçi lokantası.
Tavacı Recep
Ankamall.
Melih Gökçek.
profko kokoreç
AOÇ.
ODTÜ
Hacettepe.
Rumeli işkembecisi.
Genel Müdürlük Personeli.
Kızılay.
Hosta.
Bakanlıklar.
TBMM
vs. vs.
5 eylül 2012 çarşamba günü en düşük sıcaklığı 17, en yüksek sıcaklığı 32 derece olacak şehir.
6 eylül 2012 perşembe günü en düşük sıcaklığı 17, en yüksek sıcaklığı 33 derece olacak şehir.
birçok semtinde sıklıkla elektrik kesintisi yaşanan dandik şehir.
8 eylül 2012 cumartesi günü en düşük sıcaklığı 16, en yüksek sıcaklığı 29 derece olacak şehir.
eryaman semtinin planlı ve yeşillikli bir şekilde kurulmuş planlanmiş il. ankaranın hiçbir semtinde görmediğim kadar planlı. yollari 3 şeritli -şimdi öyle böyle bir trafik olmamasına rağmen geleceği düşünmüş adamlar- ve hep site site yuksek bloklar olduğundan arabalar yollara park etmiyor. herboşlukta yemyeşil ağaçlar çimenler harika. şahsi arabanızla da merkeze 25 dk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar