bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- bugün de meme atan olmaması13
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- 65 şut çekip gol atamamak2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- beyaz otomobil satın almak10
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- mısır4
- yeni zelanda3
- başkan3
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- hoşgeldin pazartesi7
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ege waw3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bay melahel d erectotales2
- 2026 dünya kupası16
- bully2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- krista allen2
- nervio'nun memleketi3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ikinci el elbise giymek2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sol tarafın inzal olması3
Doktorlar tarafından Kalp hastalarına uzun senelerdir yaşanılması tavsiye edilmeyen, hatta ankaradan hızla uzaklaşmaları salık verilen şehir.
kötü havası insanı yorar. oksijen bakımından türkiyenin en kıt yerlerinden biridir. hatta en kıt yeridir.
sağlam adamı hasta eder havası. hayatımda bir defa gittim. ve resmen akşamına otobüsle geri, istanbuluma kaçtım.
allahım kabus gibiydi. kızılay çöplerle dolu. deniz yok birdefa. deniz olmayan şehirde yaşanılmaz be arkadaş. (gitmeden biliyordum tabii ki deniz olmadığını, öyle bir yazmışım ki, sanki gidince öğrenmişim sanmayın)
ne ağır karbonmonoksit havası olan biryerdir orası yahu.
sonra şehirlerin şehri istanbuluma geldim. kadıköy sahilindeki(otobüs duraklarının orası, haydarpaşa garının orda)çay bahçesinde bir ince belli çay keyfi satın aldım.
daha sonrasında moda çay bahçeleri(yine denize nazır)
o devasa maltepe sahili - yenikapı sahili.
eğer imkanınız varsa, sağlığınız için başka biryere taşının. zira havası çok ama çok kötü ve sağlıksız. bunu ben söylemiyorum, düzinelerce kalp doktoru söylüyor.
misal; canımdan çok sevdiğim (ne kadar sevdiğimi anlamanız için ya tanrı olmanız, yada ben olmanız gerekir) attila ilhan'ım; kalp hastası olduğu için doktor tavsiyesiyle izmire taşınmıştı.
birçok(başka şairlerin) şiir'de de havasının kötülüğünden bahsedilir. kurşun gibi ağır ve oksijen fakiri bir havası var.
boğuluyorum sandım gerçekten. ayrıca benim gittiğim gün; kızılay ve etrafı diz boyu çöptü. yemin ederim. hiç böyle bir olayla karşılaşmadım.
belediye sanırım hiç çalışmıyor.
gerçi imkanım olsa istanbulda da durmam. giderim izmir karaburun'a. sadece türkiyenin değil, dünyanın en temiz havasının olduğu söyleniyor (çoğu)uzmanlarca.
bodruma gitmem. amele dolu. sinirlerim kaldırmıyor.
yoksa istanbulda da yeşillik bırakmamaya and içti sanırım yöneticiler. burasıda çok çok parlak değil. ama ankara'dan güzel.
edit = imla
kötü havası insanı yorar. oksijen bakımından türkiyenin en kıt yerlerinden biridir. hatta en kıt yeridir.
sağlam adamı hasta eder havası. hayatımda bir defa gittim. ve resmen akşamına otobüsle geri, istanbuluma kaçtım.
allahım kabus gibiydi. kızılay çöplerle dolu. deniz yok birdefa. deniz olmayan şehirde yaşanılmaz be arkadaş. (gitmeden biliyordum tabii ki deniz olmadığını, öyle bir yazmışım ki, sanki gidince öğrenmişim sanmayın)
ne ağır karbonmonoksit havası olan biryerdir orası yahu.
sonra şehirlerin şehri istanbuluma geldim. kadıköy sahilindeki(otobüs duraklarının orası, haydarpaşa garının orda)çay bahçesinde bir ince belli çay keyfi satın aldım.
daha sonrasında moda çay bahçeleri(yine denize nazır)
o devasa maltepe sahili - yenikapı sahili.
eğer imkanınız varsa, sağlığınız için başka biryere taşının. zira havası çok ama çok kötü ve sağlıksız. bunu ben söylemiyorum, düzinelerce kalp doktoru söylüyor.
misal; canımdan çok sevdiğim (ne kadar sevdiğimi anlamanız için ya tanrı olmanız, yada ben olmanız gerekir) attila ilhan'ım; kalp hastası olduğu için doktor tavsiyesiyle izmire taşınmıştı.
birçok(başka şairlerin) şiir'de de havasının kötülüğünden bahsedilir. kurşun gibi ağır ve oksijen fakiri bir havası var.
boğuluyorum sandım gerçekten. ayrıca benim gittiğim gün; kızılay ve etrafı diz boyu çöptü. yemin ederim. hiç böyle bir olayla karşılaşmadım.
belediye sanırım hiç çalışmıyor.
gerçi imkanım olsa istanbulda da durmam. giderim izmir karaburun'a. sadece türkiyenin değil, dünyanın en temiz havasının olduğu söyleniyor (çoğu)uzmanlarca.
bodruma gitmem. amele dolu. sinirlerim kaldırmıyor.
yoksa istanbulda da yeşillik bırakmamaya and içti sanırım yöneticiler. burasıda çok çok parlak değil. ama ankara'dan güzel.
edit = imla
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar