bugün

Böbrek zarına sarılmış, baharatlı ve maydanozlu bir kıyma harcı ızgarada pişiriliyor. Derler ki en güzel Şeftali Kebabı Lefkoşa'da Anibal Restaurant'tadır. Sahibi Saffet Anibal.
Restoran hakkında olumsuz değerlendirmeler de var:
-------------------------
Anibal, Çağlayan’ın ara sokaklarındaki avuç içi kadar lokantasında nefis Kıbrıs mezeleri ve inanılmaz lezzette kebap çeşitleri sunardı.
Şimdi sokağın başındaki surların üzerine çıkmış.
Hem sur üzerini zevksiz bir pleksiglass-alüminyum karışımı gecekondu ile çirkinleştirmiş, hem de mutfağını Arap damağına teslim etmiş.
Şimdi Anibal müziği ve ambiyansı ile üçüncü sınıf bir varoş “restaurantı”.
Biz gittiğimizde pis kılıklı iki rum motosikletçi bağıra çağıra konuşuyorlardı. Daha fazla bağırmaya başladık. Kalkıp gittiler masalarından.
Bir başka “simge”, Saray Otel’di.
---------------
Yazan: http://www.orkun.com.tr/a...VJDWIFTB8/XB/Z,ATFDP*LOSI
Son gittiğimde duvarlarında şu afişi gördüğüm lokanta:
http://galeri.uludagsozlu...anibal-restaurant-409377/
© copyright 2005 - 2026