bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- aşure yapan sözlük kızları5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu4
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- osurdum3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- kadir inanır20
- anın görüntüsü20
- şeriatçıları afganistana sürmek2
- her insanın bir cini olması5
- kaşar5
- pkk lı doktorlar2
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- gizli oylayan yüreksizler2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- nervio5
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- velvet28
- deniz göktaş2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- ibrahim hacıosmanoğlu8
Böbrek zarına sarılmış, baharatlı ve maydanozlu bir kıyma harcı ızgarada pişiriliyor. Derler ki en güzel Şeftali Kebabı Lefkoşa'da Anibal Restaurant'tadır. Sahibi Saffet Anibal.
Restoran hakkında olumsuz değerlendirmeler de var:
-------------------------
Anibal, Çağlayanın ara sokaklarındaki avuç içi kadar lokantasında nefis Kıbrıs mezeleri ve inanılmaz lezzette kebap çeşitleri sunardı.
Şimdi sokağın başındaki surların üzerine çıkmış.
Hem sur üzerini zevksiz bir pleksiglass-alüminyum karışımı gecekondu ile çirkinleştirmiş, hem de mutfağını Arap damağına teslim etmiş.
Şimdi Anibal müziği ve ambiyansı ile üçüncü sınıf bir varoş restaurantı.
Biz gittiğimizde pis kılıklı iki rum motosikletçi bağıra çağıra konuşuyorlardı. Daha fazla bağırmaya başladık. Kalkıp gittiler masalarından.
Bir başka simge, Saray Oteldi.
---------------
Yazan: http://www.orkun.com.tr/a...VJDWIFTB8/XB/Z,ATFDP*LOSI
-------------------------
Anibal, Çağlayanın ara sokaklarındaki avuç içi kadar lokantasında nefis Kıbrıs mezeleri ve inanılmaz lezzette kebap çeşitleri sunardı.
Şimdi sokağın başındaki surların üzerine çıkmış.
Hem sur üzerini zevksiz bir pleksiglass-alüminyum karışımı gecekondu ile çirkinleştirmiş, hem de mutfağını Arap damağına teslim etmiş.
Şimdi Anibal müziği ve ambiyansı ile üçüncü sınıf bir varoş restaurantı.
Biz gittiğimizde pis kılıklı iki rum motosikletçi bağıra çağıra konuşuyorlardı. Daha fazla bağırmaya başladık. Kalkıp gittiler masalarından.
Bir başka simge, Saray Oteldi.
---------------
Yazan: http://www.orkun.com.tr/a...VJDWIFTB8/XB/Z,ATFDP*LOSI
Son gittiğimde duvarlarında şu afişi gördüğüm lokanta:
http://galeri.uludagsozlu...anibal-restaurant-409377/
http://galeri.uludagsozlu...anibal-restaurant-409377/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar