bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı7
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- evlilikteki en büyük sorun4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- milli takımımızın balonu patladı7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- yazarların en sevdiği meyve9
- alevilerde muhammed ismi5
- istanbul6
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
Değişik bir yer. Seveyim mi, tiksineyim mi karar veremeden ayrıldım.
görsel
Fotoğraf çekmek için herhangi bir çabaya ihtiyaç duymayan, görselliği kuvvetli bir şehir.
inanılmaz durağan, huzur veren, sakin bir havası var. Ve evet trafik konusunda ben de aynı şeyi söyleyeceğim, sürücülerin otokontrolü, yayaya saygısı şaşırtıcı.
Fotoğraf çekmek için herhangi bir çabaya ihtiyaç duymayan, görselliği kuvvetli bir şehir.
inanılmaz durağan, huzur veren, sakin bir havası var. Ve evet trafik konusunda ben de aynı şeyi söyleyeceğim, sürücülerin otokontrolü, yayaya saygısı şaşırtıcı.
4 senedir görevim dolayısıyla yaşadığım şehirdir. Evli barklı, çoluk çocuk sahibi iseniz yaşanabilecek sakin bir şehir ama bu özelliklerde değilseniz fazlasıyla durağan ve sıkıcı gelen şehirdir.
Etrafta polis amcalar, bekçiler, otomatik silahlı polisler ve bir tane akrep gördüm.
Irmak kenarında bir yere de yunus polisleri, su altı arama kurtarma ekipleri, ambulans falan intikal etmiş.
Bilen duyan var mı neler olduğunu? Gerçi kime soruyorum aq amasyadan birkaç kişi var burada. Neyse yarın çıkar kokusu.
Edit : ırmağa birisi düşmüş sanırım.
Irmak kenarında bir yere de yunus polisleri, su altı arama kurtarma ekipleri, ambulans falan intikal etmiş.
Bilen duyan var mı neler olduğunu? Gerçi kime soruyorum aq amasyadan birkaç kişi var burada. Neyse yarın çıkar kokusu.
Edit : ırmağa birisi düşmüş sanırım.
Sakin ve güzel bir şehir, severim evet.
Bizim Komşu şehir
Tohat kadar çekici değildir evet.
Tohat kadar çekici değildir evet.
Gezdim ve gezmek için güzel bir şehirdir.
Yaşaması nasıldır bilmem.
Yaşaması nasıldır bilmem.
elması ile ünlü ilimizdir.
ırmak kenarı, kral kaya mezarları ve ferhat ile şirin aşkı haricinde pek bir özelliği olmayan iki dağın arasına sıkışmış ilçemsi il..
Bu şehrin insanları asil merzifon halkını pek çekemez..
Edit: ha bir de elması meşhur..
Bu şehrin insanları asil merzifon halkını pek çekemez..
Edit: ha bir de elması meşhur..
Nerde olduğunu bilmediğim bir il.
böyle bir şehir olmasa da olurmuş .
Kasaba. Bizim buralarda böyle şehirlerin 5 katı büyüklükteki yerlere ilçe diyorlar, bunlar şehir olmuş lan.
Gördüğüm en çöp şehirlerden biri. Diğerleri Bayburt, Gümüşhane, Osmaniye falan filan.
Gördüğüm en çöp şehirlerden biri. Diğerleri Bayburt, Gümüşhane, Osmaniye falan filan.
elması meşhur olan şehir.
Kasabadan hallice şehir.
orası küçük bir şehir ama bence güzel gidip gördüğünüz ve gittiğiniz ortama göre berbat bir şehre dönüşebilir.
Fena olmayan şehir. Yayalar her yerde yola atlar. Yol vermeye alışmanız lazım. Atlar derken yaya geçidi olması gerekmez o bakımdan diyorum. Kiralar şu an uçmuş durumda. Tayin dönemi fırsatçılığı var muhtemelen. Kiracı olarak ev bulmak mesele ayrıca. istanbul'da 2000 liraya spor salonu, saunası, kapalı garajı olan merkezi sayılabilecek bir sitede otururken burda 2000 liraya sıradan bir evi zar zor buldum. Onun da içi bitmemiş halini. Bir evin ilanda kalma süresi, iyi evlerin yani ortalama 2 saat. Sonrası yok. Epey sıkıntılı anlayacağınız. Bekarlar bu sıkıntıyı çekmez. 0 eşyalı gayet güzel 1+1 veya 1+2 ler 1000-1500 arası değişiyor.
Vurdulu kırdılı cinayetli cuckoldlu olaylarını bilmem de bana çok sakin yaşanabilir güzel bi yer gibi gelmişti. Kıyı şeridi hariç çomaristandan bi yerde yaşamak zorundasın deseler ben burayı çok rahat seçerdim.
Bir ucundan girip, diğer ucundan çıkmanın yazıyla "dört" rakamla, 4 kilometre olduğu ilginç bir şehir. Tarihî camileri ve kral kaya mezarliklari güzel, ırmak zaten güzel ama yazları çok sıcak.
şehzadeler diyarı olarak da bilinen nezih bir karadeniz ilçesi.
yeşilırmak nehri merkezinden geçen şehir.
insanı aşırı sakin ve kibar olan küçük şehir.
Bulunduğum yerde yaya görünce araç sürücüleri gaza bastığı için benim dikkatimi en çok buradaki sürücülerin büyük bir kibarlıkla yayalara yol verişi çekti.
Bulunduğum yerde yaya görünce araç sürücüleri gaza bastığı için benim dikkatimi en çok buradaki sürücülerin büyük bir kibarlıkla yayalara yol verişi çekti.
Şehzadeler diyarı.
Vakti zamanında çok kısa süre uğrayabildiğim, ama yine de pek hoşuma giden bir şehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar