bugün

amasya

4 senedir görevim dolayısıyla yaşadığım şehirdir. Evli barklı, çoluk çocuk sahibi iseniz yaşanabilecek sakin bir şehir ama bu özelliklerde değilseniz fazlasıyla durağan ve sıkıcı gelen şehirdir.
© copyright 2005 - 2026