bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- 0 0 75
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- dont fuck with me tony4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap4
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- devşirmelik makamı13
- tekerlek kaşar4
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- 2026 dünya kupası15
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- lionel messi11
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- günün şiiri5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- özbekistan2
öşek, yinge.
Donuzlayıverin gitsin ben öyle yaptım.
Öldü mü?
Issız acun kaldı mı?
Ödlek öcün aldı mı?
imdi yürek yırtılır?
Issız acun kaldı mı?
Ödlek öcün aldı mı?
imdi yürek yırtılır?
Görünce istemsizce nikimi taklit ettiğini düşündüğüm yazar. Alakası olmayabilir bu benim entrym ve benim düşüncem. Siz yine de taklitlerimden sakının.
Alman özentisi bir tip.
Kendi çapında Türkçülük falan yapıyor, arada güldürüyordu da artık kantarın Topuzu kaçtı. Islak rüyalarında hayali bir tarih anlayışı da var bu elemanın.
Kendisine alt ırk diyen nazilere sempati beslemesi de ayrı komedi.
(bkz: donuz)
Kendi çapında Türkçülük falan yapıyor, arada güldürüyordu da artık kantarın Topuzu kaçtı. Islak rüyalarında hayali bir tarih anlayışı da var bu elemanın.
Kendisine alt ırk diyen nazilere sempati beslemesi de ayrı komedi.
(bkz: donuz)
Çok gereksiz, aşırı.
Slavlara nefret duyan, varlıklarını inkar eden aynı zamanda karşısındaki insanı dinlemeyen, tarih yoksunu ve insanlara yalancı diyebilecek kadar da hayalperest kişi.
Kendisi somut kanıt kabul etmiyor ırklar hakkında, hiç emek edip yanlış olan girdilerini düzeltmeye çalışmayın Sonra yalancı oluyorsunuz.
T: Bir yazar.
Slavlara nefret duyan, varlıklarını inkar eden aynı zamanda karşısındaki insanı dinlemeyen, tarih yoksunu ve insanlara yalancı diyebilecek kadar da hayalperest kişi.
Kendisi somut kanıt kabul etmiyor ırklar hakkında, hiç emek edip yanlış olan girdilerini düzeltmeye çalışmayın Sonra yalancı oluyorsunuz.
T: Bir yazar.
troll desen değil, adam desen değil.
doğal seleksiyondan milyonda bir şans ile kurtulmuş bir varlık.
doğal seleksiyondan milyonda bir şans ile kurtulmuş bir varlık.
(bkz: donuza alındı) şimdi o düşünsün.
bir de bu çıktı amk. sen kimsin kardeş. hemşeri hemşeriyi gurbette siker demişler bu da o hesap sanırım. yapma yavrum yapma canım.
Entrylerinde tek tanım yok tek kelimelik ve hala yazar. Modlar uyuyor yetkililer siklemiyor gammazlar bıkmış. Acilen silik yemesi gereken parazit. Evet.
kekomançi.
(#39772496) bildim anında kompleksci ibne otomatik düzeltme yüzünden bazı kelimeler yanlış yazılmış lan bi düzeltme icin fırsat vereydin zaten kendim görmüştüm.
almanca bildiğini belli edecek entry ler giren, sürekli yaz deyip kendisinin veya bir yazarın adını veren yazarcık.
aptallıkla kezbanlık arasında gidip gelen sözlügü gün be gün kalitesizleştiren kitlenin önde gelenlerindendir.
siyasi görüşünden bagımsız söylüyorum böyle tiplerle 10larca sözlügün oldugu bir ülkede 2 sözlük kalmışken ileri degil geri gidersiniz.
kafaya bak ya hayır nasıl bir kezbanlıksa önce donuz mudur nedir sanırım site için engel şeysi hiç yapmadıgım için bilmiyorum onu yapmış hadi onla yetinse " bak ben seni donuza ekledim " diyor ahahah ulan sen kimsin ateş olsan cürmün kadar yer yakamazsın bu nasıl bir özgüven kaybı ezikliktir.
lan ben böyle bir şey yapsam sinirden yapmışım diyip unutup gitmem mevzuyu gider intihar ederim.
kezbanlıga bak sen ahahahah.
siyasi görüşünden bagımsız söylüyorum böyle tiplerle 10larca sözlügün oldugu bir ülkede 2 sözlük kalmışken ileri degil geri gidersiniz.
kafaya bak ya hayır nasıl bir kezbanlıksa önce donuz mudur nedir sanırım site için engel şeysi hiç yapmadıgım için bilmiyorum onu yapmış hadi onla yetinse " bak ben seni donuza ekledim " diyor ahahah ulan sen kimsin ateş olsan cürmün kadar yer yakamazsın bu nasıl bir özgüven kaybı ezikliktir.
lan ben böyle bir şey yapsam sinirden yapmışım diyip unutup gitmem mevzuyu gider intihar ederim.
kezbanlıga bak sen ahahahah.
Boş beleş yazar, evet.
Oha Sözlükte böyle birimi varmış.
ilk defa başlığımda gördüm.
KoşturSun.
ilk defa başlığımda gördüm.
KoşturSun.
(bkz: on birinci nesil çaylak)
daha çok pişmen lazım ama ilk günlerdeki gibi değilsin alıştın biraz. bu çocuk olacak inanıyorum.
ne olduğu belli olmayan ideoloji karmaşası yaşayan ergen.
çok yazıp boş yazıyor, bir şey de anlatmıyor yazarı.
çok yazıp boş yazıyor, bir şey de anlatmıyor yazarı.
imdi yürek yırtılur.
kır atın ya huyundan ya suyundan demis atalar, atalari cig kertenkele yemis semitikler nasil da kendini belli ediyor. (bkz: yahudi)
Türkleri avrupalı zanneden ama göktürkler,avarlar,hunlar,hazarlar konusuna acıklık getiremeyen yazar.
untermenschen.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar