bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- velvet27
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- kemalist dünya19
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- görselle entry kasan kıro yazar2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- beşar esad3
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- çomar putu4
- ebu muhammed el culani3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- kemalistler10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- yazarlara gelen son mesaj5
- bir gecede cahil kaldık5
- kürtçülük2
- beynin güzelce yıkanması3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
öşek, yinge.
Donuzlayıverin gitsin ben öyle yaptım.
Öldü mü?
Issız acun kaldı mı?
Ödlek öcün aldı mı?
imdi yürek yırtılır?
Issız acun kaldı mı?
Ödlek öcün aldı mı?
imdi yürek yırtılır?
Görünce istemsizce nikimi taklit ettiğini düşündüğüm yazar. Alakası olmayabilir bu benim entrym ve benim düşüncem. Siz yine de taklitlerimden sakının.
Alman özentisi bir tip.
Kendi çapında Türkçülük falan yapıyor, arada güldürüyordu da artık kantarın Topuzu kaçtı. Islak rüyalarında hayali bir tarih anlayışı da var bu elemanın.
Kendisine alt ırk diyen nazilere sempati beslemesi de ayrı komedi.
(bkz: donuz)
Kendi çapında Türkçülük falan yapıyor, arada güldürüyordu da artık kantarın Topuzu kaçtı. Islak rüyalarında hayali bir tarih anlayışı da var bu elemanın.
Kendisine alt ırk diyen nazilere sempati beslemesi de ayrı komedi.
(bkz: donuz)
Çok gereksiz, aşırı.
Slavlara nefret duyan, varlıklarını inkar eden aynı zamanda karşısındaki insanı dinlemeyen, tarih yoksunu ve insanlara yalancı diyebilecek kadar da hayalperest kişi.
Kendisi somut kanıt kabul etmiyor ırklar hakkında, hiç emek edip yanlış olan girdilerini düzeltmeye çalışmayın Sonra yalancı oluyorsunuz.
T: Bir yazar.
Slavlara nefret duyan, varlıklarını inkar eden aynı zamanda karşısındaki insanı dinlemeyen, tarih yoksunu ve insanlara yalancı diyebilecek kadar da hayalperest kişi.
Kendisi somut kanıt kabul etmiyor ırklar hakkında, hiç emek edip yanlış olan girdilerini düzeltmeye çalışmayın Sonra yalancı oluyorsunuz.
T: Bir yazar.
troll desen değil, adam desen değil.
doğal seleksiyondan milyonda bir şans ile kurtulmuş bir varlık.
doğal seleksiyondan milyonda bir şans ile kurtulmuş bir varlık.
(bkz: donuza alındı) şimdi o düşünsün.
bir de bu çıktı amk. sen kimsin kardeş. hemşeri hemşeriyi gurbette siker demişler bu da o hesap sanırım. yapma yavrum yapma canım.
Entrylerinde tek tanım yok tek kelimelik ve hala yazar. Modlar uyuyor yetkililer siklemiyor gammazlar bıkmış. Acilen silik yemesi gereken parazit. Evet.
kekomançi.
(#39772496) bildim anında kompleksci ibne otomatik düzeltme yüzünden bazı kelimeler yanlış yazılmış lan bi düzeltme icin fırsat vereydin zaten kendim görmüştüm.
almanca bildiğini belli edecek entry ler giren, sürekli yaz deyip kendisinin veya bir yazarın adını veren yazarcık.
aptallıkla kezbanlık arasında gidip gelen sözlügü gün be gün kalitesizleştiren kitlenin önde gelenlerindendir.
siyasi görüşünden bagımsız söylüyorum böyle tiplerle 10larca sözlügün oldugu bir ülkede 2 sözlük kalmışken ileri degil geri gidersiniz.
kafaya bak ya hayır nasıl bir kezbanlıksa önce donuz mudur nedir sanırım site için engel şeysi hiç yapmadıgım için bilmiyorum onu yapmış hadi onla yetinse " bak ben seni donuza ekledim " diyor ahahah ulan sen kimsin ateş olsan cürmün kadar yer yakamazsın bu nasıl bir özgüven kaybı ezikliktir.
lan ben böyle bir şey yapsam sinirden yapmışım diyip unutup gitmem mevzuyu gider intihar ederim.
kezbanlıga bak sen ahahahah.
siyasi görüşünden bagımsız söylüyorum böyle tiplerle 10larca sözlügün oldugu bir ülkede 2 sözlük kalmışken ileri degil geri gidersiniz.
kafaya bak ya hayır nasıl bir kezbanlıksa önce donuz mudur nedir sanırım site için engel şeysi hiç yapmadıgım için bilmiyorum onu yapmış hadi onla yetinse " bak ben seni donuza ekledim " diyor ahahah ulan sen kimsin ateş olsan cürmün kadar yer yakamazsın bu nasıl bir özgüven kaybı ezikliktir.
lan ben böyle bir şey yapsam sinirden yapmışım diyip unutup gitmem mevzuyu gider intihar ederim.
kezbanlıga bak sen ahahahah.
Boş beleş yazar, evet.
Oha Sözlükte böyle birimi varmış.
ilk defa başlığımda gördüm.
KoşturSun.
ilk defa başlığımda gördüm.
KoşturSun.
(bkz: on birinci nesil çaylak)
daha çok pişmen lazım ama ilk günlerdeki gibi değilsin alıştın biraz. bu çocuk olacak inanıyorum.
ne olduğu belli olmayan ideoloji karmaşası yaşayan ergen.
çok yazıp boş yazıyor, bir şey de anlatmıyor yazarı.
çok yazıp boş yazıyor, bir şey de anlatmıyor yazarı.
imdi yürek yırtılur.
kır atın ya huyundan ya suyundan demis atalar, atalari cig kertenkele yemis semitikler nasil da kendini belli ediyor. (bkz: yahudi)
Türkleri avrupalı zanneden ama göktürkler,avarlar,hunlar,hazarlar konusuna acıklık getiremeyen yazar.
untermenschen.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar