bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak2
- kemalistler6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- alan greenspan3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- pozantı2
- üniversitelerin gereksiz olması2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- erkekler neden az yaşar10
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- tramer kaydı olan kız4
gene bir yurtdisi seyahatim. Dogdugum ve uzun yıllar yasadıgım Deutschland....
Ucak indi ve....
bence hemen dönebilirim...
her zamanki gibi havaalaninda son derece asagilayici tavirlarla karsilandiktan sonra.....
(once turk ucagindan inen yolcular iki kat asagiya göturulup kapali kapilar önunde bekletiliip "acaba dezenfekte mi edicekler"diye kendi kendine dusunmeye baslaniyor. sonra insan almanlarda bööle degil die düşünürken 1000 kişi kadar turk insanini 2 veznede bekletme basliyorlar- sanki bi yanlislikk varr !!! sira gelince turk pasaportu polisin elinde 10 dakika boyunca evrilip cevrilip havaya tutulup, acaba konsolosluk bana fake atip sahte bi visa mi verdi dedirtecek kadar uzun suren bi bekleme sonrasi polisin suzen bakislari arasinda buzulup futbolun su anki anavtani olan ulkeye girmeye calisiyorsunuz...tam yaninizda kara carsafli ama alman pasaportlularin nasil tikir tikir gectiklerini görunce´acaba carsaf mi giyseydim die dusunmekten alamiyorsunuz kendinizi.
oh be bitti derken arkanizdan "hallo´haben sie was zu verzollen???" diyen baska bir yurdunu sever polis tarafindan tekrar durdurulup kapan misali kapidan gecmeden tekrar sorguya aliniyorsunuz.
+sigara varmi??
- eh yok
+icki??
- hm yok
+altin falan??
- yooo
+peki kilim??
- ulan kilimi nereme sokcam -- ehem , yok tabiiki!!
dunya kupasi ulkesine hosgeldiniz.almanlara cok sey ogretmisler kupa icin ama saygi ve hos göruyu ögrenememisler.
selamlar saygilar sevgili turkiyem
Ucak indi ve....
bence hemen dönebilirim...
her zamanki gibi havaalaninda son derece asagilayici tavirlarla karsilandiktan sonra.....
(once turk ucagindan inen yolcular iki kat asagiya göturulup kapali kapilar önunde bekletiliip "acaba dezenfekte mi edicekler"diye kendi kendine dusunmeye baslaniyor. sonra insan almanlarda bööle degil die düşünürken 1000 kişi kadar turk insanini 2 veznede bekletme basliyorlar- sanki bi yanlislikk varr !!! sira gelince turk pasaportu polisin elinde 10 dakika boyunca evrilip cevrilip havaya tutulup, acaba konsolosluk bana fake atip sahte bi visa mi verdi dedirtecek kadar uzun suren bi bekleme sonrasi polisin suzen bakislari arasinda buzulup futbolun su anki anavtani olan ulkeye girmeye calisiyorsunuz...tam yaninizda kara carsafli ama alman pasaportlularin nasil tikir tikir gectiklerini görunce´acaba carsaf mi giyseydim die dusunmekten alamiyorsunuz kendinizi.
oh be bitti derken arkanizdan "hallo´haben sie was zu verzollen???" diyen baska bir yurdunu sever polis tarafindan tekrar durdurulup kapan misali kapidan gecmeden tekrar sorguya aliniyorsunuz.
+sigara varmi??
- eh yok
+icki??
- hm yok
+altin falan??
- yooo
+peki kilim??
- ulan kilimi nereme sokcam -- ehem , yok tabiiki!!
dunya kupasi ulkesine hosgeldiniz.almanlara cok sey ogretmisler kupa icin ama saygi ve hos göruyu ögrenememisler.
selamlar saygilar sevgili turkiyem
zamaninda avrupa'ya kök söktürmüs devlet.her iki dünya savasi'nda da fransa'yi isgal etmis, her iki savasta da amerika sebebiyle geri çekilmiştir.
Bayrağı enine siyah, kırmızı ve sarı renklerden oluşur. Siyah geçirilen kötü günleri, kırmızı savaşlarda dökülen kanları, sarı ise şafak vaktini sembolize eder.
Alman eyaletleri:
Baden-Württemberg
http://www.baden-wuerttemberg.de
Bavyera
http://www.bayern.de
Berlin
http://www.berlin.de
brandenburg
http://www.brandenburg.de
Bremen
http://www.bremen.de
Hamburg
http://www.hamburg.de
hessen
http://www.hessen.de
mecklenburg-vorpommern
http://www.mecklenburg-vorpommern.de
aşağı saksonya
http://www.niedersachsen.de
kuzey ren-vesstfalya
http://www.nordrhein-westfalen.de
renanya-palantina
http://www.rheinland-pfalz.de
saarland
http://www.saarland.de
saksonya
http://www.sachsen.de
saksonya-anhalt
http://www.sachsen-anhalt.de
schleswig-holstein
http://www.schleswig-holstein.de
türingen
http://www.thueringen.de
Baden-Württemberg
http://www.baden-wuerttemberg.de
Bavyera
http://www.bayern.de
Berlin
http://www.berlin.de
brandenburg
http://www.brandenburg.de
Bremen
http://www.bremen.de
Hamburg
http://www.hamburg.de
hessen
http://www.hessen.de
mecklenburg-vorpommern
http://www.mecklenburg-vorpommern.de
aşağı saksonya
http://www.niedersachsen.de
kuzey ren-vesstfalya
http://www.nordrhein-westfalen.de
renanya-palantina
http://www.rheinland-pfalz.de
saarland
http://www.saarland.de
saksonya
http://www.sachsen.de
saksonya-anhalt
http://www.sachsen-anhalt.de
schleswig-holstein
http://www.schleswig-holstein.de
türingen
http://www.thueringen.de
dünyada iki büyük cihan harbi kaybettiği halde ayakta kalmayı başarabilmiş ender ülke.
Birkac sacma ve gereksiz derecede karmasik dilbilgisi kurali disinda kolay bir lisana sahip; buna ragmen kendi dilini insan gibi konusamayan, hayattaki degerlerinin siralamasinda her zaman parayi en basa koyan, insanlarin yüzüne bugün gülerek; yarin en ufak hatalarinda gerekli kurum ve kuruluslara basvuran, hepsi her acidan birbirine benzeyen, cogu düsünmekten aciz olan -ki Almanya'da yasamak icin zekaya zaten ihtiyac yoktur- , insanliktan nasibini almamis olan ve bunun adina da alman kültürü diyen toplumun yasadigi bereketsiz toprak parcasi. Nasil yasadiklari malum, "Alamanya" sayesinde zengin olmus fakat Alamanya'dan nefret eden, minnet duygusundan yoksun ve ülkeyi batirmaya calisan Türk kökenli Almanlar, bu "domatesin kirmiziya boyanmis sulu bir hic oldugu" bunaltici ülkede sonsuza kadar kalarak iki tarafin da cehennemini dünyamizda yasamasina vesile olmaktadir. Gülümsemeye sebep olabilecek tek sey de bu uyduruk kültür catismasini izlemektir.
türklerin ikinci vatani..
artik dünyada ikinci türkiye olarak bilinen yer.
artik dünyada ikinci türkiye olarak bilinen yer.
almanya şu an hans'ların veronika'ların ülkesi olabilir ama 100 sene sonra ali'lerin ahmet'lerin ayşe'lerin ülkesi olacağı kesin. belkide resmi dil türkçe olur.
kuzeyinde bremen sehri olan ülke.
yapılan araştırmalara göre 2050 yılında türklerin nüfus çoğunluğuna sahip olacağı, ülke...
gurbetciler, ve gurbette sevdicegi olanlar icin; aci vatan.
1.dünya savaşı'da güya onlar yenilince biz de yenik sayılmışız..
'helga çıplak, hans şişman; alamanya acı vatan' söyleminin öznesi olan avrupa ülkesi.
türklerin berlin ormanında ulu orta mangal yaptıkları ülke.*
baltık denizine kıyısı olan orta avrupa ülkesi... zannımca toprakları pek değerli değil. neden diyecek olursanız, bu adamlar 1. dünya sava$ı'nda, osmanlı imparatorluğu gibi yenilen ülkelerden biriydi. osmanlı yenildi diye osmanlı'nın tüm toprakları bölü$üldü ama almanya aynı almanya olarak kaldı. sonra anam co$tu lan bunlar, 20 yılda kendilerini inanılmaz $ekilde toparlayıp, dünyanın hakimi olmaya çalı$an komple bir ordu kurdular. yapamadılar, bir kez daha yenildiler. bu kez de almanya yine aynı almanya olarak kaldı. bunun altında alman ırkının sosyal yapısından kaynaklanan bir çekince mi var bilemiyorum, itilaflar alman insanından korkmu$ da olabilir. ama sonuçta hiçbir $ekilde almanya topraklarına el sürmemi$lerdir. belki de "bunlar da bizden lan" diyip $erefsizlik yapmak istememi$lerdir. sonuçta varacağım nokta; bu yüzden alman toprakları ekonomik ve doğal yönden çok pozitif bir durumda değildir.
birinci dünya savaşından itibaren en çok ticaret yaptığımız ülke.
ben türk'üm dediğinde duraksayıp sizi tepeden tırnağa süzen insanları barındıran güzel devlet.
ab'nin hazırladığı ırkçılık yasasında, yahudi soykırımını inkarın suç sayılmasını isteyen ama bu isteğini kabul ettiremeyen ülke.
nüfusunun önemli bir kısmını türklerin oluşturduğu ülke.
(bkz: siegen/@chemsuk)
okul bahçelerinde Türk çocuklarına Türkçe konuşmayı yasaklayan, göçmenlere vicdan testi uygulayan, yabancılardan parmak izi almak için harekete geçen ülke.
hem kiskandigim, hem sinir oldugum hem de acayip saygi duydugum memleket.
sinir olurum cunku orada yasayan gurbetci vatandaslarimiza yapilan milliyetcilikten dolayi.
kiskanirim cunku ikinci dunya savasindan sonra bir mucize gerceklestirmis, o harabe, darmadagin, bolunmus olan ulkeden bugun dunyanin en buyuk ucuncu ekonomisinden dolayi. biz savasa girmedigimiz
halde ne durumdayiz.
saygi duyarim yukarida ki olayi gerceklestirdikleri icin.
aslinda asiri milliyetcileri olmasaydi ki olmasi da normaldir, her millet vatanini sever, disaridan gelmis gocmenlere iyimser bakmaz, gidip yasanilasi memleket derdim. arti her taraf turk dolu, abi ne olacak bu fenerin hali diye geyik cevirme olasiginiz da gayet yuksek. yok yok en iyisi ben gidiyim bir sure yasayim su frankfurtta.
sinir olurum cunku orada yasayan gurbetci vatandaslarimiza yapilan milliyetcilikten dolayi.
kiskanirim cunku ikinci dunya savasindan sonra bir mucize gerceklestirmis, o harabe, darmadagin, bolunmus olan ulkeden bugun dunyanin en buyuk ucuncu ekonomisinden dolayi. biz savasa girmedigimiz
halde ne durumdayiz.
saygi duyarim yukarida ki olayi gerceklestirdikleri icin.
aslinda asiri milliyetcileri olmasaydi ki olmasi da normaldir, her millet vatanini sever, disaridan gelmis gocmenlere iyimser bakmaz, gidip yasanilasi memleket derdim. arti her taraf turk dolu, abi ne olacak bu fenerin hali diye geyik cevirme olasiginiz da gayet yuksek. yok yok en iyisi ben gidiyim bir sure yasayim su frankfurtta.
hiçbir zaman çözemediğim ve çözemeyeceğim garip bir memlekettir. türkiye'de kimle konuşulsa almaya'ya bir kapak atsam denir; almanya'dakiler türkiye'ye dönmek ister. bu sebeptendir ki türkler için adeta bir kavanoza benzer. kavanozun içindekiler dışarı çıkmak isterken, dışardakiler içeri girmek ister.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar