bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- falıma bakmak isteyen var mı28
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- türklerin medeniyet kuramama nedeni4
- türklerin 2kg avrupalıların 200gr sabun tüketmesi4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize4
- türklerin gerizekalı bir millet olması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması4
- kürtlerin muhteşem ve harika derecede ezik olması2
- ai ai ai diye bağıran yazar2
- türk halkını yermeye çalışan zigot terkler2
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- neden sevgilim yok4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- japonya10
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- bir filmde ölüyü oynamak4
- brezilya5
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- velvet43
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- göbeksiz erkek4
- türkiye12
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- herkesle iyi anlaşan insan18
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- forlove193
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- 29 haziran 20262
- 19 yaşında kızla yatmak15
- zalican4
- göz makyajı2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- shark gitar2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ekonomi3
Bütün şakirtlerin 'inancıma saygısızık ediyor' diye mıymıylanacağı cümle.
onlar allah var deyince problem yoktur ama, inançlarını yaşama özgürlüklerini kullanıyorlardır.
onlar allah var deyince problem yoktur ama, inançlarını yaşama özgürlüklerini kullanıyorlardır.
Kati degildir. Varligina ait olan deliller ispatlar daha kuvvetlidir. Olum en buyuk vaadidir. Her canli olumu tadacaktir vaadi allah yok diyen biri icin oldukca iddiali durmaktadir.
Ammavelakin olmemek icin herturlu careyi deneyen insanoglu maalesef bu vaadin onune gecememistir, muhtemeldir ki gecemeyecektir, cunku allah var. En azindan benim indimde var. Sart kosacak olursam olume care bulundugu an en buyuk ateist olacagima garanti verebilirim.
Ammavelakin olmemek icin herturlu careyi deneyen insanoglu maalesef bu vaadin onune gecememistir, muhtemeldir ki gecemeyecektir, cunku allah var. En azindan benim indimde var. Sart kosacak olursam olume care bulundugu an en buyuk ateist olacagima garanti verebilirim.
odun kömür epey ucuzladı herhalde diye düşündüren sav'lardır.
ya da biraz bronzluk iyidir diye düşünen kişilerin söylemleri midir acaba?
+oğlum zencilerin dalgaları çok uzunmuş lan!
-tamam hacı öyledir de, zenci olmak için illa kömür olana kadar yanma istediği nedir? uzamaz ki öyle!
ya da biraz bronzluk iyidir diye düşünen kişilerin söylemleri midir acaba?
+oğlum zencilerin dalgaları çok uzunmuş lan!
-tamam hacı öyledir de, zenci olmak için illa kömür olana kadar yanma istediği nedir? uzamaz ki öyle!
Ateistlerin yanlış ve doğru olmayan bir düşüncesidir.
hic bir muslumanin umrunda olmayan cumledir. bana gore allah vardir sana gore yoktur.
Nazi kampında bir mahkumun hücre duvarına yazdığı bir cümle : "eğer tanrı varsa, onu affetmem için ayaklarıma kapanmalıdır!" Çoğu şeyi açıklar Zannımca.
(bkz: (img #560120) ) Tanrının her şeye gücü yeter (!)
din yalan diye devam etmesi gerek ifade.
(#22535781) .
görünmeyen bir şey yoktur açıklamasına ihtiyacı olan cümledir.
Bu tür başlıklar artık gerçekten çok ilkel kalıyorlar.Öyle bir düşüncen varsa gir araştır tatmin ol ve polemik yaratmaya çalışma.Sonuçta senin dinin sana benim dinim bana.Herkes kendi inancını yaşar, ölür ve görür.
(bkz: yokum diyor)
kısa ve öz ifadelere bir örnektir.
Bir ateist soylemi.
küçükken piç ataist arkadasim derdi allah yok google ye allah yazar arardim her zamanda arapca allah yazisi cikardi en son 101. sayfada kalmıştım 5.sinif ım buna gitti amk .
TANRI VAR .
müslümanlar var, allah olmaması ne fark eder, yani sonuçta allah varmış gibi yaşayan bunca kitle var ve bunların insanlara etkisi, toplumlara etkisi, dünyaya etkisi var, allahın var veya yok olmasının bir anlamı yok, sonuçta olmasa da o varmış gibi bazı etkilerle karşılaşıyor insanlar, onun değerleri var olsun diye ölüyor insanlar, o varmış yaşıyor, o varmış gibi ibadet ediyor. yani bir şeyin varlığı olmasa da, yokluğunun etkisi var. o yüzden allah yok demek bir anlam ifade etmiyor, çünkü var olsaydı da şimdi ki müslümanlar aynı şeyi yapardı.
Şu saatten sonra gercekligi kanitlanmiş olan şeydir. Yani Allahin yoklugu kanitlanmistir kafamda zannımca.
(bkz: sen nasıl istersen)
illa görmeyi beklemek gerekmez. bana göre allah internettir sana göre elektrik ona göre tsunami ötekine göre oh nenni goçari.
edit: goçari kimin yari?
https://www.youtube.com/watch?v=gMPkKcDSw40
illa görmeyi beklemek gerekmez. bana göre allah internettir sana göre elektrik ona göre tsunami ötekine göre oh nenni goçari.
edit: goçari kimin yari?
https://www.youtube.com/watch?v=gMPkKcDSw40
Bazı yaralara söylemek istediğim.
tanrı var diyenleri işi tanrı yok diyenlere göre daha kolaydır.
var diyenler, varlığa işaret getirmek için bir sürü argüman gösterebilirler.
ama yok diyenler için iş biraz daha zor, kanıt göstermen gerekir. yokluğa işaret etmen gerekir.
var diyenler, varlığa işaret getirmek için bir sürü argüman gösterebilirler.
ama yok diyenler için iş biraz daha zor, kanıt göstermen gerekir. yokluğa işaret etmen gerekir.
Ateş seni çağırıyor!
Hayırlı Cumalar gençler. Eğleniyor muyuz?
Eli otuzbirden aşınmış bir kısım ergenlerin piyasa cümlesi!
Hayırlı Cumalar gençler. Eğleniyor muyuz?
Eli otuzbirden aşınmış bir kısım ergenlerin piyasa cümlesi!
varlığını dair kanıt olmaması yokluğunun en büyük kanıtıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar