bugün
- düşün ki o bunu okuyor12
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney13
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- her şeye saygı duyulması gerekir4
- golden brown2
- sarıklı yahudi2
- sözlük kızlarının vücutları15
- mutsuz olalım3
- anın görüntüsü18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- online listesi2
- kuzenin içine boşalmak14
- insanın bilebilen bir varlık olması2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet10
- ilginç şeyler2
- otopsiraporlari6
- namaz takkesi5
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- tsiganka2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- nihavent bay bey birader2
- haram ile cömertlik yapmak2
- kemal kılıçdaroğlu18
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- dimmu borgir dinlemek3
- ameliyat olmak6
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- black mirror2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- kakalanan peynir2
yarışmadalar. görsel
dolar iki kuruş düşse ortalığı yakıp yıkan
gılışdar isdifaaaaa
imamoğlu isdifaaaaaa
diye hönkürenler
neredesiniz ya la ?
dolar hardcore yapıyor.
gılışdar isdifaaaaa
imamoğlu isdifaaaaaa
diye hönkürenler
neredesiniz ya la ?
dolar hardcore yapıyor.
Bunların çoğuna güncelleme gelmiş. Yeni güncelleme ile;
“Akp li değilim ama akp süper.”
“Ateistim ama akp süper, erdoğana canım feda. Yıllarca dindarlara zulmettiler”
“Atatürkçüyüm ama akp çok iyi, erdoğan bir harika.”
Yamaları gelmiştir.
“Akp li değilim ama akp süper.”
“Ateistim ama akp süper, erdoğana canım feda. Yıllarca dindarlara zulmettiler”
“Atatürkçüyüm ama akp çok iyi, erdoğan bir harika.”
Yamaları gelmiştir.
taktikleri değişse bile sırtlanlıkları aynı olan güruhtur. flat head in dediğin gibi "akp li değilim ama" ile başlayanlar kendilerini iyice geliştirip "ateistim ama sünniler mükemmel aleviler ise hep isyan çıkartmışlar bir kerem"ciler haline geldiler. eleman sabahtan akşama tayyip şöyle mükemmel reis böyle inanılmaz yazıyor. sonra bir bakıyorsun bir yerlerde "ben akp li değilim hatta sünni müslüman bile değilim" diye yardırıyor.
eskiden kafaları az buçuk çalışıyordu, şimdi oruç tutuyorum ayağına kafaları hiç çalışmayan idiotlar ekibi.
son günlerde hepsi chp ve ekrem imamoglu, mansur yavaşa saldırıyor.
bu demek ki ak partinin oy oranları iyice düşünce chp nin oy oranlari artınca bu ak itler delirdi tabiki
bunlar bu kadar delirdiğine saldırganlaştığına göre yeni iktidar kesin olarak chp den biri ve en büyük aday mansur başkan ile ekrem başkan.
bu demek ki ak partinin oy oranları iyice düşünce chp nin oy oranlari artınca bu ak itler delirdi tabiki
bunlar bu kadar delirdiğine saldırganlaştığına göre yeni iktidar kesin olarak chp den biri ve en büyük aday mansur başkan ile ekrem başkan.
başınız sağolsun la kekolar patronunuz cortlamış.
https://tr.sputniknews.co...en-operasyonla-olduruldu/
https://tr.sputniknews.co...en-operasyonla-olduruldu/
şeref namus hasiyet ve insanlıktan nasibini almamıs ar damarı çatlamış her türlu iftirayı atabilecek karaktersizler topluluğu.
Menfaatçi çomar topluluğu. Yalakalığa hizmet ederler.
Kraldan çok kralcılık yapan güruh.
Kemalist trol yazmış
geçmişte anne babalarının oy verdiği anap dyp gibi partileri bile sol parti zanneden, akp'den evvel iktidarda chp olduğunu zanneden, ikide bir chp ve ip üzerinden gündem değiştirmeye çalışan gereksiz boş beleş yaratıklar.
Anap başkanı turgut özal olan sağ bir partiydi. Hali hazırda türkiyenin ekonomik anlamda hiçbir dönem olmadığı kadar hızlı kalkındığı bir dönemdi. Ve bu yönetimle iftihar duyduk.
geçmişte anne babalarının oy verdiği anap dyp gibi partileri bile sol parti zanneden, akp'den evvel iktidarda chp olduğunu zanneden, ikide bir chp ve ip üzerinden gündem değiştirmeye çalışan gereksiz boş beleş yaratıklar.
Anap başkanı turgut özal olan sağ bir partiydi. Hali hazırda türkiyenin ekonomik anlamda hiçbir dönem olmadığı kadar hızlı kalkındığı bir dönemdi. Ve bu yönetimle iftihar duyduk.
bu aralar amerikadan yeni talimatlar geldi .
* iran çoh kötüy , şiaiiyi , alevilik çoh dehlikeliğ .
bunları tekrarlayıp duruyorlar .
iç politika zırvaları da malum ..
* zuriyeliler çoh eyi , ehonomiye gatgı zağlıyorlar .
* onlar olmazsa açlıhdan ülürüz .
* arab gadınları çoh küsel .
bu bayat cümleleri tekrar edip duruyorlar . bu paraya böyle trolllerin
olur . amerikalıların dediği gibi " maaş olarak fıstık parası verirsen ,
maymun gibi işçilerin olur " .
* iran çoh kötüy , şiaiiyi , alevilik çoh dehlikeliğ .
bunları tekrarlayıp duruyorlar .
iç politika zırvaları da malum ..
* zuriyeliler çoh eyi , ehonomiye gatgı zağlıyorlar .
* onlar olmazsa açlıhdan ülürüz .
* arab gadınları çoh küsel .
bu bayat cümleleri tekrar edip duruyorlar . bu paraya böyle trolllerin
olur . amerikalıların dediği gibi " maaş olarak fıstık parası verirsen ,
maymun gibi işçilerin olur " .
mücahit birinci olayıyla birlikte iki farklı eğilimin görüldüğü topluluk.
dün malum, özgür özel tarafından ibb borsasına ve bu borsada bir bölüm akp'lilerin rolüne ilişkin önemli bir ifşaat yapıldı. iddiaların merkezindeki isimlerden nedim şener'in mücahit birinci'ye "o mektubu götüne sokarım" demesiyle başlayan ve mücahit birinci'nin aynı kötü üslupla karşılık verdiği dalaşmadaki bazı iletileri ve altına yapılan yorumları büyük bir keyifle okudum. hani işyerinde olmasam bir kırmızı tuborg ile de cila yapardım, o derece *. muhalifler "yiyin birbirinizi" diye olayı zevkle izlerken, ak trollerin geneli ise ikiye bölünmüş durumdaydı.
ak troller içindeki bir eğilim, mücahit birinci ile nedim şener'e "yapmayın, etmeyin, bizi ele aleme güldürmeyin" biçimindeydi. tabi "ele aleme güldürmeyin" deseler de altını kazıyınca "niye birbirinizi yiyorsunuz? bu işler bir deşilirse bizim de ağzımıza sıçılır, hayatımız kayar. dökmeyin pisliği ortalık yere" biçimindeki korkuyu görebiliyorsunuz.
ikinci eğilim ise mücahit birinci'yi suçlamak biçiminde. bu gruptakiler "niye hırsızı savunuyorsun", "murat kapki ile ne işin var", "ak parti'ye yakışmıyorsun" falan diyorlar. bunlar da bütün ihaleyi mücahit'e yıkıp diğerlerini kurtarma amacındaki unsurlar.
ha, arada furkan gibi mücahit'i savunup nedim'e çakan bir-iki kişi var ama onlar çok istisna oldukları için saymadım.
özetlersek; tepeden henüz bu konuda bir karar gelmedi. muhalefet bu meseleyi deşmeye devam ederse mücahit'i feda edebilirler. bu durumda ilk gruptaki troller de ikinci gruba katılıp mücahit'i gömerler.
dün malum, özgür özel tarafından ibb borsasına ve bu borsada bir bölüm akp'lilerin rolüne ilişkin önemli bir ifşaat yapıldı. iddiaların merkezindeki isimlerden nedim şener'in mücahit birinci'ye "o mektubu götüne sokarım" demesiyle başlayan ve mücahit birinci'nin aynı kötü üslupla karşılık verdiği dalaşmadaki bazı iletileri ve altına yapılan yorumları büyük bir keyifle okudum. hani işyerinde olmasam bir kırmızı tuborg ile de cila yapardım, o derece *. muhalifler "yiyin birbirinizi" diye olayı zevkle izlerken, ak trollerin geneli ise ikiye bölünmüş durumdaydı.
ak troller içindeki bir eğilim, mücahit birinci ile nedim şener'e "yapmayın, etmeyin, bizi ele aleme güldürmeyin" biçimindeydi. tabi "ele aleme güldürmeyin" deseler de altını kazıyınca "niye birbirinizi yiyorsunuz? bu işler bir deşilirse bizim de ağzımıza sıçılır, hayatımız kayar. dökmeyin pisliği ortalık yere" biçimindeki korkuyu görebiliyorsunuz.
ikinci eğilim ise mücahit birinci'yi suçlamak biçiminde. bu gruptakiler "niye hırsızı savunuyorsun", "murat kapki ile ne işin var", "ak parti'ye yakışmıyorsun" falan diyorlar. bunlar da bütün ihaleyi mücahit'e yıkıp diğerlerini kurtarma amacındaki unsurlar.
ha, arada furkan gibi mücahit'i savunup nedim'e çakan bir-iki kişi var ama onlar çok istisna oldukları için saymadım.
özetlersek; tepeden henüz bu konuda bir karar gelmedi. muhalefet bu meseleyi deşmeye devam ederse mücahit'i feda edebilirler. bu durumda ilk gruptaki troller de ikinci gruba katılıp mücahit'i gömerler.
iran savaşı başladı başlayalı memlekette iran ve Şia düşmanlığı kışkırtmakla meşgul ABD ve israil fedaileri.
soylarını araştırırsanız ne olduklarınızı anlarsınız diyeceğim de, bulamayabilirsiniz de...
milletin vergisiyle millete küfür eden bir oluşum.
millet felan demezler ananıza karınıza, ölünüze bile söveler.
öyle leş, pespaye ve onursuz tipler ki mücahit birinci'yi bile çileden çıkarmışlar. evet, mücahit birinci'yi bile!
https://x.com/birincimuca...tatus/2054468076565831822
https://x.com/birincimuca...tatus/2054468076565831822
gemi su almaya başlamış onu anladık da debisi baya coşmuş onu bilmiyorduk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar