bugün

Boyband* Acının ilacı isimli şarkıları vardır, dinleyiniz.
Harekete kimse mani olamaz isimli, 4 şarkılık bir ep çıkarmışlardır.

Dal isimli şarkı şu ana kadar dinlediğim en iyi şarkıdır.

spoiler

Yaralı bağrına dizmiş inciler
Vitrinin altında gizli kelepçeler
Şişmiş içime mütevazı katkılar
Ya yanına al beni ya da bi sal
Iska
Bana kızma
Kalbi sızlar ah
Dallanan anlar
Hepimizi bağlar

spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=Kxwq_c-Ob7M
Bu kadar güzel gitar tonları ancak böyle sikko sözlerle bok edilebilir. Sonra placebo, cure falan olabilecekken adamlar olarak kalıp ergen eğlendirirsin. Ayrıca Vokal bazen tivorlu ismail triplerine giriyor aq.
bu aralar çok sardı. gay gibi sürekli dinliyorum koca yaşlı şişkoları.
Müziğe ara vermişler.
Ulan ne alaka ya.
N’oldu ki..
Adamlar Kahırlı Merdiven:

Şarkının teması; geçmişle hesaplaşma, zihinsel karmaşa, modern hayatın absürtlüğü ve insanın kendi içindeki mücadeleleri etrafında dönüyor.
https://www.youtube.com/w...amp;list=RDMM&index=2
Sözleri:
https://www.lyricsbull.co...-merdiven-lyrics-adamlar/
1...5678
© copyright 2005 - 2026