bugün

en sevdiğim gruptur kendisi. gürhan gruptan ayrıldığından beri de özlüyorum eskileri.
utanmazsan unutmam en şukerollo şarkısıdır.

yalana, yalana, yalanla yaşayana sor
yastığa başını koyunca aklından geçenleri
insan, insan olduğu kadar var
yoksa kim hatırlardı çoktan göçenleri
dünya malı yalnız bir ömre kadar
yoksa giyer miydi ölüler cepsiz kefenleri

kirlilerinden sızanlar okyanus oldu
bu rüzgara dayanmaz gemi
at çapayı derine
sal tayfanı
al başını avcuna
düşün

utan
utan
utanmayan insan olur mu lan?
altın bir madalyon gibi taşınmalı vicdan
tek kıvılcımdan nasıl yanarsa koca orman
unutmazlar, unutmayız, unutmam.
Atlar düşer, krallıklar yıkılır, kuşlar göçer, senden naber?

(bkz: Format dışı)

(bkz: Hepinize el salladım)
dinlemesi güzel grup. dünyayı onlar gibi anlamak isterdim.
https://www.youtube.com/watch?v=qClNBm-cVZY

sözleri, kafa yapıları ve müzikleri ile her zaman için gıpta ettiğim bir perspektife sahip müzik grubu.

mükemmeller bence.
2013 yılında kurulmuş indie rock müzik yapan tatlı mı tatlı grup.

kapısı kapalı, tın tın, acının ilacı, utanmazsan unutmam, koca yaşlı şişko dünya, rüyalarda buruşmuşum gibi moral depolayıcı şarkıları vardır. favorimiz tın tın olmakla birlikte şarkılarında uzaylılara ve insanlığa verdiği mesajlar komik ve eğlencelidir.
şu sıralarda çıkan absürt gruplardan olmayan, müthiş sözler yazabilen sayılı gruplardan.
abi kafanda kurbağa var!
Abi kafanda kurup kurup !
abi kafanda kurbağa var!
Beni bi atın sırtına atın. Tın tın gideyim.
adamlık edebiyatının mide bulandırdığı şu günlerde sırf isminden dolayı çok itici gelen müzik grubu.
ahh düne bügüne yarına baka baka vay.
Sözlerinin geneli saçma ve anlamsız * ama yine de güzel bir grup.
kaliteli müzikler yapan bir gruptur. tavsiye edilir.
yanmış içinden adlı parçası çok güzeldir.
bıktığım, çok çektiğim lg v10 marka, modelli telefon ile klibi çekilmiş gruptur. izlemek için yallah : https://youtu.be/ehanblxZeA4

çok güzel bir gruptur.
görsel

Azerbeycan ordusunda piyade sınıfına verilen isim.

Görselde en soldaki ise Azerbaycan’ın milli kahramanı mübariz ibrahimov.
çok güzel işler yapan, hiç kötü şarkısı olmayan çok ve çok sevdiğim grup.
Uzun süre aradan sonra tekrar dinlemeye başladığım grup. Hissettirdikleri muhteşem.
eski dostum tankla gelmiş adlı albümleri iyiydi, rüyalarda buruşmuşuz daha iyidir. ne zamandır dinlemiyordum. ilaç gibi geldi, acının ilacı gibi.
Son single pek iyi olmamış gibi. Kendi ruhlarını verememiş gibi ama olsun canları sağolsun. Adamlar adamdır!
Bu kez ADAMLAR harbisel aranjmanımsı bölümlü şarkısıyla; başka bişi olmuş...

https://youtu.be/xgUe2Ssu7R8
Konserinde çok eğlendiğim nadir gruplardan.
içten yanmalı bir grup. (bkz: yanmış içinden)
© copyright 2005 - 2026