bugün
- pakistan3
- hindistan3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- yaşamak üzerine2
- dünya7
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- guyana4
- japonya4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- cezayir2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ona bir şey söyle10
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- arnavutluk2
- kolu kıllı kız3
- çekya3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- avustralya2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- türk moğol kardeştir3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kemal kılıçdaroğlu18
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- ahududu2
entry'ler (107)
Mabel matiz’in fresh şarkısı. Çok ama çok beğendim. Canım mabel.
Hoş geldin kardeşim.
albert camus'un en iyi eserlerindendir. Çok etkileyici.
Bir pasajında şöyle diyor:
“Başka bir alemde de Marie’yi kucaklayıp sımsıkı sarılmak için cumartesileri sabırla beklemişsem kuşların geçişini ya da bulutların gökte karşılaşmalarını da öyle beklerdim.”
Bir pasajında şöyle diyor:
“Başka bir alemde de Marie’yi kucaklayıp sımsıkı sarılmak için cumartesileri sabırla beklemişsem kuşların geçişini ya da bulutların gökte karşılaşmalarını da öyle beklerdim.”
Latte içiyorum. Kabul mü?
Gözlerini kısıp saçlarını kulaklarının ardına o narin ellerinle attığını hiç görmeyeceğim, göremeyeceğim hiçbir zaman. Yürürken saçlarının nasıl savrulduğunu hiç bilmeyeceğim. Belki başkalarına sıradan gelen ama benim için asla öyle görünmeyen hiçbir hâline tanık olamayacağım. Bunlardan çok eminim, sırf bu sebeple üzülüyorum. Kalbim acıyor.
Düşündüm de ben o’na hiç ulaşamam ki… elimi biraz uzatsam aramıza daha büyük mesafeler giriyor. Artık arkadaşça da olsa ne çabalayabilirim ne de cesaret edebilirim. Ah…
Düşündüm de ben o’na hiç ulaşamam ki… elimi biraz uzatsam aramıza daha büyük mesafeler giriyor. Artık arkadaşça da olsa ne çabalayabilirim ne de cesaret edebilirim. Ah…
(bkz: Bul beni) Şarkısıyla tanıyorum kendilerini. Fena değiller. Belki ileride daha çok tanınırlar.
Şu an dinliyorum da her seferinde daha çok seviyorum kendisini. Umuyorum harbiye’de sahne alır, bu yaz için umutluyum.
Bengü beker’in bir yol bu albümünü dinleyenler varsa bilirler ki muazzam bir iş çıkarmıştır kendisi. Yakın zamanlarda da bir selami şahin şarkısı seslendirmiştir. Ah be mabel…
(bkz: 070 shake) Şarkısıdır. Enerjisi falan inanılmaz Mükemmelliktedir.
“Remember
Try to remember you
But you're like a dying dream
Time talks
Like you know what I mean…”
“Remember
Try to remember you
But you're like a dying dream
Time talks
Like you know what I mean…”
Umarım kazanacağımız bir maç olur. Heyecanla bekliyoruz efenim.
(bkz: Balon) şarkısını çok sevdiğim sanatçı. Pek de bilinmez ama cool bir parça.
Biricik dostum sanki. Demin yeni yaz’ı dinledim de… ne kadar incelikli bir şarkı. Kim bilir, yeni albümü nasıl gelecek? Çok merak ediyorum. iyi ki var.
Pazar günleri ara ara düşündüren durum.
Afiyet olsun güzel kardeşim.
Kahvaltıyı genel anlamda çok severim. Pancake, yumurta falan çok şık kahvaltı hazırladım bu sabah. Şimdiyse üzerine yağmurlu havayı izliyorum.
görsel
görsel
(bkz: Madeline Martin) kitabı.
“Asla unutmuyorsun ama gördüklerin bir parçan hâline geliyor. Kimsenin görmediği bir yara izi gibi…”
“Asla unutmuyorsun ama gördüklerin bir parçan hâline geliyor. Kimsenin görmediği bir yara izi gibi…”
Hayatımda anlatabileceğim bir şey yok sanırım. Yani tam açtığım zamanlarda vazgeçiyorum, içime atmayı tercih ediyorum. Çoğu şeyi kalbime gömmeye alıştım belki de. Bilmiyorum ki… anlatamıyorum. Ama genel anlamda mutsuz da değilim, hayatta bazı şeylere geç kaldığımı düşünüyorum bazen. Öyle işte sözlük.
Kış geldiğinde kahve gibi sevilen içecek.
(bkz: ingiliz çayı)
Kuzey kıbrıslılar sıklıkla hazırlayıp tüketirler.
Kuzey kıbrıslılar sıklıkla hazırlayıp tüketirler.