bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- bazı alimler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- helal olsun be2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- ithal et2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 0 0 73
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
entry'ler (107)
Mabel matiz’in fresh şarkısı. Çok ama çok beğendim. Canım mabel.
Hoş geldin kardeşim.
albert camus'un en iyi eserlerindendir. Çok etkileyici.
Bir pasajında şöyle diyor:
“Başka bir alemde de Marie’yi kucaklayıp sımsıkı sarılmak için cumartesileri sabırla beklemişsem kuşların geçişini ya da bulutların gökte karşılaşmalarını da öyle beklerdim.”
Bir pasajında şöyle diyor:
“Başka bir alemde de Marie’yi kucaklayıp sımsıkı sarılmak için cumartesileri sabırla beklemişsem kuşların geçişini ya da bulutların gökte karşılaşmalarını da öyle beklerdim.”
Latte içiyorum. Kabul mü?
Gözlerini kısıp saçlarını kulaklarının ardına o narin ellerinle attığını hiç görmeyeceğim, göremeyeceğim hiçbir zaman. Yürürken saçlarının nasıl savrulduğunu hiç bilmeyeceğim. Belki başkalarına sıradan gelen ama benim için asla öyle görünmeyen hiçbir hâline tanık olamayacağım. Bunlardan çok eminim, sırf bu sebeple üzülüyorum. Kalbim acıyor.
Düşündüm de ben o’na hiç ulaşamam ki… elimi biraz uzatsam aramıza daha büyük mesafeler giriyor. Artık arkadaşça da olsa ne çabalayabilirim ne de cesaret edebilirim. Ah…
Düşündüm de ben o’na hiç ulaşamam ki… elimi biraz uzatsam aramıza daha büyük mesafeler giriyor. Artık arkadaşça da olsa ne çabalayabilirim ne de cesaret edebilirim. Ah…
(bkz: Bul beni) Şarkısıyla tanıyorum kendilerini. Fena değiller. Belki ileride daha çok tanınırlar.
Şu an dinliyorum da her seferinde daha çok seviyorum kendisini. Umuyorum harbiye’de sahne alır, bu yaz için umutluyum.
Bengü beker’in bir yol bu albümünü dinleyenler varsa bilirler ki muazzam bir iş çıkarmıştır kendisi. Yakın zamanlarda da bir selami şahin şarkısı seslendirmiştir. Ah be mabel…
(bkz: 070 shake) Şarkısıdır. Enerjisi falan inanılmaz Mükemmelliktedir.
“Remember
Try to remember you
But you're like a dying dream
Time talks
Like you know what I mean…”
“Remember
Try to remember you
But you're like a dying dream
Time talks
Like you know what I mean…”
Umarım kazanacağımız bir maç olur. Heyecanla bekliyoruz efenim.
(bkz: Balon) şarkısını çok sevdiğim sanatçı. Pek de bilinmez ama cool bir parça.
Biricik dostum sanki. Demin yeni yaz’ı dinledim de… ne kadar incelikli bir şarkı. Kim bilir, yeni albümü nasıl gelecek? Çok merak ediyorum. iyi ki var.
Pazar günleri ara ara düşündüren durum.
Afiyet olsun güzel kardeşim.
Kahvaltıyı genel anlamda çok severim. Pancake, yumurta falan çok şık kahvaltı hazırladım bu sabah. Şimdiyse üzerine yağmurlu havayı izliyorum.
görsel
görsel
(bkz: Madeline Martin) kitabı.
“Asla unutmuyorsun ama gördüklerin bir parçan hâline geliyor. Kimsenin görmediği bir yara izi gibi…”
“Asla unutmuyorsun ama gördüklerin bir parçan hâline geliyor. Kimsenin görmediği bir yara izi gibi…”
Hayatımda anlatabileceğim bir şey yok sanırım. Yani tam açtığım zamanlarda vazgeçiyorum, içime atmayı tercih ediyorum. Çoğu şeyi kalbime gömmeye alıştım belki de. Bilmiyorum ki… anlatamıyorum. Ama genel anlamda mutsuz da değilim, hayatta bazı şeylere geç kaldığımı düşünüyorum bazen. Öyle işte sözlük.
Kış geldiğinde kahve gibi sevilen içecek.
(bkz: ingiliz çayı)
Kuzey kıbrıslılar sıklıkla hazırlayıp tüketirler.
Kuzey kıbrıslılar sıklıkla hazırlayıp tüketirler.