oldeuboi

izledikten sonra yarım saat kapanmış ekrana bakmaktan kendinizi alamadığınız film . inanılmaz güzel bir senaryo , abartılmamış dozunda harika oyunculuklar . o çakal intikamcı adam* asansörde kafasına sıktıktan sonra film bitseymiş kanımca daha güzel olabilirmiş , olsun her türlü süper .

görüp görebileceğiniz en gerçekçi dövüş sahneleri bu filmdedir kanımca .

ayrıca o nasıl bir ahtapot yemektir yahu , film izlerken yediğim çekirdekten tiksindim bir an .
© copyright 2005 - 2026