bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- yagmurcu3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hesabı gizliye almak3
- hayattaki şans seviyeniz4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- osurdum3
- çok güzel ama manyak kadın7
- kaşar5
- kemalist dünya24
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- mustafa kemal atatürk7
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- barış alper yılmaz2
- içinden canavar çıkan insan4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması17
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- muşlettin amca4
- pkk lı doktorlar2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir9
uzun süredir oyun oynayan ve kodlama işinden biraz anlayan bir insan olarak söyleyebilirim ki, bu oyun bir felaket, resmen oyun geliştiren insalara hakarettir bu oyun, tabi oyun diyebilirsek adına.
bütün sorunlarını saymakla bitiremem, kötü oynanış, aşırı derecede acemice yazılmış senaryo, boktan karakterler ve tabi ki en kötüsü, kötü bir geliştirici. geliştirici olması gereken andaval arkadaş insanlardan para istiyor oyun geliştirmeye devam edebilmek için, daha doğrusu kendisi böyle söylüyor, oyun 2014 te başladı ve şu an 2020 deyiz siz düşünün, geliştirici olan arkadaş eleştiri kabul edemeyen birisi ve açıkcası kendi narsist kişiliğine hitap etmeyen herkesten nefret ediyor, bazı araştırmalar sağolsun oyunu geliştirmeye başlamadan önce ki hayatında da insanları forumlarda baya gıcık edip akıl sağlığını sorgulatacak yazılar yazmıştır. oyunun çoğu yerinde başkalarından çaldığı assetleri bulmak mümkün, çimen texturelarını çalmak mı dersin, ana karakterin yatak odasını çalmak mı? ki çaldığı kişi açıklamasında "imzayı kaldırmak konusunda kötü bir iş çıkarmış" demiştir.
oyununu alacak, ona para verecek insanlara küfürler ve hakaretler etmiş, insalar bunun discord sunucusundan banlanma rekoru yarışına girmiştir, bir programcı bunun oyununda ki bugları, optimizasyon sıkıntılarını ve glitchleri sadece 2 haftada düzeltmiştir fakat o bu arkadaşı programcı olarak yanına alacağına adamla kavga etmiştir, bir ara bir şirket ile ortaklık kurmuş, şirkette buna yardımcı olsun diye bir programcı göndermiştir lakin adam oyunun kodlarına bakınca şok olur, çünkü bir ton gereksiz ve anlamsız kod bulunmaktadır oyunda, normalde adama oyunu geliştirmesinde yardım etmesi gerekirken bu kod sorunları adamın bütün vaktini alır peki geliştirici ne dese beğenirsin? "bu bana yardım etmiyor!" demiş, adamın hiçbir iş yapmadığını söylemiştir, bu şekilde o şirket ile de ortaklığı bitmiştir.
oyunun resmi web sitesinde sorunları belirtmek için olan bir bölüm var lakin insanlar oyunun sorunlarını belirtince onlara tekrar hakaret etmiş ve anlamsız ve gülünç mazaretler ile insanlari geçiştirmiştir, açıkcası çaldığı şeyler yüzünden dava ile projenin kapatılmamasına hala şaşkınım, insanlar oyunun sorunlarını mail gönderdikçe daha da kötüleşmiş youtube kanalında kendisine mail gönderen insanlara karşı "aptal maillerinizi göndermeyin artık!" demiştir, ki bir diğer videosunda ise 2 şeytanımsı yaratık ellerinde sopalarla ortalarında ki kızı ile uğraşıyor onu rahatsız ediyordu, adamın dediğine göre o kız kendisi onu eleştiren ve ona sorunlar hakkında mail gönderen insanlar işe bu şeytanlarmış, yani baya baya narsist köpeğin birisi.
kişisel kanıma gelecek olursam eğer, dediğim gibi oyun aşırı derecede kötü "ama bir kişi yapıyor bu oyunu!" demeyin boşuna, undertale ve stardew valley de 1 kişi tarafından yapıldı? ve tamam bu oyunlar 3 boyutlu olmasalar bile her konuda bu saçma yapımı geride bırakıyorlar. optimizasyon sorunları yüzünden oynanmayacak düzeyde resmen, karakter modelleri çok kötü, senaryo desen ergen bir kızın hayallerinden çıkma gibi, yani bu arkadaş geliştirici falan değil açıkcası, oyunu uzatıyor ki milletten para gelsin, bunun başka açıklaması yok.
bütün sorunlarını saymakla bitiremem, kötü oynanış, aşırı derecede acemice yazılmış senaryo, boktan karakterler ve tabi ki en kötüsü, kötü bir geliştirici. geliştirici olması gereken andaval arkadaş insanlardan para istiyor oyun geliştirmeye devam edebilmek için, daha doğrusu kendisi böyle söylüyor, oyun 2014 te başladı ve şu an 2020 deyiz siz düşünün, geliştirici olan arkadaş eleştiri kabul edemeyen birisi ve açıkcası kendi narsist kişiliğine hitap etmeyen herkesten nefret ediyor, bazı araştırmalar sağolsun oyunu geliştirmeye başlamadan önce ki hayatında da insanları forumlarda baya gıcık edip akıl sağlığını sorgulatacak yazılar yazmıştır. oyunun çoğu yerinde başkalarından çaldığı assetleri bulmak mümkün, çimen texturelarını çalmak mı dersin, ana karakterin yatak odasını çalmak mı? ki çaldığı kişi açıklamasında "imzayı kaldırmak konusunda kötü bir iş çıkarmış" demiştir.
oyununu alacak, ona para verecek insanlara küfürler ve hakaretler etmiş, insalar bunun discord sunucusundan banlanma rekoru yarışına girmiştir, bir programcı bunun oyununda ki bugları, optimizasyon sıkıntılarını ve glitchleri sadece 2 haftada düzeltmiştir fakat o bu arkadaşı programcı olarak yanına alacağına adamla kavga etmiştir, bir ara bir şirket ile ortaklık kurmuş, şirkette buna yardımcı olsun diye bir programcı göndermiştir lakin adam oyunun kodlarına bakınca şok olur, çünkü bir ton gereksiz ve anlamsız kod bulunmaktadır oyunda, normalde adama oyunu geliştirmesinde yardım etmesi gerekirken bu kod sorunları adamın bütün vaktini alır peki geliştirici ne dese beğenirsin? "bu bana yardım etmiyor!" demiş, adamın hiçbir iş yapmadığını söylemiştir, bu şekilde o şirket ile de ortaklığı bitmiştir.
oyunun resmi web sitesinde sorunları belirtmek için olan bir bölüm var lakin insanlar oyunun sorunlarını belirtince onlara tekrar hakaret etmiş ve anlamsız ve gülünç mazaretler ile insanlari geçiştirmiştir, açıkcası çaldığı şeyler yüzünden dava ile projenin kapatılmamasına hala şaşkınım, insanlar oyunun sorunlarını mail gönderdikçe daha da kötüleşmiş youtube kanalında kendisine mail gönderen insanlara karşı "aptal maillerinizi göndermeyin artık!" demiştir, ki bir diğer videosunda ise 2 şeytanımsı yaratık ellerinde sopalarla ortalarında ki kızı ile uğraşıyor onu rahatsız ediyordu, adamın dediğine göre o kız kendisi onu eleştiren ve ona sorunlar hakkında mail gönderen insanlar işe bu şeytanlarmış, yani baya baya narsist köpeğin birisi.
kişisel kanıma gelecek olursam eğer, dediğim gibi oyun aşırı derecede kötü "ama bir kişi yapıyor bu oyunu!" demeyin boşuna, undertale ve stardew valley de 1 kişi tarafından yapıldı? ve tamam bu oyunlar 3 boyutlu olmasalar bile her konuda bu saçma yapımı geride bırakıyorlar. optimizasyon sorunları yüzünden oynanmayacak düzeyde resmen, karakter modelleri çok kötü, senaryo desen ergen bir kızın hayallerinden çıkma gibi, yani bu arkadaş geliştirici falan değil açıkcası, oyunu uzatıyor ki milletten para gelsin, bunun başka açıklaması yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar