bugün

oldeuboi

saçma şeyler elbette var. hatta sonlara doğru nasıl biteceği hakkında tahmin yürütebiliyorsunuz.

ayrıca, yorumları okuyup, çok fazla beklentiye girmemek lazım*, ki öyle yapanlar* hayal kırıklığı yaşayabiliyor az buçuk.

büyük beklentiler içinde olmazsanız, filmi bir bütün olarak mutlaka oha diyerek değerlendirirsiniz.
© copyright 2005 - 2026