bugün

bursa

ilk gideni kendisine aşık eden ender şehirlerden.

üniversite okumak için gittiğim şehirdir kendisi ve ben de ilk başta aşık olmuştum kendisine. ancak zamanla ivme aşağıya doğru kaymaya başladı. metro-otobüs saatlerinin daha gece yarısı olmadan son bulması ve türkiye'nin 4. büyük şehri olmanın gereklerini yerine getirememesi daha çok göze batmayı başladı lakin üniversite bitip de yaşadıklarınızı misi'de,mudanya'da,gölyazı'da,gemlik'te,tophane'de,kumla'da,zeytinbağı'nda ve o tarih kokan mekanlarda bırakınca yine de özletiyor kendini...
© copyright 2005 - 2026