bugün
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- portekiz5
- kolombiya4
- opel frontera2
- genç olmanın en güzel yanı6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- özbekistan4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- ilgi manyağı4
- x in memeleri3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- panama3
- hırvatistan3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- içtim şarabı13
- petrol2
- kadir inanır22
- anın görüntüsü22
- 33 yaşında olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak5
- arşivlenmesi gereken resimler3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- kemalist dünya24
ismini bir fbi ajanından almış kavram..ya da kişiler..her neyse evet.. biraz düşük kalıyor da tereddüt ettim neyse..
şimdi, bu arkadaşlar hiçbir zaman öldürmek istediği için öldürmez. hani derler, "efenim seri cinayet bir tutku, bir bağımlılıktır, öldürmeden duramaz insan, nasıl bir sigara içici içmeden duramıyorsa vıdı vıdı vıdı....."
sallamayın..
dururlar..
hem de yıllarca durabilirler..
neden ve ne zaman öldürürler peki?
bu insanlar öldürmek istediği için öldürmez zaten, bunu bilmemiz gerekli önce. öldürme sebepleri, cinsel açlıklarını tatmin etmektir. pek tabi "seri katillerin içinde böyle yakışıklı olanları da var mesela ted bundy gibi, o niye böyle bir şey yapsın ki?" itirazları gelebilir.
cevap veriyorum; efenim cinsel istek ile cinsel açlık başka şeylerdir. bu adamlar öyle sapık ve psikopat adamlardır ki, cinsel ilişkiyi öldürdükten sonra daha bir zevkle yaparlar. hatta tecavüzle yetinmeyip jeffrey dahmer gibi iç organlarıyla seks yapanlar bile görülmüştür. gerçi o manyak adam erkekleri öldürüyormuş ama tabi bunun bunla ne alakası var şimdi değil mi? evet, konuyu dağıtmayalım..
pek tabi bu dereceye varan bir psikopatlık bir iki kişiyi öldürüp, tecavüz edip, organlarını parçalayıp, etlerini yiyip, cesetlerini yakmayla sönmez, durulmaz, yavaşlamaz. bu cinayetler, daha doğrusu bu terapiler bazen ard arda bir düzinelik sayıya ulaşır. ki geneli de böyle olmuştur. ve dolayısıyla seri katil ismini bundan almışlardır.
böyle olmayanları yok mudur?
vardır dedik ya! yıllarca bekleyebilirler bunlar. ne zaman ki o libido, o açlık, o sadizm durduralamayacak, dizginlenemeyecek seviyeye geldi; o zaman tekrar bir terapi başlar bu arkadaş için. sokağa çıkar, birini bulur, öldürür, yapacağını yapar, yok eder...
hiç yakalanmaz mı bu adamlar?
yakalanır..
evet yakalanır ama kolay yakalanmaz değil mi?
evet, kolay yakalanmaz..
neden?
bunu sigara ya da ne bileyim alkol bağımlısı biri çok daha iyi anlayacaktır. ben anlatayım da o anlasın madem..
diyelim ki hiç paranız yok.. sigaranız da bitti. ve de bir iki saattir hiç sigara içmediniz. artık öyle bir duruma geldiniz ki, bir sigara için allah muhafaza bir sürü şeyi feda edeceksiniz. "allahım bir sigara olsun, bir sigara bulayım başka bir şey istemiyorum" diye diye yakarıyorsunuz.. sorarım size; böyle bir durumda gözünüz etrafı görür mü? olacakları düşünebilir misiniz? onu geçtim, mantıklı hareket edebilir misiniz?
edemezsiniz değil mi?
bu adamlar da aynı dertten muzdarip işte. adamlar bağımlı, napsın? krizden kurtulmak için ne yapabiliyorsa yapacak. "aman yakalanırım, aman çevrem bana ne der? aman rezil olurum.." diyecek hali yok ya? artık ok yaydan çıkmış.. çok büyük bir kararlılıkla yaparlar işlerini..
peki bunun soruyla ne alakası var?
geliyoruz tamam.. şöyle alakası var; bir işte ayrıntıya ne kadar saplanırsan o kadar zorlanırsın bebek! küçük ayrıntılar bazen hayat kurtarır evet ama zaman kaybı anlamına da gelir. bu adamlar böylesi bir duruma geldikleri zaman sadece yapması gerekeni yaparak amaçlarına odaklanırlar. ayrıntıları düşünmezler. böylelikle şüphe çekmezler. çünkü yaptıkları son derece doğaldır. tabi kendilerine göre.. ha derseniz ki hiç mi açık vermezler? e verirler tabi. ama böyle bir duruma gelmiş normal bir insandan çok daha az açık verirler. çünkü seri katillerin en büyük özelliklerinden biri şeytani bir zekaya sahip olmalarıdır. yakalanmamalarındaki en büyük etkenlerden biri budur. (bkz: hannibal lecter)
bir diğer etken de, bu seri katillerin son derece normal görünümlü birer insan evladı olmalarıdır. hatta bir çoğu eğitimlidir. (bkz: ted bundy)* (bkz: karındeşen jack)*
gelelim sebeplerine...
yani neden bu hale geldiklerine...
araştırmalar gösterir ki bu adamların hemen hepsi travmalı bir çocukluk döneminden geçmiştir. aile kavgaları, kötü yoldaki bir anne, dayak atan, çoğu kez sapık ve alkolik bir baba..
size sorarım..
böyle bir aileden gelen biri normal bir sosyal hayata sahip olabilir mi?
olamaz..
peki normal olmayan birine, normal olanın tepkisi ne olur?
"hemen defol burdan!"
yani genellikle böyle olur herhalde..
e şimdi her zaman herkesten tepki görmüş, her zaman dışlanmış biri doğal olarak hangi sorunla karşı karşıyadır?
tabi ki cinsel sorunlar..
ihtiyacını karşılayamaz ki.. karşılayamayınca da ne yapar? karşılayabileceği yollar aramaya başlar.. en son çare de bu olur işte..
pek tabi her zaman böyleleri çıkmaz bu tür ailelerden. ama bu bir ortak özelliktir, hepsinde vardır. biri hariç; (bkz: ted bundy)
o zaten başlı başına bir inceleme konusu.. hayvan!
velhasıl, bu herifler zevk için öldüren caniler değil, başka çareleri olmadığı için öldüren zavallılardır. tabi bu onlara sevgi beslemek için yeterli bir sebep değildir. sonuçta hepsi hastalıklı psikopat manyak katillerdir. seri katilin biri bir otel odasının aynasına rujla şöyle bir şey yazmıştı 1946'da;
"tanrı aşkına beni daha fazla cinayet işlemeden yakalayın, kendime engel olamıyorum.."
işte böylesi çaresizdir aslında bu kişiler. ellerinde değildir yani..
peki bu kadar hakareti neden sıraladım? kesinlikle bir önyargım yok kendilerine, benim seri katil arkadaşlarım da var yani sonuçta.. ama şimdi ben kimseyi isim verip de burda yani şey yapmak..olmaz..
neyse..
eğer bir seri katil olsaydım, şunun gibi olmak isterdim;
(bkz: albert fish)
evet, yeterli..
editli not: insanların sadece adamlardan oluşmadığının, adam kelimesi yerine insan kelimesini kullanmam gerektiğinin farkındayım elbette. ama napalım ki bunların hepsi erkek.. o yüzdendir yanlış anlamasın feminist arkadaşlarımız..
şimdi, bu arkadaşlar hiçbir zaman öldürmek istediği için öldürmez. hani derler, "efenim seri cinayet bir tutku, bir bağımlılıktır, öldürmeden duramaz insan, nasıl bir sigara içici içmeden duramıyorsa vıdı vıdı vıdı....."
sallamayın..
dururlar..
hem de yıllarca durabilirler..
neden ve ne zaman öldürürler peki?
bu insanlar öldürmek istediği için öldürmez zaten, bunu bilmemiz gerekli önce. öldürme sebepleri, cinsel açlıklarını tatmin etmektir. pek tabi "seri katillerin içinde böyle yakışıklı olanları da var mesela ted bundy gibi, o niye böyle bir şey yapsın ki?" itirazları gelebilir.
cevap veriyorum; efenim cinsel istek ile cinsel açlık başka şeylerdir. bu adamlar öyle sapık ve psikopat adamlardır ki, cinsel ilişkiyi öldürdükten sonra daha bir zevkle yaparlar. hatta tecavüzle yetinmeyip jeffrey dahmer gibi iç organlarıyla seks yapanlar bile görülmüştür. gerçi o manyak adam erkekleri öldürüyormuş ama tabi bunun bunla ne alakası var şimdi değil mi? evet, konuyu dağıtmayalım..
pek tabi bu dereceye varan bir psikopatlık bir iki kişiyi öldürüp, tecavüz edip, organlarını parçalayıp, etlerini yiyip, cesetlerini yakmayla sönmez, durulmaz, yavaşlamaz. bu cinayetler, daha doğrusu bu terapiler bazen ard arda bir düzinelik sayıya ulaşır. ki geneli de böyle olmuştur. ve dolayısıyla seri katil ismini bundan almışlardır.
böyle olmayanları yok mudur?
vardır dedik ya! yıllarca bekleyebilirler bunlar. ne zaman ki o libido, o açlık, o sadizm durduralamayacak, dizginlenemeyecek seviyeye geldi; o zaman tekrar bir terapi başlar bu arkadaş için. sokağa çıkar, birini bulur, öldürür, yapacağını yapar, yok eder...
hiç yakalanmaz mı bu adamlar?
yakalanır..
evet yakalanır ama kolay yakalanmaz değil mi?
evet, kolay yakalanmaz..
neden?
bunu sigara ya da ne bileyim alkol bağımlısı biri çok daha iyi anlayacaktır. ben anlatayım da o anlasın madem..
diyelim ki hiç paranız yok.. sigaranız da bitti. ve de bir iki saattir hiç sigara içmediniz. artık öyle bir duruma geldiniz ki, bir sigara için allah muhafaza bir sürü şeyi feda edeceksiniz. "allahım bir sigara olsun, bir sigara bulayım başka bir şey istemiyorum" diye diye yakarıyorsunuz.. sorarım size; böyle bir durumda gözünüz etrafı görür mü? olacakları düşünebilir misiniz? onu geçtim, mantıklı hareket edebilir misiniz?
edemezsiniz değil mi?
bu adamlar da aynı dertten muzdarip işte. adamlar bağımlı, napsın? krizden kurtulmak için ne yapabiliyorsa yapacak. "aman yakalanırım, aman çevrem bana ne der? aman rezil olurum.." diyecek hali yok ya? artık ok yaydan çıkmış.. çok büyük bir kararlılıkla yaparlar işlerini..
peki bunun soruyla ne alakası var?
geliyoruz tamam.. şöyle alakası var; bir işte ayrıntıya ne kadar saplanırsan o kadar zorlanırsın bebek! küçük ayrıntılar bazen hayat kurtarır evet ama zaman kaybı anlamına da gelir. bu adamlar böylesi bir duruma geldikleri zaman sadece yapması gerekeni yaparak amaçlarına odaklanırlar. ayrıntıları düşünmezler. böylelikle şüphe çekmezler. çünkü yaptıkları son derece doğaldır. tabi kendilerine göre.. ha derseniz ki hiç mi açık vermezler? e verirler tabi. ama böyle bir duruma gelmiş normal bir insandan çok daha az açık verirler. çünkü seri katillerin en büyük özelliklerinden biri şeytani bir zekaya sahip olmalarıdır. yakalanmamalarındaki en büyük etkenlerden biri budur. (bkz: hannibal lecter)
bir diğer etken de, bu seri katillerin son derece normal görünümlü birer insan evladı olmalarıdır. hatta bir çoğu eğitimlidir. (bkz: ted bundy)* (bkz: karındeşen jack)*
gelelim sebeplerine...
yani neden bu hale geldiklerine...
araştırmalar gösterir ki bu adamların hemen hepsi travmalı bir çocukluk döneminden geçmiştir. aile kavgaları, kötü yoldaki bir anne, dayak atan, çoğu kez sapık ve alkolik bir baba..
size sorarım..
böyle bir aileden gelen biri normal bir sosyal hayata sahip olabilir mi?
olamaz..
peki normal olmayan birine, normal olanın tepkisi ne olur?
"hemen defol burdan!"
yani genellikle böyle olur herhalde..
e şimdi her zaman herkesten tepki görmüş, her zaman dışlanmış biri doğal olarak hangi sorunla karşı karşıyadır?
tabi ki cinsel sorunlar..
ihtiyacını karşılayamaz ki.. karşılayamayınca da ne yapar? karşılayabileceği yollar aramaya başlar.. en son çare de bu olur işte..
pek tabi her zaman böyleleri çıkmaz bu tür ailelerden. ama bu bir ortak özelliktir, hepsinde vardır. biri hariç; (bkz: ted bundy)
o zaten başlı başına bir inceleme konusu.. hayvan!
velhasıl, bu herifler zevk için öldüren caniler değil, başka çareleri olmadığı için öldüren zavallılardır. tabi bu onlara sevgi beslemek için yeterli bir sebep değildir. sonuçta hepsi hastalıklı psikopat manyak katillerdir. seri katilin biri bir otel odasının aynasına rujla şöyle bir şey yazmıştı 1946'da;
"tanrı aşkına beni daha fazla cinayet işlemeden yakalayın, kendime engel olamıyorum.."
işte böylesi çaresizdir aslında bu kişiler. ellerinde değildir yani..
peki bu kadar hakareti neden sıraladım? kesinlikle bir önyargım yok kendilerine, benim seri katil arkadaşlarım da var yani sonuçta.. ama şimdi ben kimseyi isim verip de burda yani şey yapmak..olmaz..
neyse..
eğer bir seri katil olsaydım, şunun gibi olmak isterdim;
(bkz: albert fish)
evet, yeterli..
editli not: insanların sadece adamlardan oluşmadığının, adam kelimesi yerine insan kelimesini kullanmam gerektiğinin farkındayım elbette. ama napalım ki bunların hepsi erkek.. o yüzdendir yanlış anlamasın feminist arkadaşlarımız..
Gündemdeki Haberler