bugün
- velvet38
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez7
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- truesuzluk3
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- star wars2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- günün şiiri7
- cüneyt arkın3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- bili bili yumurta3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- anın görüntüsü24
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- kemalist dünya26
- kolombiya5
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- amerika birleşik devletleri8
entry'ler (27)
siz varya siz paranın amına koyarsınız. sonuç: işsiz kaldı. ha bu arada ilaç yazamıyoruz ve sizin psikolojinizi sikiym.
milletin kendi kendisini yönetmesidir.
benim haberim yok. ben başkomutan mıyım?
şişirilmiş balon.
acıyı dindirmek içindir.
romanın bugün kazanacağı maçtır.
görüntülere bakarsanız eğer o at gözlüklerinizi çıkarıp, neden öldürüldüğünü anlayacaksınız.
yok'u düşünebiliyor musun?
süleyman şah türbesini kürt güçlerine teslim ettikten sonra gelip türkiyeden onlara laf atmak. bu nasıl bi üst akıldır?
hesen zirek iranlı bir kürt sanatçı ve bestecidir. yaklaşık 1500'e yakın şarkı söyleyip bestelemiştir. babasını kaybedince bağdata göçer ve bir meyhanede çalışırken sesi keşfedilir bu şekilde müzik hayatına başlar. bağdat radyosunda beş sene çalışır ama memleket hasreti sarar yüreğini ve tekrar memleketine(bokan şehri) döner. oradan da kürdistan şehri olan mehabat şehrine geçer orada müzik hayatını tırmandırır aynı zamanda kürtlük değerleri ile ilgili çok derin izler kalır hayatında.
hesen zîrek’in bütün parçaları içinde belki de en anlamlısı iran kürdistanı’nda mehabad kürt cumhuriyet’inin yıkılmasından sonra 1946 yılında sözlerini yazıp bestelediği “ey niştiman” marş / şarkısıdır. “ey güzel kürdistan vatanı, aryen toprağı özgürlüğün için bedenim, ruhumla direniyorum…” diye devamedegelen kürdi yurtseverlik damarı hayli yüksek bir marş tarzında şarkıdır zirek’in ey niştiman’ı… şu anki ''ankaranın taşına bak'' şarkısı hesen zirek öldükten iki yı sonra çıkmıştır ve melodileri yağmalanmıştır tabir-i caizse.
https://www.youtube.com/watch?v=058LEPNppjw ve ruhi su: https://www.youtube.com/watch?v=r2LgU9C4hVc
başka besteleri de yağmalanmıştır;
-nesrin emrim bîhare şarkısı cemal güzelses tarafından ağlama yar ağlama anam adıyla duyuldu daha sonra bülent serttaş ta seslendirdi.
-chawt cvane leyla şarkısı da özcan deniz tarafından leyla ismiyle türkçeleştirildi.
-yallah şufer şarkısı ise ibrahim tatlıses tarafından yallah şöför şeklinde seslendirildi.
bunlar benim bildiklerim daha nice sanatçının nice şarkıları, bir nevi kültürleri yağmalanmıştır ve bu çok acı vericidir. kürt halkının canı, malı, parasının dışında kültürünün yağmalanıp ve yok edilmeye çalışılması dayanılmazdır.
hesen zîrek’in bütün parçaları içinde belki de en anlamlısı iran kürdistanı’nda mehabad kürt cumhuriyet’inin yıkılmasından sonra 1946 yılında sözlerini yazıp bestelediği “ey niştiman” marş / şarkısıdır. “ey güzel kürdistan vatanı, aryen toprağı özgürlüğün için bedenim, ruhumla direniyorum…” diye devamedegelen kürdi yurtseverlik damarı hayli yüksek bir marş tarzında şarkıdır zirek’in ey niştiman’ı… şu anki ''ankaranın taşına bak'' şarkısı hesen zirek öldükten iki yı sonra çıkmıştır ve melodileri yağmalanmıştır tabir-i caizse.
https://www.youtube.com/watch?v=058LEPNppjw ve ruhi su: https://www.youtube.com/watch?v=r2LgU9C4hVc
başka besteleri de yağmalanmıştır;
-nesrin emrim bîhare şarkısı cemal güzelses tarafından ağlama yar ağlama anam adıyla duyuldu daha sonra bülent serttaş ta seslendirdi.
-chawt cvane leyla şarkısı da özcan deniz tarafından leyla ismiyle türkçeleştirildi.
-yallah şufer şarkısı ise ibrahim tatlıses tarafından yallah şöför şeklinde seslendirildi.
bunlar benim bildiklerim daha nice sanatçının nice şarkıları, bir nevi kültürleri yağmalanmıştır ve bu çok acı vericidir. kürt halkının canı, malı, parasının dışında kültürünün yağmalanıp ve yok edilmeye çalışılması dayanılmazdır.
basketbolu çok takip etmememe rağmen derin bir sevgi duyduğum adamdır. emekliye ayrılmış hem de son maçında 60 sayı atarak. ya madem 60 sayı atabiliyorsun neden emekli oluyorsun, yada madem emekli olacaksın neden 60 sayı atıyorsun?
abimin hazırlandığı sınavdır. aynı evde kaldığımız için bol bol soru çözdüğümü söyleyebilirim bu sayede.
kardeş olmak zorunda değiliz. onun öncesinde değerlere saygı, karşılıklı tahammül, haklarını savunma gibi bazı şeyler gelir. eğer bunlar sağlanırsa kardeşlik olur ancak.
kaderimiz böyleymiş demek ki.
yorum yapmayı en iyi biz biliriz çünkü.
bende birkaç gündür açılmayan uygulama. chrome'u güncelledim geçmişi sildim yine açılmıyor. %100 oluyor öylece kalıyor. yardımcı olacak arkadaş var mı acaba?
beni ortadan ikiye ayırır.
iranlı, kendisinin olduğu kadar sesinin de güzel olduğu sanatçı. acayip etkilendim. o nasıl sestir arkadaş?
saidi kurdi'dir asıl adı. bitlisin hizan ilçesine bağlı nurs köyünde dünyaya gelmiştir. eserleri çoğu tarikat ve cemaat tarafından değiştirildiği için neler yazdığı tam bilinmemektedir. bir reklam aracı olarak kullanılmaktadır o yüzdendir ki bir çok insan iyi bir gözle bakamamaktadır.