bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- öldükten sonra bana ne olacak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- 1 kilometrelik gökdelen2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- owner of a lonely heart2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- true'nun çaylak olması16
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- daha relax3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- büstiyer2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
sevdiği entry'ler
https://m.youtube.com/watch?v=JL9q7o2tejU
Ege de yaşayan siyahi Türklerdir.
Bir de ege şivesi ile konuşuyorlar çok tatlılar.
Millet türkçe ogreniyor suriyeliler de arapça tabela istiyor mk.
Ege de yaşayan siyahi Türklerdir.
Bir de ege şivesi ile konuşuyorlar çok tatlılar.
Millet türkçe ogreniyor suriyeliler de arapça tabela istiyor mk.
Sıra beklemeyen bir hasta her hasta girişinde odaya girip rica ediyor.
- hocam evde çocuğum var beni alsanız, hocam çocuğum var hocam.
En son hoca kapıya çıkıyor patlıyor.
- ee cocugun var anladık benim de cocugum var kısır mıyım ben?
- hocam evde çocuğum var beni alsanız, hocam çocuğum var hocam.
En son hoca kapıya çıkıyor patlıyor.
- ee cocugun var anladık benim de cocugum var kısır mıyım ben?
şebnem, alevleri görmezden gelerek yangını söndüremeyiz.
şebnem uzaya baharın gelmesi, seni bulmama bağlı.
şebnem kalbimden senin kalbine balyozla bin pencere açayım.
şebnem her gülümseyişinde tüm ülkeye çay ısmarlayayım.
şebnem seninleyken bir yudum çay zenginleştirilmiş uranyum gibi enerji veriyor bana.
şebnem ne çok melek var yüzünde, tebessümün için binlercesi çalışıyor olmalı...
murat menteş
şebnem uzaya baharın gelmesi, seni bulmama bağlı.
şebnem kalbimden senin kalbine balyozla bin pencere açayım.
şebnem her gülümseyişinde tüm ülkeye çay ısmarlayayım.
şebnem seninleyken bir yudum çay zenginleştirilmiş uranyum gibi enerji veriyor bana.
şebnem ne çok melek var yüzünde, tebessümün için binlercesi çalışıyor olmalı...
murat menteş
bu zamana kadar dinlediğim en iyi yolculuk (araba kullanırken) şarkısı.
benim askerlik yaptığım yer tank taburu ile hiç alakası olmamasına rağmen çalılıkların arasında çok eski bir tank barındırmaktaydı. sordum ne işi var bu tankın burada diye. dediler ki yıllar önce bu tank tam olduğu noktadan geçerken çok üst düzey bi komutana yerdeki bi taşı fırlatmış. taş komutanın kafasını mı ne yarmış. askeriye de tanka ceza vermiş ve olduğu yerde hiç dokunmadan tankı çürümeye terk etmişler. tankın da çok skindeydi.
Benden önce yazan oldunu bilmiyorum ama en güzel sözünü sizinle paylaşmak istiyorum .
Ben Tanrı'nın gazabıyım. Eğerki sen bu kadar günah işlemeseydin. Tanrı benim gibi bir ceza yollamazdı.
Tahminlere göre dünyaya yaptığı tahribat ve katliamlar sonucu 200 sene insanlığı geriye götürdüğü söylenir. Az bile etmiş mkdumun dünyasına.
Ben Tanrı'nın gazabıyım. Eğerki sen bu kadar günah işlemeseydin. Tanrı benim gibi bir ceza yollamazdı.
Tahminlere göre dünyaya yaptığı tahribat ve katliamlar sonucu 200 sene insanlığı geriye götürdüğü söylenir. Az bile etmiş mkdumun dünyasına.
uludağ üniversitesi eğitim fakültesi ilköğretim bölümü okutmanıdır..sert ve titiz göründüğü halde tatlı bir hocadır..verdiği ödevler hiç bitmez..eşi sebahattin çiçek'le paylaştıkları oda yol geçen hanı gibidir hiç boş kalmaz.. (bkz: tülin çiçek bir çiçek)*
Az kalmıştır. Konuştuğuna göre, geriye karaktersizlik, her türlü ibnelik yaparak. Evrilebilir.