bugün
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı9
- sözlüğün aptal kaynaması12
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- bir filmde ölüyü oynamak3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- herkesle iyi anlaşan insan18
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat4
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- hamas3
- göbeksiz erkek2
- çok eski entryleri okumak2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- vatandaş halinden memnun3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- devşirmelik makamı14
- makarnaya sarımsak girer mi4
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- mor semsiyeli yabanci5
- yugoslavya kızları4
- izmir2
- king is back5
- fas6
- hollanda3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- deniz baykal7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
entry'ler (60)
çok hata yaptım. kırıcı oldum, geri dönülemez noktaya getirdim işleri. ama en azından geriye dönüp baktığımda açık yüreklilikle söyleyebiliyorum ki çok sevdim, çok değer verdim. sen aksini söylüyorsun şimdi. böyle söylediğini gördükçe biraz da ben kırılıyorum artık ama varsın olsun. hem hak ettim ben de sana yaptıklarımdan sonra.
yine de keşke seni gerçekten ne kadar safça sevmiş olduğumu sana göstermenin bir yolu olsaydı. benim için ne kadar özel olduğunu, ne kadar özel kalacağını bilsen keşke.
neyse... bil ki sol yanımın yarısı hep boş kalacak, sana ayrılmış olarak.
yine de keşke seni gerçekten ne kadar safça sevmiş olduğumu sana göstermenin bir yolu olsaydı. benim için ne kadar özel olduğunu, ne kadar özel kalacağını bilsen keşke.
neyse... bil ki sol yanımın yarısı hep boş kalacak, sana ayrılmış olarak.
kimine göre vahşet kimine göre dövüş sporlarında tekniğin gelebildiği son noktanın görüldüğü şampiyonadır. asıl zevkli olan adamların kan revan içinde kalmasını izlemek, oralarının buralarının şişmesini, kapanmasını görmek değil alanlarındaki teknikleri ne derecede başarılı uyguladıklarını görmek ve hayran olmaktır.
ağır siklet mma dövüşçüsü. şu anda ufc'de dövüşmektedir. gerekirse rakibinin kolunu kırmaktan çekinmeyen sportmenliğe aykırı davranışları olan bir insandır(?), zira bunu şu ana kadar 2 kere yapmıştır.
şerefsizin önde gidenidir. oysa ki karı dediğin şeye vereceksin küsküyü vereceksin küsküyü bak bir daha sesini çıkarıyor mu? savunmak falan da neymiş? (!)
neyin kafasındasınız anlamıyorum ki. kadınlar yapıları gereği narin, ve kırılgan insanlardır. herkesin ihtiyacı olabileceği gibi onların da korumaya ihtiyacı olur zaman zaman. koruduğumuz için godoşsak, godoş olmakla gurur duyuyorum!
neyin kafasındasınız anlamıyorum ki. kadınlar yapıları gereği narin, ve kırılgan insanlardır. herkesin ihtiyacı olabileceği gibi onların da korumaya ihtiyacı olur zaman zaman. koruduğumuz için godoşsak, godoş olmakla gurur duyuyorum!
bazen konuşulmaz bile, o "gidiyorum" der, sen de arkasından "git git" işareti yaparsın. oysa söylenecek o kadar çok şey vardır ki...
neden yapıldığını bir türlü anlayamadığım, oysa ki saklanmasa her şeyi daha güzel yapacak eylem. sonuçta kaç kere geliyoruz şu dünyaya? ne gerek var saklamaya?
üstelik de hal ve tavırlar, yapılan hareketler, bakışlar, bakamayışlar, göz yaşları, gülümseyişler bu kadar gerçek duyguları ele verirken aksini söylemek niye? yazık...
üstelik de hal ve tavırlar, yapılan hareketler, bakışlar, bakamayışlar, göz yaşları, gülümseyişler bu kadar gerçek duyguları ele verirken aksini söylemek niye? yazık...
o kadar kahve içen kafama tüküreyim. uyuyamıyorum işte!
bazen kazanmak için en önemli, en vazgeçilmez dediğin parçandan bile vazgeçmek zorunda kalırsın.
bundan bir adet izmir/bornova'da da vardır. yanar döner diye dönerci mi olur lan?!*
bildiğim kadarıyla kaan kural evli olduğu için yalan haberdir.
mustafa sandal - araba (onlar nasıl dans figürleridir öyle!)
burak kut - yaşandı bitti
ayrıca tayfun - hadi yine iyisin kesinlikle değildir!
burak kut - yaşandı bitti
ayrıca tayfun - hadi yine iyisin kesinlikle değildir!