bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
a$ırı kilolu insanlara verilen bir sıfat.fazlası obezite'ye girer.
şişman.
fazla beslenmiş insan formu.
fazla beslenmiş insan formu.
üsküdar'da bulunan bir fast food dükkanı.
fıstık ve susam'ı ayrıca tavsiye edilir.
fıstık ve susam'ı ayrıca tavsiye edilir.
beden kitle indeksi 25 in üstünde olanların içinde bulunduğu grup.
kimse şişman değildir. sadece bazılarına dünya biraz dar gelir.
sisman insan yoktur, etine dolgun insan vardir.
" tanıdığım bütün şişmanlar aslında en ince insanlardır . " demiş , necati cumali .
kilo artış miktarı gözeterek dizilen sıfatlardan üçüncüsü.
balık etli - toplu - şişman - aşırı kilolu.
kilo azalış miktarı gözeterek dizilen sıfatlar da şu olsa gerek;
ince - zayıf - çöp - zargana.
her iki küme de kendi içinde kalıtımsal olabilir, olmayabilir. gözlemlenen ise şişman ve aşırı kilolulara gösterilen tepki. ardlarından "cık cık" deniliyor, kesmiyor ve burada yazarak yazıyı pislemeyeceğim laflar ediliyor.
bu cıkcıklara sormak isterim, "ne yaptın şimdi?" yüce bir insansın, bu mu yani? beşer-ül ali sınıfından geldin diyelim hadi, şişman dedin, tiksindin! hitler'den ne farkın kaldı, tek farkın kafatası değil de kilo çıkış noktan.
ne yapmış oldun yani? anlamıyorum arkadaş! olmuyor. kendini yüceltince kıçın göğe erdi mi? bir gün bir hastalığa yakalanıp, senin de şişman hatta obez olma ihtimalin var, o zaman ne yapacaksın? eğer tutarlılık ararsam tavırlarında o zaman da kendinden nefret etmen lazım, yani dünyaya mı küseceksin? hem belki intihar edersin! ha ne dersin? kurtarırsam adiyim.
şişman kişilerin ardından aşağılayıcı gözlerle bakan gördüğümde dalsam nasıl olur acaba?
nasıl şaşırır ama?
+ cıkcık şuna bak bali..çot!
aaah! gözüm!
valla iyi fikirmiş, insan bazı şeyleri yazarak farkediyor ne de olsa.
ne halleri varsa görsünler yahu, bi kafa atınca mı adam olacaklar? hiç işte!
balık etli - toplu - şişman - aşırı kilolu.
kilo azalış miktarı gözeterek dizilen sıfatlar da şu olsa gerek;
ince - zayıf - çöp - zargana.
her iki küme de kendi içinde kalıtımsal olabilir, olmayabilir. gözlemlenen ise şişman ve aşırı kilolulara gösterilen tepki. ardlarından "cık cık" deniliyor, kesmiyor ve burada yazarak yazıyı pislemeyeceğim laflar ediliyor.
bu cıkcıklara sormak isterim, "ne yaptın şimdi?" yüce bir insansın, bu mu yani? beşer-ül ali sınıfından geldin diyelim hadi, şişman dedin, tiksindin! hitler'den ne farkın kaldı, tek farkın kafatası değil de kilo çıkış noktan.
ne yapmış oldun yani? anlamıyorum arkadaş! olmuyor. kendini yüceltince kıçın göğe erdi mi? bir gün bir hastalığa yakalanıp, senin de şişman hatta obez olma ihtimalin var, o zaman ne yapacaksın? eğer tutarlılık ararsam tavırlarında o zaman da kendinden nefret etmen lazım, yani dünyaya mı küseceksin? hem belki intihar edersin! ha ne dersin? kurtarırsam adiyim.
şişman kişilerin ardından aşağılayıcı gözlerle bakan gördüğümde dalsam nasıl olur acaba?
nasıl şaşırır ama?
+ cıkcık şuna bak bali..çot!
aaah! gözüm!
valla iyi fikirmiş, insan bazı şeyleri yazarak farkediyor ne de olsa.
ne halleri varsa görsünler yahu, bi kafa atınca mı adam olacaklar? hiç işte!
şişmiş adam anlamına gelir fakat bu adam gaz ile değil yağ ile şişmiştir.
örgü dünyasının süper kahramanı.
Kilo sorunu olan insan.
(bkz: hiç kimsenin kalbine sığamamak)
(bkz: hiç kimsenin kalbine sığamamak)
balık etli ya da kemiklerinin iri olduğunu idda eden insandır.
Bence şişmanlarda, söylenmesi pek de muteber olmayan bi iki laf ettiklerinde kilolarından utanmalılar. ne?! *
halı sahalarda forvette yatan kişi. %10 gibi bir ortalamayla pozisyonu gole çevirdiklerine sıkça rastlanır.
duşta iken tepeden ayak parmak uçlarına doğru bakıldığında ayağın yarıdan fazlası görünebiliyorsa normal; sadece parmak uçları görünebiliyorsa toplu, ayak komple görünmüyorsa eğer şişman sıfatı ile nitelendirilen insan.
tombul türk anneleridir. sarinildiginda ellerimiz kavusmayan, pamuk gibi, bas tacimiz, sisman annelerimiz.
götü göbeği birbirine vuran, eğilip ayakkabısını dahi bağlayamayan, acilen tedavi görmesi gereken kişi.
sevimli olduğuna kendine kandıran bu yalan çerçevesinde hayatını yürütmeye çalışan kişi. ben.
şişman nedir sorusuna verilecek en güzel cevap kilosu diğer insanlara göre epeyce fazla olan insandır *
şişmanlar, kilo veremedikleri sürece;
1-koşamazlar
2-zor yürürler
3-çok terlerler
4-vücutları çok sarkar
5-çok yedikleri için çok tuvalete giderler
6-iyi düşünemezler
7-karizmaları olmaz
8-zayıf insanlar onlara sanki uzaylı görmüş gibi bakarlar
9-çok yorulurlar herşeyden çabuk bıkarlar hatta iyi sevişemezler
10-çömelemezler hatta ayakkabılarını bile bağlamakta güçlük çekerler
11-askere alınmazlar (erkek şişmanlar)
12-sürekli yemek yemek isterler
13-kolay kolay doymazlar
14-çok terledikleri için çok kokma olasılıkları vardır
15-beden ölçüleri uymadığı için istedikleri herşeyi giyemezler, genelde şalvar gömlek tarzı elbiseler giyerler
16-girdikleri ortamda direk onlara bakılır
17-allah korusun çok büyük sağlık sorunları ile karşı karşıya kalabilirler
18-onlara bir iş verildiğinde zayıf insanlar tarafından hafif küçümsenme ile bakılır *
19-sürekli saçma şakaların hedefinde olurlar *
20-zayıflamadığı yada çok zengin olmadığı sürece erkeklerin kız, kızların erkek arkadaşı olma ihtimalleri çok düşüktür
not: fazla kilolarını verip zayıfladıkları takdirde yukarıdaki 20 maddenin tamamı ortadan kaybolur.
ek madde: şişman dostları aşağılıyorum gibi gelmesin ben kendimde çok zayıf sayılmam
edit: bu ne abi ya sanki zayıflama uzmanı yada psikolog gibiyim 20 maddede özetledim şişmanları
şişmanlar, kilo veremedikleri sürece;
1-koşamazlar
2-zor yürürler
3-çok terlerler
4-vücutları çok sarkar
5-çok yedikleri için çok tuvalete giderler
6-iyi düşünemezler
7-karizmaları olmaz
8-zayıf insanlar onlara sanki uzaylı görmüş gibi bakarlar
9-çok yorulurlar herşeyden çabuk bıkarlar hatta iyi sevişemezler
10-çömelemezler hatta ayakkabılarını bile bağlamakta güçlük çekerler
11-askere alınmazlar (erkek şişmanlar)
12-sürekli yemek yemek isterler
13-kolay kolay doymazlar
14-çok terledikleri için çok kokma olasılıkları vardır
15-beden ölçüleri uymadığı için istedikleri herşeyi giyemezler, genelde şalvar gömlek tarzı elbiseler giyerler
16-girdikleri ortamda direk onlara bakılır
17-allah korusun çok büyük sağlık sorunları ile karşı karşıya kalabilirler
18-onlara bir iş verildiğinde zayıf insanlar tarafından hafif küçümsenme ile bakılır *
19-sürekli saçma şakaların hedefinde olurlar *
20-zayıflamadığı yada çok zengin olmadığı sürece erkeklerin kız, kızların erkek arkadaşı olma ihtimalleri çok düşüktür
not: fazla kilolarını verip zayıfladıkları takdirde yukarıdaki 20 maddenin tamamı ortadan kaybolur.
ek madde: şişman dostları aşağılıyorum gibi gelmesin ben kendimde çok zayıf sayılmam
edit: bu ne abi ya sanki zayıflama uzmanı yada psikolog gibiyim 20 maddede özetledim şişmanları
Şu sıralar sözlükte sıskaların çıldırmasına sebep olan vücut tipidir. Şişman olmaktan gurur duyuyorum, biliyorum ki günde çeyrek ekmek yiyip “off aga ne doydum be” diyen 45 kilo erkeğin yanında gerçekten daha sağlam ve yapılı durduğumuz kesin. Çıldırın sıskalar!
olması gerektiğinden fazla kiloya sahip olan, şişkin olan kişi.kendilerine saygıları olmadan karşı taraftan saygı bekleyen dalgayı, taşağı, aşağılanmayı hak eden aptal kişilerdir ayrıca.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar