bugün

/244
(bkz: çaylakken entry lerin görünmesi)
"normalde saatler geri alınmamalıydı" - hayır. normali dünyada yapılandır. bizdeki durum anormaldir.
sunucu: "türk halkı o kadar kadim bir halk ki sorunlarını kendi çözüyor" -- kadim eski demek. bir toplumun eski olmasıyla sorun çözmesi arasındaki alaka nedir?
"applikasyon" -- uygulama. "time zone" -- saat dilimi. Önce Türkçe öğreniniz.
sosyotrend reklamcısı.
--spoiler--
arkadaşlar sosyotrend izleyin:
http://www.olaytv.com.tr/canli-yayin.html

--spoiler--
diger basligina da yazdim gerci ama bir daha yazayim. alttan alta akp yandasligi yapan bir insanin karsisinda sus pus olmus bir kisidir. olmadi. anlamayanlar bir ya da birkac kez izleyebilir. beynini kullanabilenler tabii.
dun merak edip izledigim programdan sonra uzuldugum kisiliktir. hayat onun tabiki ama guclunun yaninda olmakla bir hayat gecmez. devran dondugu zaman yine guclu olanin yaninda olacaginiza eminim. yani bir gorusu olmali bir insanin, sartlar ne olursa olsun degistirmeyecegi. oyle ya da boyle bir ekmek yenir, ama karakter gitti mi geri donmesi zordur.
isim yapmaya gelmiş, vasat troll.
nickaltı kasmaya gelmiş vasat troll.
Nickaltı kasmaya gelmiş vasat troll.
Sözlüğün bizzat anasını siken adam. Kendi elleriyle.
hakkinda 6900 nickalti girildigini gorunce sasirdigim vasat troll.
görsel

La kaç gündür mobilden giremiyorum amk.. Bu kodumun reklamı kaplıyor sayfayı. Giriş yeri bile çıkmıyor mına koyduğum reklamı yüzünden.

Yapacağın işi sikeyım zall.
(bkz: anaokulu ile kreşin farkı/#30064837) diye entry girmiş. demiş ki;

''0-2 yaş gündüz bakım evi.
2-6 yaş kreş.
6 yaş anaokulu

gbe ve kreş'e anne babası çalışan ve evde bakacak kimsesi olmayan (anneannesi falan) çocuklar gönderilir.

anaokulu okul öncesidir her çocuk gider'' demiş.

-------------
daha sözlüğünü tanımıyor amk. bilgi yüklü entry girmiş.

senden hoşlandım deyince saati 200 dolar diyen kız gel la sol framede bu var şimdi. buraya yaz bişey.. bi ortama uy. bi ayak uydur. sıçtırtma bilgine.

(bkz: açık çay içen erkeklerin vurdurduğu gerçeği)

ya da buraya yaz.

okulmuş, kreşmiş,

bize ne amk.
1. nesil moderatör.

aldığım duyumlara göre bu aralar birisinden hoşlanıyormuş ama kız yüz vermiyormuş.

(bkz: kızın verilmiş sadakası varmış)
bu yazara bu kadar nick6 girmeye neden gerek görüldü bilemedim, boş beleş yazan gereksiz birisi, yönetimle ilgili işleri varsa onlara odaklansın bence...
"bazen sadece serkan inci olmak istemenize" sebep olan şirin mi şirin admindir.

görsel
allah günah yazmıycaksa,
burun delikleri soba borusu gibidir.
Abi 10 yildir sozluktesin 1500 tane mi entry girdin, yoksa benim bilmedigim bisey mi var.
wc'den entry giren zat-ı muhterem.

inşallah kabız değildir.
1 saatlik sözlük gözlemime göre sitenin yetkili kişisi.
Piyasa yapmaya gelmiş vasat troll.
atları seven.

http://www.uludagsozluk.com/e/82/
bi bitmediniz zaaaalına koyim.

kaç sene geçti.. Zall 'ın modası geçmedi.
© copyright 2005 - 2026