/244
elinde yeterince kanıt olmadığı halde kendi yazarına dolandırıcı etiketini hiç çekinmeden yapıştırmıştır.
(bkz: akrep burcuyum kacma gel/#26454722)

olm adam aşmış lan.

ne söylese büyüklük onda kalıyormuş gibi gözükmüyor mu? bence gözüküyor.

şimdi entry'sini gammazlayacağım zall'ın.

''ihtam'' yazmış itham yerine.

''rötuş isteği''ne basacağım zall! oley lan zall'da açık buldum artık en büyük dev huge giant mutlu benim.

not: umarım zall artılamaz. 3'te fişekleyecek sanki.
Once haksız yere itham edip Masumiyet karinesine uymayan ki kendisi buranin en yetkilisi daha soğuk kanlı olması gerekirdi.
Dünkü ergenler ve tezcanlılar gibi hemen yorum yapıp sonuca baglamasi , yazar arkadaşı durduk yere çaylak yapması , savunma hakkını elinden alması..
(bkz: nerden tutsan elinde kalır)

Ama Özür dilemek te erdemdir diyerek bizzat nick 6 n da Özür dilemesi de bir o kadar güzel bir hareketti.

Kısaca (bkz: bune yaman çelişki) dedirten bir durum oldu ama yine sözlüğün polit büro genel sekreteridir fazla laf etmeyelim de başımıza iş gelmesin *

Kısaca haklı olduğu yerde haklı haksız olduğu yerde haksız deriz sonuçta demokratik bir sözlük burasi , kim olursa olsun.

Tanim: sözlüğün sahabı.
vay be adam kendi mekanında özür diledi. helal olsun zall !!!
görsel

davutoğlu'nun; bir insanın boynunun 180 derece dönebileceğini kanıtlarken kullandığı denek, kurban.
tam sen girdiğinde kaldırılmış olabilir.
sevgili zall.
öncelikle yeni tasarımının amına koyar gözlerinden öperim.
sağlığın sıhhatin yerindedir umarım.
beni soracak olursan büyük merak içindeyim.
bu diretme neden? neden amına koyum bu zorbalık.
geçmek isteyen geçer tercih meselesi.
tamam yeni tasarım teknolojinin son harikası,
daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
tamam onu yapmak için götünden ter aktı
herkesin senin bu yüce emeğini görüp "anaaa adam yapmış lan" demesini bekliyorsun belki
ama bana bok gibi geliyorsa benim suçum ne?
bırak ben eskide kalayım, bırak yeni teknolojileri kullanamayım,
bırak angry bird çağında tetris oynayayım amına koyum. sana ne?
neden diretiyon, neden ortam düğmesine neyim dokanınca yeni tasarıma geçiyor?
neden aminiyüm neden?
mektubumu sana küfürler eşliğinde son verirken yeni tasarımın yapımında
emeği geçen bütün dostlarımın götlerinden pardon gözlerinden...
her neyse ya uzatmayacam yeni tasarıma geçmek istemiyorum sikerim
Her gördüğümde Aklıma zalım kelimesini getiren yazar.
görsel

şuna bi el atsın.

(bkz: marjinal zall) diye nick değiştirmez umarım.
ileride cumhur başkanlığına soyunacak olan, liderimiz.
https://www.youtube.com/w...j9dA&feature=youtu.be
Bence bir ıdealist. Sözlüğü daima ileriye taşıyacak yegane ceo. Biz yazarlar için bir lütuf.
mülayim tipli mod.
görsel
en kısa zamanda rok tarafından sorulmasını beklediğim soru.
adam mıdır madam mıdır, bilmediğimdir.
yahu, yeni tasarım kullanmak, yeni tasarımı görmek zorunda mıyım ben?

sen benim istemediğim şeyi bana dayatamazsın. yemin ediyorum yazmıcam artık bu sözlükte bak.

bırak kardeşim, isteyen yeni kullansın, isteyen eski. buna müdahale etme.

duy sesimi amk;
(bkz: protest sanayici nin eski tasarıma yazdığı şiir)
"Allah mısın lan" diye yazarların kendi kendine söylendiği sözlük sahibi moderatör yazar.

Zall ne yapıyorsun ya? Çoluk çocuk nasıl? Nasıl gidiyor sözlük işleri? Nick altında kabarıkmış. Hı hı tamam. Oooldu. Hadi iyi günleeer iyi günleeer.
ekte vereceğim iddialara nasıl yanıt vereceğini merak ettiğim kişi.

https://twitter.com/orada...status/560919429190406143
Köftehor yazar. Sitenin zeusu, koy smite a oynasın yazarı.
(bkz: zallımtırak) : içeriği daha ilginçtir.
saçma salak işlerle uğraşmaması gereken sayın adminimiz...

dokunmayın lan milletin temasına.
Bir yazarın isyanı.

Ulan artık yeter burasi artık forum sitelerinide geçti lan almayın artık yazar felan.

Ben kukla ortunkaran bilisiz gibi yazarlara Trolluk yapmak istiyorum. Bu sefillere değil.

Çıkın gidin defolun lan bu Sözlükten.
eleştiriyoruz ediyoruz ama her şeye rağmen en alçakgönüllü en adam admindir.

itü'Nün yavşak admini gibi kibirli değildir.
ekşi'Nin ssg'si gibi ukala da değildir.
zall bizdendir.

ayrıca uludağ'In yazılımı açık ara ekşi'den daha kullanışlıdır.
yazdığı kodlara zeval gelmesin.
milletin adamıdır, vesayetin karşısında durmuştur. sorarım size bu monşerlerle şu ismail kardeşiniz bir mi?

ne yaladınız...
© copyright 2005 - 2026