zall

Once haksız yere itham edip Masumiyet karinesine uymayan ki kendisi buranin en yetkilisi daha soğuk kanlı olması gerekirdi.
Dünkü ergenler ve tezcanlılar gibi hemen yorum yapıp sonuca baglamasi , yazar arkadaşı durduk yere çaylak yapması , savunma hakkını elinden alması..
(bkz: nerden tutsan elinde kalır)

Ama Özür dilemek te erdemdir diyerek bizzat nick 6 n da Özür dilemesi de bir o kadar güzel bir hareketti.

Kısaca (bkz: bune yaman çelişki) dedirten bir durum oldu ama yine sözlüğün polit büro genel sekreteridir fazla laf etmeyelim de başımıza iş gelmesin *

Kısaca haklı olduğu yerde haklı haksız olduğu yerde haksız deriz sonuçta demokratik bir sözlük burasi , kim olursa olsun.

Tanim: sözlüğün sahabı.
© copyright 2005 - 2026