bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- bitcoin2
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- allah2
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 2026 dünya kupası22
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- günün şiiri3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- am okşama4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
- alan greenspan3
Su kizin ifsa isine son vermelidir kendileri..
kızı mızı bırak da tekstil mühendisliğini niye bıraktığını anlatır mısın zall? hayat tecrübesi olur bize.
Zall, ismail bey...
Adam gibi adamdır. Bunu, hepimizi himayesi altına alarak göstermiştir. (Malum konu hakkında)
Sizofrenkezban nickli kullanıcın başı boş ithamları sonucu çaylak edilmesi de hafif bir ceza bence... silik yemeye müstehaktı.
Adam gibi adamdır. Bunu, hepimizi himayesi altına alarak göstermiştir. (Malum konu hakkında)
Sizofrenkezban nickli kullanıcın başı boş ithamları sonucu çaylak edilmesi de hafif bir ceza bence... silik yemeye müstehaktı.
o başlığı komple silmekle adam oldugunu kanıtladı.
Keşke gösterdiği hassasiyeti diğer kizlara da gosterseymis dediğim admin.
(bkz: yeni müslüman olmuş ergen)
Şimdiye kadar nick altına entry girmediğim moderator tabi bu entry ile girmiş oldum o ayrı vesselâm.
http://galeri8.uludagsozl...nin-tasvirleri_710703.jpg
sigara içiyormuş.
ayrıca; la bu tosbik sana ne etti kardaşım?!
sigara içiyormuş.
ayrıca; la bu tosbik sana ne etti kardaşım?!
utangaç sözlük yazarı. hep hatırlatıyorum nolur kusuruma bakma.
utandığını ilk ne zaman mı anladım ?
bir programa katılmıştım, uludağ sözlük için konuk olarak almışlardı seni. orada sana sordukları zaman en başta fazla konuşamadın utangaç olduğundan dolayı. sonra bir baktım durmadan konuşmaya çalışıyorsun işte burada anladım.
'' beni utangaç bilmesinler, rezil olmayayım '' düşüncesini gerçekleştirmek için çaban ile anladım.
ama olmadı be zall, ben anladım utangaç olduğunu.
ne kadar da utangaçlığını gizlemek için, kendini konuşturmakta zorlandığın için.
boşver ben de utangacım. napçan hayat böyle.
utandığını ilk ne zaman mı anladım ?
bir programa katılmıştım, uludağ sözlük için konuk olarak almışlardı seni. orada sana sordukları zaman en başta fazla konuşamadın utangaç olduğundan dolayı. sonra bir baktım durmadan konuşmaya çalışıyorsun işte burada anladım.
'' beni utangaç bilmesinler, rezil olmayayım '' düşüncesini gerçekleştirmek için çaban ile anladım.
ama olmadı be zall, ben anladım utangaç olduğunu.
ne kadar da utangaçlığını gizlemek için, kendini konuşturmakta zorlandığın için.
boşver ben de utangacım. napçan hayat böyle.
uludağ sözlük'ün hit alması için pasif hesaplardan troll'lük yapan, reklam giren adam.
ulan biz troll'lükten yakınıyoruz, adamın yediği nâneye bak!
ulan biz troll'lükten yakınıyoruz, adamın yediği nâneye bak!
Bedelli askerlik arkadaşım.
sözlükle ilgili bir iki defa sorun yaşadım, özel mesaj attım her seferinde de geri dönerek beni baya bi şaşırtmıştır, yardımcı olmaya çalışmıştır fakat abartmasın amk rahatla biraz diyorum alzheimer olacan lan.
Yaptıgı açıklamayla bana boşuna küfür etmeyin diyen kişi.
bizden kaynaklanmayan 5 dakikalık bir ulaşım sorunu oldu. datacenter'da genel bir sorun olmasından kaynaklanıyordu.
diye not düşmüş gelişmelere...
hehe sorun değil bitanem, ben zaten biliyorum seni açıklamana gerek yok.
diye not düşmüş gelişmelere...
hehe sorun değil bitanem, ben zaten biliyorum seni açıklamana gerek yok.
zerre egosu bulunmayan adamdır kendisi. o kadar mesaj attım bir kere zallamamazlık etmedi. sağolsun.
FAKRU ZARURET iÇiNDE HATRAP VE BiTAP DÜŞMÜŞ OLABiLiR.
halâ donuza bir çare bulmayan koder.
ya abi yalvarmam mı gerek hımına.. daha nasıl anlatayım, donuza eklediğim insanın ben ne konusunu ne de upladığı yorum yazdığı başlığı sol frame'de görmek istemiyorum.
rica ediyorum şuna bir çare bul ya, yetti ama harbiden, yani donuz özgürlüğümüz varsa ben bunu gerçekten kullanmak istiyorum.
türkiye'de demokrasi ne ise uluda donuz o, çalışmıyor.
bu nedir yahu?
görsel
Belli ki adam donuzumda ekli, fakat bir başlık açmış hemen solframe'e geliyor 1 entry o da başlığı açan kişi donuzda ekli olduğu için entry gözükmüyor, ya mübarek entry gözükmüyorda başlık neden gözüküyor?
bu donuz niçün böyle kodlanmış?
gözünü seveyim ya, gerekirse imar kurumları ile konuşur bireysel destek ve altyapı verdirtelim şu işi hallet.
ya abi yalvarmam mı gerek hımına.. daha nasıl anlatayım, donuza eklediğim insanın ben ne konusunu ne de upladığı yorum yazdığı başlığı sol frame'de görmek istemiyorum.
rica ediyorum şuna bir çare bul ya, yetti ama harbiden, yani donuz özgürlüğümüz varsa ben bunu gerçekten kullanmak istiyorum.
türkiye'de demokrasi ne ise uluda donuz o, çalışmıyor.
bu nedir yahu?
görsel
Belli ki adam donuzumda ekli, fakat bir başlık açmış hemen solframe'e geliyor 1 entry o da başlığı açan kişi donuzda ekli olduğu için entry gözükmüyor, ya mübarek entry gözükmüyorda başlık neden gözüküyor?
bu donuz niçün böyle kodlanmış?
gözünü seveyim ya, gerekirse imar kurumları ile konuşur bireysel destek ve altyapı verdirtelim şu işi hallet.
inci sözlük'te bol küfür yiyen beğ.
adına bir sürü espri yapılabilen nick.
tanımam etmem, hayatımda ilk defa yakınen dün gece bir mekanda gördüm. ortak bi tanıdık vasıtasıyla tanıştırılma talihsizliği yaşadım. daha tokalaşırken bütün laubaliliği paçalarından akan bir tavır sergilemesinin akabinde davranışına şaşıp nasıl bir bakış attıysam "oha bu beni sevmedi, ben eksiletirim lan bunu?" dedi.
admindir dedik alttan aldık, sevdiğimiz bir arkadaşın arkadaşıdır dedik sustuk. annem entrylerini okuduğunda "itici bu" diyip sekmeleri kapatmakta ne kadar da haklıymış diye içimizden konuştuk. sarhoşluktan geberiyor olmasa direk bahattin gibi göte pıçağı takılası tavırlar içindeydi. bu yüzden kendisinden bilmemkaç yaş küçük olmama rağmen ömründe görmediği alttan alma ve olgunluk tarafımdan gösterilmiştir.
daha sonra gelip "neden bana uyuz oldun neden beni sevmedin -lan-?" diye bir soru yöneltti, kendisinin hiç mütevazi olmadığını, sik gibi entryler girdiğini, uludağ sözlüğün aslında bir gerizekalı turnusolü olduğunu, göründüğü gibi olmadığını söyledim tanışma şeklini garip bulduğumu belirttim. "eee neaaapcan??" dedi. ben de şakayla karışık "uludağ'a yazcam" dedim. yapacağımdan da değil, gülüp geçse, "mütevazi olmayan kişi" falan yazılırdı en fazla. fakat o andan itibaren "yapmazsan o.ç'sun orda benim 10 tane hesabım var, hatta ne hesabı amk sözlüğün sahabısıyım lan ben, seni bulurum(tehditkar burada nickini bulurum demek istiyor) ve amına koyarım hepiniz anca orda oturup millete giydirin amına koduklarım"dedi. orusbunun evladı diye de ekledi :( bunu söylerken de aynı anda küfür etmeyi yeni öğrenmiş bebeler gibi "salak, aptal,manyak,gerizekalı" demekteydi. aynen böyle. tebessüm edip "peki, bul" dedim. ben gülünce iyice çıldırıp üzerime moderatör falan attı, araya birileri girmese "dövücik"miş kendisi. "aman gözünü sevim cevap verme, alkollü zaten görmüyon mu?" denilince mekandan çıktık, yoksa pek susulası bi olay değildi.
sevgili zall, sırf çalıştığın insanların gecesi bozulmasın diye seni orda yumruklamadım. ama beni bul ve dediğini yap. anladınmı? bunu yap!
sikindirik reklamlardan gelen iki günlük şöhret her boku yemeye, karşısındaki bir kadına adammışcasına dalmaya yeltenmeyi muktedir kılmıyor!
neyse hayat sürter burnunu.
admindir dedik alttan aldık, sevdiğimiz bir arkadaşın arkadaşıdır dedik sustuk. annem entrylerini okuduğunda "itici bu" diyip sekmeleri kapatmakta ne kadar da haklıymış diye içimizden konuştuk. sarhoşluktan geberiyor olmasa direk bahattin gibi göte pıçağı takılası tavırlar içindeydi. bu yüzden kendisinden bilmemkaç yaş küçük olmama rağmen ömründe görmediği alttan alma ve olgunluk tarafımdan gösterilmiştir.
daha sonra gelip "neden bana uyuz oldun neden beni sevmedin -lan-?" diye bir soru yöneltti, kendisinin hiç mütevazi olmadığını, sik gibi entryler girdiğini, uludağ sözlüğün aslında bir gerizekalı turnusolü olduğunu, göründüğü gibi olmadığını söyledim tanışma şeklini garip bulduğumu belirttim. "eee neaaapcan??" dedi. ben de şakayla karışık "uludağ'a yazcam" dedim. yapacağımdan da değil, gülüp geçse, "mütevazi olmayan kişi" falan yazılırdı en fazla. fakat o andan itibaren "yapmazsan o.ç'sun orda benim 10 tane hesabım var, hatta ne hesabı amk sözlüğün sahabısıyım lan ben, seni bulurum(tehditkar burada nickini bulurum demek istiyor) ve amına koyarım hepiniz anca orda oturup millete giydirin amına koduklarım"dedi. orusbunun evladı diye de ekledi :( bunu söylerken de aynı anda küfür etmeyi yeni öğrenmiş bebeler gibi "salak, aptal,manyak,gerizekalı" demekteydi. aynen böyle. tebessüm edip "peki, bul" dedim. ben gülünce iyice çıldırıp üzerime moderatör falan attı, araya birileri girmese "dövücik"miş kendisi. "aman gözünü sevim cevap verme, alkollü zaten görmüyon mu?" denilince mekandan çıktık, yoksa pek susulası bi olay değildi.
sevgili zall, sırf çalıştığın insanların gecesi bozulmasın diye seni orda yumruklamadım. ama beni bul ve dediğini yap. anladınmı? bunu yap!
sikindirik reklamlardan gelen iki günlük şöhret her boku yemeye, karşısındaki bir kadına adammışcasına dalmaya yeltenmeyi muktedir kılmıyor!
neyse hayat sürter burnunu.
ne formatın varmış amk. kaldır da gölgesinde rakı içelim.
hayatımda, annemden sonra tanımış olduğum en değerli kadınla bir zamanlar ilişki yaşamış olan yazar. tercih ettiğimiz kadınlar yönünde zevklerimizin aynı olduğunu düşünüyorum....
Karşı cinsle ilişkisi yoktur.
kendisini tanımam etmem ama zeki biriymiş galiba.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar