bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi4
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
tanımam etmem, hayatımda ilk defa yakınen dün gece bir mekanda gördüm. ortak bi tanıdık vasıtasıyla tanıştırılma talihsizliği yaşadım. daha tokalaşırken bütün laubaliliği paçalarından akan bir tavır sergilemesinin akabinde davranışına şaşıp nasıl bir bakış attıysam "oha bu beni sevmedi, ben eksiletirim lan bunu?" dedi.
admindir dedik alttan aldık, sevdiğimiz bir arkadaşın arkadaşıdır dedik sustuk. annem entrylerini okuduğunda "itici bu" diyip sekmeleri kapatmakta ne kadar da haklıymış diye içimizden konuştuk. sarhoşluktan geberiyor olmasa direk bahattin gibi göte pıçağı takılası tavırlar içindeydi. bu yüzden kendisinden bilmemkaç yaş küçük olmama rağmen ömründe görmediği alttan alma ve olgunluk tarafımdan gösterilmiştir.
daha sonra gelip "neden bana uyuz oldun neden beni sevmedin -lan-?" diye bir soru yöneltti, kendisinin hiç mütevazi olmadığını, sik gibi entryler girdiğini, uludağ sözlüğün aslında bir gerizekalı turnusolü olduğunu, göründüğü gibi olmadığını söyledim tanışma şeklini garip bulduğumu belirttim. "eee neaaapcan??" dedi. ben de şakayla karışık "uludağ'a yazcam" dedim. yapacağımdan da değil, gülüp geçse, "mütevazi olmayan kişi" falan yazılırdı en fazla. fakat o andan itibaren "yapmazsan o.ç'sun orda benim 10 tane hesabım var, hatta ne hesabı amk sözlüğün sahabısıyım lan ben, seni bulurum(tehditkar burada nickini bulurum demek istiyor) ve amına koyarım hepiniz anca orda oturup millete giydirin amına koduklarım"dedi. orusbunun evladı diye de ekledi :( bunu söylerken de aynı anda küfür etmeyi yeni öğrenmiş bebeler gibi "salak, aptal,manyak,gerizekalı" demekteydi. aynen böyle. tebessüm edip "peki, bul" dedim. ben gülünce iyice çıldırıp üzerime moderatör falan attı, araya birileri girmese "dövücik"miş kendisi. "aman gözünü sevim cevap verme, alkollü zaten görmüyon mu?" denilince mekandan çıktık, yoksa pek susulası bi olay değildi.
sevgili zall, sırf çalıştığın insanların gecesi bozulmasın diye seni orda yumruklamadım. ama beni bul ve dediğini yap. anladınmı? bunu yap!
sikindirik reklamlardan gelen iki günlük şöhret her boku yemeye, karşısındaki bir kadına adammışcasına dalmaya yeltenmeyi muktedir kılmıyor!
neyse hayat sürter burnunu.
admindir dedik alttan aldık, sevdiğimiz bir arkadaşın arkadaşıdır dedik sustuk. annem entrylerini okuduğunda "itici bu" diyip sekmeleri kapatmakta ne kadar da haklıymış diye içimizden konuştuk. sarhoşluktan geberiyor olmasa direk bahattin gibi göte pıçağı takılası tavırlar içindeydi. bu yüzden kendisinden bilmemkaç yaş küçük olmama rağmen ömründe görmediği alttan alma ve olgunluk tarafımdan gösterilmiştir.
daha sonra gelip "neden bana uyuz oldun neden beni sevmedin -lan-?" diye bir soru yöneltti, kendisinin hiç mütevazi olmadığını, sik gibi entryler girdiğini, uludağ sözlüğün aslında bir gerizekalı turnusolü olduğunu, göründüğü gibi olmadığını söyledim tanışma şeklini garip bulduğumu belirttim. "eee neaaapcan??" dedi. ben de şakayla karışık "uludağ'a yazcam" dedim. yapacağımdan da değil, gülüp geçse, "mütevazi olmayan kişi" falan yazılırdı en fazla. fakat o andan itibaren "yapmazsan o.ç'sun orda benim 10 tane hesabım var, hatta ne hesabı amk sözlüğün sahabısıyım lan ben, seni bulurum(tehditkar burada nickini bulurum demek istiyor) ve amına koyarım hepiniz anca orda oturup millete giydirin amına koduklarım"dedi. orusbunun evladı diye de ekledi :( bunu söylerken de aynı anda küfür etmeyi yeni öğrenmiş bebeler gibi "salak, aptal,manyak,gerizekalı" demekteydi. aynen böyle. tebessüm edip "peki, bul" dedim. ben gülünce iyice çıldırıp üzerime moderatör falan attı, araya birileri girmese "dövücik"miş kendisi. "aman gözünü sevim cevap verme, alkollü zaten görmüyon mu?" denilince mekandan çıktık, yoksa pek susulası bi olay değildi.
sevgili zall, sırf çalıştığın insanların gecesi bozulmasın diye seni orda yumruklamadım. ama beni bul ve dediğini yap. anladınmı? bunu yap!
sikindirik reklamlardan gelen iki günlük şöhret her boku yemeye, karşısındaki bir kadına adammışcasına dalmaya yeltenmeyi muktedir kılmıyor!
neyse hayat sürter burnunu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar