bugün
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- akp'ye katılan belediye başkanları2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler5
- ibadet2
- anlamak2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- berhan şimşek2
- my number one2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- pakistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- egay sucukcu8
- hindistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- günaydın2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- oyuncu2
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kemal kılıçdaroğlu18
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
Kimse zall'ın sabrını test etmeye kalkmasın.
Zalların durumunu bildiren bir cümle.
Zalların durumunu bildiren bir cümle.
görsel fotoğrafları sızdırılınca...
uludağın tayyip tarafından eleştirildiği için kapatılması bır bakıma sıtenın kapatılması.
'' sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif '' entry yasağını tekrar getirip, üst üste birkaç kez format dışı entry giren yazarlara da geçici süreliğine çaylaklık cezası vermeli.
ha bir de yazarlara günlük "başlık açma kotası" getirirse öperim gözlerinden.
(bkz: koçum bir ilgileniver şunlarla)
ha bir de yazarlara günlük "başlık açma kotası" getirirse öperim gözlerinden.
(bkz: koçum bir ilgileniver şunlarla)
Selam ismail bey.
Yeni tasarım biliyon ki olmadı. Eski tasarım da öyle ahım şahım değildi zaten. Ama yeni tasarımın güzel yönleri var. Eski tasarımın da iyi yönleri var. ikisinin de iyi yönlerini alıp bir ortanca tasarım geliştirebilirsen güzel olur. Kullanıcılar seçsin; yeni tasarım, eski tasarım, ortası tasarım diye. Bu fikri yeni buldum.
Yeni tasarım biliyon ki olmadı. Eski tasarım da öyle ahım şahım değildi zaten. Ama yeni tasarımın güzel yönleri var. Eski tasarımın da iyi yönleri var. ikisinin de iyi yönlerini alıp bir ortanca tasarım geliştirebilirsen güzel olur. Kullanıcılar seçsin; yeni tasarım, eski tasarım, ortası tasarım diye. Bu fikri yeni buldum.
bendenize duyduğu amansız aşktır efendim.
lakin kendisine aşkının platonik olduğunu söyledim. bu hususun kendisinin meymun hayvanına benzemesi ya da benzememesi ile hiç alakası yoktur.
zira ben hiç bir beyi dış görünüşü ile yargılamam. zall bey meymuna benziyor olabilir de olmayabilir de... ben yalnızca memişlerimin kamuran diye haykırmalarına söz geçiremiyorum.
kendisinin aşkına karşılık veremediğim için üzgünüm. kusura bakmasın. umarım ileride iri memişli bir zevcesi olur...
lakin kendisine aşkının platonik olduğunu söyledim. bu hususun kendisinin meymun hayvanına benzemesi ya da benzememesi ile hiç alakası yoktur.
zira ben hiç bir beyi dış görünüşü ile yargılamam. zall bey meymuna benziyor olabilir de olmayabilir de... ben yalnızca memişlerimin kamuran diye haykırmalarına söz geçiremiyorum.
kendisinin aşkına karşılık veremediğim için üzgünüm. kusura bakmasın. umarım ileride iri memişli bir zevcesi olur...
ss denen bir şey var hanımefendi. ilkçağda yaşamıyoruz.
ülke lideri ile doğru orantılı olarak açıklama şekline ironi eklemiş olma ihtimali yüksek abimiz. zira küba'ya cami yapılırken bakınıza alternatif bir teknoloji gelmemesi şaşırtıcı olabilirdi.
(bkz: sevgili yeni tasarım kullanan muhteşem insanlar)
(bkz: bakınız a alternatif yeni bir teknoloji)
(bkz: sevgili yeni tasarım kullanan muhteşem insanlar)
(bkz: bakınız a alternatif yeni bir teknoloji)
Bakınıza alternatif gibi bir boş işle ugraşacağına sözlüğün kalitesini yükseltmekle uğraşması gereken zat.
boş işlerle uğraşan kişi.
gereksiz şeylerle gelişmeler butonunu yakıp duruyor. neymiş bakınıza alternatif teknolojisi. sanki bana uzay teknolojisi.
gereksiz şeylerle gelişmeler butonunu yakıp duruyor. neymiş bakınıza alternatif teknolojisi. sanki bana uzay teknolojisi.
zall bey, m.uludagsozluk.com androidchrome tarayıcı da galeride ki resimler açılmıyor.
ilgilenir misiniz? teşekkürler.
edit; http://m.uludagsozluk.com...yamuk-yapan-yeşil-zeytin/
bu linkte ki resimlere tıklayınca resim açılmıyor.
ilgilenir misiniz? teşekkürler.
edit; http://m.uludagsozluk.com...yamuk-yapan-yeşil-zeytin/
bu linkte ki resimlere tıklayınca resim açılmıyor.
Nikahıma gelsene zall ağustosta.
Nikah şahidim ol zall.
Nikah şahidim ol zall.
böyle nick mi olur allasen
tanım : bir nick .
tanım : bir nick .
Özel mesajlara cevap verse pek daha güzel olacak sözlük kurucusu.
okan ile oturup çay içmişliği olan geçerli bir moderatör. hangi okan diye sormayın. o işte o okan ile.
Teknik detaylarla ilgilenirken içeriği boşvermiş.
Sozluge inmistir.
röportajlarını izlediğimde konuşurken iki kelimeyi bir araya getiremediğini gördüğüm kişi. ciddi anlamda konuşma sıkıntısı yaşıyor.
uludağ sözlük'te eğer demokratik bir ortam varsa bu yazdığım silinmez ve sözlükten uçurulmam dostlar.
uludağ sözlük'te eğer demokratik bir ortam varsa bu yazdığım silinmez ve sözlükten uçurulmam dostlar.
sadece röportajlarında konuşurken iki kelimeyi bir araya getiremeyen insan değildir. ciddi anlamda yazma sıkıntısı da var.
http://www.uludagsozluk.com/index.php?sa=yazisma
http://www.uludagsozluk.com/index.php?sa=yazisma
yazar değildir. işten anlamayan ama her boka karışan (ki son zamanlarda bunu bile yapmıyor) patronlar gibidir.
***********
bunu yazan da zall;
(bkz: uludağ sözlük yeni tasarım/#25593122)
--spoiler--
olmuycak.
--spoiler--
--------------------------
bunu yazan da zall;
(bkz: sözlük formatı/#173) bunu yazan da zall.
--spoiler--
j) imla ve dil bilgisi yönünden hatalı entryler/başlıklar silinir. girilen entrynin içeriği ne olursa olsun, içinde hatalı kelimeler barındırıyor ve noktalama işaretleri kullanılmıyorsa silinmeye mahkumdur. bu yüzden başlık açmadan ve entry girmeden önce yazılanların bir kere daha gözden geçirilmesi tavsiye olunur.
--spoiler--
aferin zall, işini çok iyi yapıyorsun amk.
mesajlara cevap vermeyecek kadar egoyu nereden, nasıl besledin hala çözemedim.
***********
bunu yazan da zall;
(bkz: uludağ sözlük yeni tasarım/#25593122)
--spoiler--
olmuycak.
--spoiler--
--------------------------
bunu yazan da zall;
(bkz: sözlük formatı/#173) bunu yazan da zall.
--spoiler--
j) imla ve dil bilgisi yönünden hatalı entryler/başlıklar silinir. girilen entrynin içeriği ne olursa olsun, içinde hatalı kelimeler barındırıyor ve noktalama işaretleri kullanılmıyorsa silinmeye mahkumdur. bu yüzden başlık açmadan ve entry girmeden önce yazılanların bir kere daha gözden geçirilmesi tavsiye olunur.
--spoiler--
aferin zall, işini çok iyi yapıyorsun amk.
mesajlara cevap vermeyecek kadar egoyu nereden, nasıl besledin hala çözemedim.
sözlüğü oldu diye şımaran kalitesiz yönetici.
bir de güzel yönetse. Onu da beceremiyor.
Ayrıca hiç entel değil. Uludağın adminini göster dediklerinde utanıyoruz be !
bir de güzel yönetse. Onu da beceremiyor.
Ayrıca hiç entel değil. Uludağın adminini göster dediklerinde utanıyoruz be !
eskiden mesajlara cevap veriyordu. nedense şımarmış insanımsı. Artık cevap vermiyor
gelişmeleri yaktı. ''uludağ sözlüğün haber kanalı haberself için full time çalışacak elaman arıyorum'' dedi.
pehh..
buradan tüm yazarlara sesleniyorum. bu adamın dediklerine inanmayın amk.
zamanında bana da dedi. kukla dedi yazdığın her seks hikayesi için hesabına 20 tl yatıracam, mümkünse sol frameyi canlı tut ve yazdığın yazı da 10.000 karakterden aşağı olmasın dedi.
biliyorum şimdi bunları söylediğim için belki kızacak ama ''peki zall dedim, benim için bu çocuk oyuncağı, zaten sözlüğünde ergen dolu ve ben de maşallah paso sevişen biriyim, senin için sevişme listesi tutar ve siktiğim yazarlarını burada anlatırım'' dedim.
kukla çok götsün, senin bu huyunu seviyom zate dedi.
eyvallah abi, sen benden de götsün , 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi dedim.
neyse, işte böyle sike sike fenomen olmaya başlamıştım. siktikçe para kazanıyor, siktikçe kendimi jigolo gibi hissediyordum.
eski nesiller bilir, o zamanlar günde 3-4 hikaye yazıyodum. günde 80 liraya yakın zall hesabıma para yatıyordu yani. arada bi mesaj çekiyor '' kuki şu yazarı da hoplatsana, kendisi dün üye oldu, kuki şu 9. nesil istersen telefon numarasını vereyim , kuki şu 10 . nesil bence değerlendir bunu falan, sürekli talepte bulunuyordu, hikayelerime konu çıksın diye çok afedersiniz pezevenkliğimi yapıyordu.
hatta aralarını bozmak gibi olmasın ama salca ve sonatayı bile önermişti.
'' bi değişiklik yapıp erkeklere yönelsene kuki. bizim salcayı diyorum, sosyatrend programı çıkışı kapıya gelip götürsene.. bu aralar gıcık oluyorum ibneye, ne dersin heh ''
isteyene bu mesajın capsini de yollayabilirim. aynen böyle dedi.
hülasa, ben siktikçe zall kazanıyor, zall kazandıkça ben kazanıyordum.
derken zall günde 6 sefer istemeye başladı. zall saçmalama kalkmıyo, yapamam dedim. hayır kaldıracaksın kuki dedi. kalkmıyo aga dedim,
kargoyla mesir macunları, keçi boynuzları, pekmezler yolladı.
hatta sıçarken bile entry girmem için uludağ sözlük mobili yeniledi.
hiç boş bırakmıyordu. afedersiniz it gibi seviştiriyor, üzerime su dahi atmıyordu.
bir gün dayanamayıp 'sikerim sözlüğünü yeter artık lan' diye bağırdım.
''işte bu kuki. sikceksin tabi, goçcumm benim '' dedi.
abi o mana da şetmedim, artık yazarlarınla sevişmicem yani. bu yorucu olmaya başladı, herkese yetişemiyom, yeter artık dedim.
ve küstü zall.
sizi sikmediğim için küstü bana. ne olcak benim yazarlarım deyip kız tribi attı.
hülasa, bu konuşmayı yaptıktan sonra artık amelesi olmaktan çıkmıştım arkadaşlar. zaten sevişmeyince de paso çaylak yapmaya başladı. çıldırmıştı resmen ( o günleri bilenler bilir. boş bkz versem bile çaylak olurdum hep ) ve tabi kovdu beni işten. pembe tolga'yı almış işe. ( tolga mesajlaşırken öyle dedi )
neyse, demem o ki; bu adamın yanında çalışılmaz aga. gözünü para bürümüş bunun.
bir kere kuşimatomu düşündü mü acaba?
bir kere arayıp hatrını sordu mu?
sene sonu istatistiklerine onlarca sikiş anısı soktum bir kere fermuarımı açıp kırmızı kurdela bağladı mı, öptü mü ucunu acaba?
hep o kazansın amk. bizler de köpek gibi çalışalım. üzümü o yesin salkımı bize girsin. oh ne ala memleket.
pehh..
buradan tüm yazarlara sesleniyorum. bu adamın dediklerine inanmayın amk.
zamanında bana da dedi. kukla dedi yazdığın her seks hikayesi için hesabına 20 tl yatıracam, mümkünse sol frameyi canlı tut ve yazdığın yazı da 10.000 karakterden aşağı olmasın dedi.
biliyorum şimdi bunları söylediğim için belki kızacak ama ''peki zall dedim, benim için bu çocuk oyuncağı, zaten sözlüğünde ergen dolu ve ben de maşallah paso sevişen biriyim, senin için sevişme listesi tutar ve siktiğim yazarlarını burada anlatırım'' dedim.
kukla çok götsün, senin bu huyunu seviyom zate dedi.
eyvallah abi, sen benden de götsün , 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi dedim.
neyse, işte böyle sike sike fenomen olmaya başlamıştım. siktikçe para kazanıyor, siktikçe kendimi jigolo gibi hissediyordum.
eski nesiller bilir, o zamanlar günde 3-4 hikaye yazıyodum. günde 80 liraya yakın zall hesabıma para yatıyordu yani. arada bi mesaj çekiyor '' kuki şu yazarı da hoplatsana, kendisi dün üye oldu, kuki şu 9. nesil istersen telefon numarasını vereyim , kuki şu 10 . nesil bence değerlendir bunu falan, sürekli talepte bulunuyordu, hikayelerime konu çıksın diye çok afedersiniz pezevenkliğimi yapıyordu.
hatta aralarını bozmak gibi olmasın ama salca ve sonatayı bile önermişti.
'' bi değişiklik yapıp erkeklere yönelsene kuki. bizim salcayı diyorum, sosyatrend programı çıkışı kapıya gelip götürsene.. bu aralar gıcık oluyorum ibneye, ne dersin heh ''
isteyene bu mesajın capsini de yollayabilirim. aynen böyle dedi.
hülasa, ben siktikçe zall kazanıyor, zall kazandıkça ben kazanıyordum.
derken zall günde 6 sefer istemeye başladı. zall saçmalama kalkmıyo, yapamam dedim. hayır kaldıracaksın kuki dedi. kalkmıyo aga dedim,
kargoyla mesir macunları, keçi boynuzları, pekmezler yolladı.
hatta sıçarken bile entry girmem için uludağ sözlük mobili yeniledi.
hiç boş bırakmıyordu. afedersiniz it gibi seviştiriyor, üzerime su dahi atmıyordu.
bir gün dayanamayıp 'sikerim sözlüğünü yeter artık lan' diye bağırdım.
''işte bu kuki. sikceksin tabi, goçcumm benim '' dedi.
abi o mana da şetmedim, artık yazarlarınla sevişmicem yani. bu yorucu olmaya başladı, herkese yetişemiyom, yeter artık dedim.
ve küstü zall.
sizi sikmediğim için küstü bana. ne olcak benim yazarlarım deyip kız tribi attı.
hülasa, bu konuşmayı yaptıktan sonra artık amelesi olmaktan çıkmıştım arkadaşlar. zaten sevişmeyince de paso çaylak yapmaya başladı. çıldırmıştı resmen ( o günleri bilenler bilir. boş bkz versem bile çaylak olurdum hep ) ve tabi kovdu beni işten. pembe tolga'yı almış işe. ( tolga mesajlaşırken öyle dedi )
neyse, demem o ki; bu adamın yanında çalışılmaz aga. gözünü para bürümüş bunun.
bir kere kuşimatomu düşündü mü acaba?
bir kere arayıp hatrını sordu mu?
sene sonu istatistiklerine onlarca sikiş anısı soktum bir kere fermuarımı açıp kırmızı kurdela bağladı mı, öptü mü ucunu acaba?
hep o kazansın amk. bizler de köpek gibi çalışalım. üzümü o yesin salkımı bize girsin. oh ne ala memleket.
zall yazar değildir. aslında moderatör hiç değildir. zall bu sözlüğün kurucusudur.
o profilinde yazan moderatör kelimesi sadece temsili misyonudur.
kısacası arkadaşlar burayı uludağ sözlüğü günlük yayın yapan bir gazete gibi düşünün.
o gazetede yazan tüm yazarların birer patronu vardır.
uludağ sözlükte biz yazarların patronu ise zall dır.
bunu böyle kabul etmek gerekir.
o profilinde yazan moderatör kelimesi sadece temsili misyonudur.
kısacası arkadaşlar burayı uludağ sözlüğü günlük yayın yapan bir gazete gibi düşünün.
o gazetede yazan tüm yazarların birer patronu vardır.
uludağ sözlükte biz yazarların patronu ise zall dır.
bunu böyle kabul etmek gerekir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar