zall

Selam ismail bey.
Yeni tasarım biliyon ki olmadı. Eski tasarım da öyle ahım şahım değildi zaten. Ama yeni tasarımın güzel yönleri var. Eski tasarımın da iyi yönleri var. ikisinin de iyi yönlerini alıp bir ortanca tasarım geliştirebilirsen güzel olur. Kullanıcılar seçsin; yeni tasarım, eski tasarım, ortası tasarım diye. Bu fikri yeni buldum.
© copyright 2005 - 2026