bugün

/244
askerlik arkadasımdır kendisi, az cektirmemisti zamanında.
birinci nesil silik.
bugün de bana mesaj atmadı.
android versiyonunu modernize edecem diye sıçıp sıvayan yazar. Heryerden sesleniyoruz reyiz bir el at şuna.
Ulan sözlük senin bula bula bu nickimi buldun demek istediğim yazardır. Soyle bir moderatore bir kıyak yapsın. Bunu da mı ben söyleyeyim.
konuşma tarzı benim gibi hızlı ve heyecanlı olan reis -ül... neydi lan... hah reis ül lügat.
bi format hatası, bi inci sözlük benzeri giri, bi alakasız bkz vermesi veyahut üsteki entariyi refere edecek giri girmesi durumunda hiçbir zaman yapmadıgım ve yapmayacagım fakat 1 kereliğine gammazlayacagım moderatör.

her gün birinizi bir gün hepinizi moderasyon.

dişe diş kana kan intikam intikam.

not: eki eki. sayın moderasyon bu entari mi silmeyin. eki.

not2: silerseniz silin lan canlandırırım ben gene.

not3: çok pahalı lan bu note 3.
geçen bi abla zallına bakammı kızanım dedi, bunlar hep zallın oyunları.Yeni zall düzeni, illuzall nediyorum ben..
link için sağol kanka.

edit: acık sen de gonuş.
(bkz: arkadaşlar başladı)
kanka kusra bakma mesajını geç gördüm hemen upluyorum sosyotrend başlığını.
iyi programlar.
" sözlüğüm şakirt dolu " diyerek tayyip'den iki kamyon makarna uçurandır.
hiç konuşmasın sadece kod yazsın. o nerenin türkçesi babuş? zallca mı? haha *

silik yersem iyi bakın kendinize.
sözlüğün yaratıcısı.
30 lu 40 lı yaşlarda olan yazardır.
kimsin sen yazarı: görsel

edit: kim olduğu zat-ı alileri tarafından şahsıma bildirilmiştir. pişmanım.
Egoist olmuş yazarımsı.
bir ssg değil.*
sözlükle ilgili bir sorunu çözmesi için modlar tarafından yönlendirildiğim , fakat tenezzül etmeyerek cevap vermeyen kibirli ve boş '' insan '' .
inşallah akp li bir kurucudur.
sözlüğü pek iplemedigini düşündüğüm kişi.
Vasat yazar. Ne fazlası ne azı. O da ekmek derdinde naapsın. Peki bu işler 15 yaşındaki çocuklarla yürüyecek mi?
çok kambur duran kişi. biraz dikkat etsin yahu.
ortaköyde bir internet cafede formatçılık yapan vasat yazar.

format 25 lira.
modluk teklifi yaptığı gün daha dün gibi aklımda olan admin.

ulan ne gündü be,

- merhaba kukla, günün 12 saatini burda geçirdiğini görüyorum, bu zaman zarfında sözlüğe yardım edebilirsin, o yüzden moderatör olmanı istiyorum. eğer kabul edersen 1 ay deneme süreci verecem. uygun mu?

+ uyar abi ama diğer modların yaptığı gibi entry girmemezlik yapmam ben.. öyle tecavüze uğramış gibi köşeye sinip titreyerek olan biteni seyretmek bana çok ters.

- okey. önce müştehcen entrylerini ve nick altı kavgalarını silmen gerek.

+ abi 4000 entrim var.

- biliyorum

+ silersem 4 tane falan kalıyo.

- hadi canım.

+ bi günümü alır bu.. ama neyse başlıyorum silmeye.

- tamam tamam boş ver.

+ abi fakelerimden birini yapsan

- ne dedin lan sen

+ ehehe

**

o gün bu gündür konuşmuyos...
Başıma bir iş gelmeyecekse an itibariyle ekşi üyeliğimi uludağ üyeliğiyle değiştirmek istediğini söylemiştir.
© copyright 2005 - 2026