bugün

zall

modluk teklifi yaptığı gün daha dün gibi aklımda olan admin.

ulan ne gündü be,

- merhaba kukla, günün 12 saatini burda geçirdiğini görüyorum, bu zaman zarfında sözlüğe yardım edebilirsin, o yüzden moderatör olmanı istiyorum. eğer kabul edersen 1 ay deneme süreci verecem. uygun mu?

+ uyar abi ama diğer modların yaptığı gibi entry girmemezlik yapmam ben.. öyle tecavüze uğramış gibi köşeye sinip titreyerek olan biteni seyretmek bana çok ters.

- okey. önce müştehcen entrylerini ve nick altı kavgalarını silmen gerek.

+ abi 4000 entrim var.

- biliyorum

+ silersem 4 tane falan kalıyo.

- hadi canım.

+ bi günümü alır bu.. ama neyse başlıyorum silmeye.

- tamam tamam boş ver.

+ abi fakelerimden birini yapsan

- ne dedin lan sen

+ ehehe

**

o gün bu gündür konuşmuyos...
© copyright 2005 - 2026