bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
donuz butonunu bir an önce sözlüğe ekleyip, yazarların büyük çoğunluğunun beklentisi olan bu uygulamayı hayata geçirmesi gereken sözlük sahabısı.
ortalığı afedersin bok götürmekte, bari kendi ekranımızı temiz görelim.
Edit: müjdesini aldım. Hadi bakalım bekliyoruz.
ortalığı afedersin bok götürmekte, bari kendi ekranımızı temiz görelim.
Edit: müjdesini aldım. Hadi bakalım bekliyoruz.
görsellerdeki bir gün sildirmediğim her liseli için bana... diye giden görselle kahkaha attırmıştır.
hakkında; playboy'a soyunmuş ve önümüzdeki sezon game of thrones'da kuzey'in ordularını toplayıp westerlands'e yürüyeceğü konuşulan ünlü modacı.
Son yaptığı müthiş gelişme (!) ile sözlüğün açılış sayfasında takip ettiğimiz kişilerin entrylerinin gözükeceği gelişmelerden duyuran sözlük sahibi. Hayır madem öyle olacak niçin takip ettiklerim diye bir buton var sayın zall?
(bkz: uludağ sözlük yeni tasarım 1 1).
(bkz: uludağ sözlük yeni tasarım 1 1).
Ulan ben bu zall'ı. Varmısın Yokmusun daki Hamdi bey sanıyordum ya. Beyin terk bende şu an.
(bkz: #20144017) vay amk. espri yaptı lan.
seri eksi oy veren ibne kendisine dadanmış mıdır lan acaba?
dadandıysa napmıştır?
hayır, sorunun cevabını bulmak için bu işi ben yapıcam ama götüm yemiyor.
dadandıysa napmıştır?
hayır, sorunun cevabını bulmak için bu işi ben yapıcam ama götüm yemiyor.
yiğeni porno izlerkene sözlük yavaşlamış. aptes almıştır işalla.
kendisi hakkında yazılanlara ne zaman sinirlenecek diye beklediğim yazar*. belki de sinirlenmemek için nickaltına bakmıyordur.
entrysini girdiği anda kurmuş olduğu cümledeki kelimeleri güncel başlıklar altında tartışıldığını görebilirsiniz. borsayıda etkiliyecek diye korkmaktayım.
ya gördünüz mü adama o kadar baskı uyguladınız sil esprisini. Göremedik :(
dedirtir.
dedirtir.
(#20144017) sözlüğü balkonda kola keyfiyle yönetmekte olan bir moderatör. zallımus ırkının baş tacıdır.
çok iyi adam. o kadar mesaj attım bir kere olsun zallamamazlık etmedi.
büyük adamdır. konuşmadığı zaman daha güzel oluyor. *
(#20144017) entry ile gönüllere taht kurmuş yazar, yazar dediğime bakmayın adam sitenin patronu adam zengin taşşaklı o kadar taşşak var ki kantar tartmaz o taşşağı, ama mütevazi bir abimiz kendisine bir kere mesaj çektim hemen cevap yazdı öyle bir adam helal olsun.
(#20144017) entry de söylediği ''ucz'' market büyük ihtimal bim olabilir, iyi de abi zengin adamsın neden ucz markete gidiyorsun git migrosa sana dokunmaz ki, kendisi entry de ''o kadar eleştirildi de kimse de demiyor, sözlüğün server'ı balkon da mı duruyor diye'' demiş, hadi diyelim iyi de aga bilgisayarın balkonda ne işi var bir de sözlüğün serverı açık, hadi yan bolkondaki komşunun piç oğlu server'ın şifrelerini alsa bizi mağdur etse ne olur ne yaparsın hadi buyur bakalım ok yaydan çıkar o zaman.
kendisine son olarak fazla kola içme mideyi delersin diyoruz ve güzel entryler girmesi dileği ile.
(#20144017) entry de söylediği ''ucz'' market büyük ihtimal bim olabilir, iyi de abi zengin adamsın neden ucz markete gidiyorsun git migrosa sana dokunmaz ki, kendisi entry de ''o kadar eleştirildi de kimse de demiyor, sözlüğün server'ı balkon da mı duruyor diye'' demiş, hadi diyelim iyi de aga bilgisayarın balkonda ne işi var bir de sözlüğün serverı açık, hadi yan bolkondaki komşunun piç oğlu server'ın şifrelerini alsa bizi mağdur etse ne olur ne yaparsın hadi buyur bakalım ok yaydan çıkar o zaman.
kendisine son olarak fazla kola içme mideyi delersin diyoruz ve güzel entryler girmesi dileği ile.
dünkü yavaşlama için makul bir açıklaması olan. server falan hep pekmezi aktı.
http://static.fjcdn.com/g...Genius_5ecee1_4645918.gif
http://static.fjcdn.com/g...Genius_5ecee1_4645918.gif
konuşurken "benim mederatörüm " diyormudur acaba diye merak ettiren dir.
seni 6. ayağa yazıyorum panpa. at hırsızı mübarek. *
vay amk millet balkona kahve sigara içmeye çıkar, bu adam server kurmuş balkona.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar