bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
ne dediğini bilmeyen iki yazısında kendisiyle celişen yazar. önce hakaret ederek ayar veren yazarlara takmıstı ve böyle olmaz dedi oretmen ya hoss ama bakıyorum kendisi hakaret ediyor oretmen ya ondan hoss.
yiğidi öldür hakkını ver yazarı. tartıstıgı kişilere eksi vermiyor taktirimi kazanmıstır ve tebrik edilesidir bu yönüyle.
orijinal fikirleriyle beni benden alan, eğlenceli yazar. birazdan nickaltı entrylerle dolup taşacak yazar. bu arada ben stajerim bana iki kelam laf öğretecek rehber hoca bulamadım nolcek?
#4933106nolu entarisiyle öyle güzel salınmış ki beni benden almış yazardır.hastayım ona . tamam itiraf ediyorum , hep aşıktım o eşsiz yazılarına . özellikle de cinsel içerikli olanlara.zira ben hayatımda zıçmamış zavallı bir kızceğizim evet açıklıyorum.itiraf ediyorum kendisine özleden mesaj atmak suretiyle sulandım. itiraf ediyorum ne kadar da memeden haberdar bi beyfendi diye delirdim . tekniği ne kadar da muhteşemmiş keşke zıçmamış erkek arkadaşlarımız da bilse, bu güzide şahıstan ders alsa diye hayıflandım itiraf ediyorum. itiraf ediyorum sabah sabah haftanın bu ilk işgünü ,bu ilk saatlerde beni gülmekten kırıp geçirmiştir . devamını diliyorum. bilahare kendisine meme ile entrysinin begenildigini sanan dişi yazar entarisi arasındaki korelasyonu açıklayacagım , insan ne kadar zeki olursa olsun demek ki bazan tutukluk yapabiliyor .
itiraf ediyorum yeah beybi hastası oldugum yazardır. seviyorum kendisini.
itiraf ediyorum yeah beybi hastası oldugum yazardır. seviyorum kendisini.
3 üncü (bkz: radioactive rain) vakası.
90'lıların konuşup konuşmayacağı konuları belirlemeye çalışırken çaylak oluveren dördüncü nesildir.
dördüncü nesiller çaylak olacak hareketler yapmasın kampanyası mı açsak?
dördüncü nesiller çaylak olacak hareketler yapmasın kampanyası mı açsak?
altıncı nesil yazarlarla kafası bozuk olan yazardır.
altıncı nesil yazarın birinden bir acısı olan yazar. bu düşmanlığının illaki bir sebebi olmalı.
Amerikan yapımı porno film efekti.Aa bide yazarmış. *
(bkz: yumurtaya can veren rabbim)
bu kadar entry girilince...
yok lan bir şey aslında "gene ne oldu hamuğa goyim" dedim. bir baktım, 4. nesilmiş 6. nesillere bir şey demiş sanırım ne dediğini de bilmiyorum. ondan sonra ne kadar alıngan 6. nesil varsa gelmiş bir şeyler karalamış.
tamam yahu bakın ben 3. nesilim, 3. nesillere sallayın aranızdaki bol ağlamaklı sorunları anlatmak için.
sözlükte her daim balıkçılar olur, bak ben de çok takıldım ha ağa olsun, oltaya olsun bu arada oh itiraf ettim rahatladım sözlük.
aman allahım bu 3. nesiller de 3 yıl olacak -vayyy 3 yıl lan koca 3 yıl ne kadar çok fark ettin mi? 3 ulan hatta yazılya üç of aman allahım dünyam bir kez daha değişti- hala format öğrenemediler, hala bebe gibi yazılar yazıyorlar.
dayım dedi ki, 2. nesil olayım.
amcam dedi ki, 5. nesil olayım.
alayına isyan 3 nesiliiiiiim -bak burada ses cırtlak-
dayımın amcamın hamına goyayıııım.
yeter lan dağılın artık. sözlükte klavyesiz gezmeye başladık anasını satayım.
ha silinmesin diye ekstradan evrensel tanım; tanımam etmem yazarı nesil muhabbeti yapıyormuş yalansa da 6. nesillerin yalancısıyım.
yok lan bir şey aslında "gene ne oldu hamuğa goyim" dedim. bir baktım, 4. nesilmiş 6. nesillere bir şey demiş sanırım ne dediğini de bilmiyorum. ondan sonra ne kadar alıngan 6. nesil varsa gelmiş bir şeyler karalamış.
tamam yahu bakın ben 3. nesilim, 3. nesillere sallayın aranızdaki bol ağlamaklı sorunları anlatmak için.
sözlükte her daim balıkçılar olur, bak ben de çok takıldım ha ağa olsun, oltaya olsun bu arada oh itiraf ettim rahatladım sözlük.
aman allahım bu 3. nesiller de 3 yıl olacak -vayyy 3 yıl lan koca 3 yıl ne kadar çok fark ettin mi? 3 ulan hatta yazılya üç of aman allahım dünyam bir kez daha değişti- hala format öğrenemediler, hala bebe gibi yazılar yazıyorlar.
dayım dedi ki, 2. nesil olayım.
amcam dedi ki, 5. nesil olayım.
alayına isyan 3 nesiliiiiiim -bak burada ses cırtlak-
dayımın amcamın hamına goyayıııım.
yeter lan dağılın artık. sözlükte klavyesiz gezmeye başladık anasını satayım.
ha silinmesin diye ekstradan evrensel tanım; tanımam etmem yazarı nesil muhabbeti yapıyormuş yalansa da 6. nesillerin yalancısıyım.
(bkz: ben eli beğenmem soyca el beni beğenmez köyce) yazarıdır.... altıncı nesile çamur atıp duruyorsun ama kardeşim, sen sevilmiş misin ki nesillerince ona bakmak gerek....
6. nesile laf atarak nick altı entry sayısını iyice artıran yazarımtrak.
--spoiler--
şu tip kendini beğenmişliklerinden bıktım. hala düz mantık sağ-sol çekişmesi, karşıya laf sokup puan kazandığını zannetmeler... bi kurtulun olm artık şu 80'ler psikolojisinden. atadan dededen mi sirayet ediyor, kronik midir; bitmek bilmedi. tabi hitap ettiğim kitle belli olduğu için illa açıklamak icap edecek: inanmazsın, ülkücü değilim. bana giren çıkan pek yok ama internet solcularının bu mantığından tiksindim. tek doğruya hakim olduğunu zannetmeler, karşıt gördüğünü sürekli ve sonuna kadar her platformda ilkokul çocuğu gibi küçümsemeler, sürekli bir laf sokma kaygısı vs. arkadaş madem bu kadar aptal karşındakiler (yani senin zihniyetinle "düşman"ların) ne halt etmeye bunca laf etme, küçümse, dalaşma derdindesin? hani bir laf vardır: insanın değeri dostlarıyla değil, düşmanlarıyla ölçülür. o hesap, karşına aldığının, düşman gördüğünün ederi kadardır ederin. sürekli birilerine "aptal aptal" diyerek mi değer kazanacaksın? sik.k bir aidiyet hissiyle tuttuğun safla mı adam sayılacaksın? sanki kendini "sağcı" yada "solcu" olarak tanımlayınca sağın/solun bütün değerlerini arkana almış, bütün o hasletlerle donanmış mı oluyorsun? dandik bir figüranlıktan başka bir şey değil yaptığın. hala 6. filo am.na koyim, hala senin ölün benim ölüm... lise sıralarında siyasetin azıcık slogan katılıp, üç-beş kitap okunmuşu... karşınızdaki de, siz de: bi tükenin lan artık!
--spoiler--
entry no: #4212995 üstelik bunu kendi yazmış hemde en begenilen entrylerinden. dostum yapmadığın şeyi insanlara neden tavsiye edersin git şimdi entryni bir oku bir bak hatim et 100 kere 200 kere oku anla soracam sonra anlamışmısın diye. motorun sogusun lan yeter.
sikko tanım: sakin olması gereken zat-ı muhterem.
şu tip kendini beğenmişliklerinden bıktım. hala düz mantık sağ-sol çekişmesi, karşıya laf sokup puan kazandığını zannetmeler... bi kurtulun olm artık şu 80'ler psikolojisinden. atadan dededen mi sirayet ediyor, kronik midir; bitmek bilmedi. tabi hitap ettiğim kitle belli olduğu için illa açıklamak icap edecek: inanmazsın, ülkücü değilim. bana giren çıkan pek yok ama internet solcularının bu mantığından tiksindim. tek doğruya hakim olduğunu zannetmeler, karşıt gördüğünü sürekli ve sonuna kadar her platformda ilkokul çocuğu gibi küçümsemeler, sürekli bir laf sokma kaygısı vs. arkadaş madem bu kadar aptal karşındakiler (yani senin zihniyetinle "düşman"ların) ne halt etmeye bunca laf etme, küçümse, dalaşma derdindesin? hani bir laf vardır: insanın değeri dostlarıyla değil, düşmanlarıyla ölçülür. o hesap, karşına aldığının, düşman gördüğünün ederi kadardır ederin. sürekli birilerine "aptal aptal" diyerek mi değer kazanacaksın? sik.k bir aidiyet hissiyle tuttuğun safla mı adam sayılacaksın? sanki kendini "sağcı" yada "solcu" olarak tanımlayınca sağın/solun bütün değerlerini arkana almış, bütün o hasletlerle donanmış mı oluyorsun? dandik bir figüranlıktan başka bir şey değil yaptığın. hala 6. filo am.na koyim, hala senin ölün benim ölüm... lise sıralarında siyasetin azıcık slogan katılıp, üç-beş kitap okunmuşu... karşınızdaki de, siz de: bi tükenin lan artık!
--spoiler--
entry no: #4212995 üstelik bunu kendi yazmış hemde en begenilen entrylerinden. dostum yapmadığın şeyi insanlara neden tavsiye edersin git şimdi entryni bir oku bir bak hatim et 100 kere 200 kere oku anla soracam sonra anlamışmısın diye. motorun sogusun lan yeter.
sikko tanım: sakin olması gereken zat-ı muhterem.
kendi yazdıklarını bile anlamıyor ben iyice ozetleyeyim olayı madem bak asıl konu bu bırak şimdi ideoloji falan deyüü karizma yapmayı yazarı. ehe sikko tanım oldu.
--spoiler--
arkadaş madem bu kadar aptal karşındakiler (yani senin zihniyetinle "düşman"ların) ne halt etmeye bunca laf etme, küçümse, dalaşma derdindesin? hani bir laf vardır: insanın değeri dostlarıyla değil, düşmanlarıyla ölçülür. o hesap, karşına aldığının, düşman gördüğünün ederi kadardır ederin. sürekli birilerine "aptal aptal" diyerek mi değer kazanacaksın? sik.k bir aidiyet hissiyle tuttuğun safla mı adam sayılacaksın?
--spoiler--
şimdi bunu oku 100 kere 200 kere anlayacaksın bu sefer. umarım. hadi kolay gele..
--spoiler--
arkadaş madem bu kadar aptal karşındakiler (yani senin zihniyetinle "düşman"ların) ne halt etmeye bunca laf etme, küçümse, dalaşma derdindesin? hani bir laf vardır: insanın değeri dostlarıyla değil, düşmanlarıyla ölçülür. o hesap, karşına aldığının, düşman gördüğünün ederi kadardır ederin. sürekli birilerine "aptal aptal" diyerek mi değer kazanacaksın? sik.k bir aidiyet hissiyle tuttuğun safla mı adam sayılacaksın?
--spoiler--
şimdi bunu oku 100 kere 200 kere anlayacaksın bu sefer. umarım. hadi kolay gele..
sözlükte altıncı nesille ilgili başlıklar açıp ses getirmeye çalışmakta olan yazar. okuyun, artı oy verinde sakinleşsin biraz. swh
(bkz: don t feed the troll) *
dikkat çekme kaygısı sonunda başarıya ulaşmış ve moderasyonun dikkatini çekmesinin akabinde çaylak edilmiştir.
allah ıslah etsin, şafak kaç merak ettik.*
allah ıslah etsin, şafak kaç merak ettik.*
an itibariyle son girdiği 25 entrysinde de 6. nesile saldırmış, çaylaklık mertebesine geri dönmüştür. moderasyondan ricamız kendinin 6. nesil yazar olarak geri döndürülmesidir.
yok lan yok hiç dönmesin daha iyidir. bu adam 6. nesil olmayı haketmiyor gibi .......
yok lan yok hiç dönmesin daha iyidir. bu adam 6. nesil olmayı haketmiyor gibi .......
dördüncü nesil çaylak.
lezzet ikizi için;
(bkz: yalan söylemeyen yalancı)
(bkz: yalan söylemeyen yalancı)
eksikligi hissedilen yazar.
kuzum benim. pis modlar, caylak yapmislar. neymis efendim 6. nesille ugrasiyormusmusmusmusmus da mus. ugrasir tabi. gicik olmaya gorsun. omrunun sonuna kadar ugrasir. bulasmazsin, gene ugrasir. kirk hamam dolansin diye yollarsin, doner donmez gene satasir. birinin saldirdigini gorur, gicik ya sana, hemen dusmanimin dusmani benim dostumdur der; birlik olur onla, gene satasir sana.
alismak lazim. ama alisinca da onsuz olmuyor be. ey modlar size sesleniyorum, acin benim bitanemin yazarligini *. eglenceli oluyor ortalik onla, ne guzel.
kuzum benim. pis modlar, caylak yapmislar. neymis efendim 6. nesille ugrasiyormusmusmusmusmus da mus. ugrasir tabi. gicik olmaya gorsun. omrunun sonuna kadar ugrasir. bulasmazsin, gene ugrasir. kirk hamam dolansin diye yollarsin, doner donmez gene satasir. birinin saldirdigini gorur, gicik ya sana, hemen dusmanimin dusmani benim dostumdur der; birlik olur onla, gene satasir sana.
alismak lazim. ama alisinca da onsuz olmuyor be. ey modlar size sesleniyorum, acin benim bitanemin yazarligini *. eglenceli oluyor ortalik onla, ne guzel.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar