bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- wine me dine me2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bugün de meme atan olmaması13
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- ilgi3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
--spoiler--
şu tip kendini beğenmişliklerinden bıktım. hala düz mantık sağ-sol çekişmesi, karşıya laf sokup puan kazandığını zannetmeler... bi kurtulun olm artık şu 80'ler psikolojisinden. atadan dededen mi sirayet ediyor, kronik midir; bitmek bilmedi. tabi hitap ettiğim kitle belli olduğu için illa açıklamak icap edecek: inanmazsın, ülkücü değilim. bana giren çıkan pek yok ama internet solcularının bu mantığından tiksindim. tek doğruya hakim olduğunu zannetmeler, karşıt gördüğünü sürekli ve sonuna kadar her platformda ilkokul çocuğu gibi küçümsemeler, sürekli bir laf sokma kaygısı vs. arkadaş madem bu kadar aptal karşındakiler (yani senin zihniyetinle "düşman"ların) ne halt etmeye bunca laf etme, küçümse, dalaşma derdindesin? hani bir laf vardır: insanın değeri dostlarıyla değil, düşmanlarıyla ölçülür. o hesap, karşına aldığının, düşman gördüğünün ederi kadardır ederin. sürekli birilerine "aptal aptal" diyerek mi değer kazanacaksın? sik.k bir aidiyet hissiyle tuttuğun safla mı adam sayılacaksın? sanki kendini "sağcı" yada "solcu" olarak tanımlayınca sağın/solun bütün değerlerini arkana almış, bütün o hasletlerle donanmış mı oluyorsun? dandik bir figüranlıktan başka bir şey değil yaptığın. hala 6. filo am.na koyim, hala senin ölün benim ölüm... lise sıralarında siyasetin azıcık slogan katılıp, üç-beş kitap okunmuşu... karşınızdaki de, siz de: bi tükenin lan artık!
--spoiler--
entry no: #4212995 üstelik bunu kendi yazmış hemde en begenilen entrylerinden. dostum yapmadığın şeyi insanlara neden tavsiye edersin git şimdi entryni bir oku bir bak hatim et 100 kere 200 kere oku anla soracam sonra anlamışmısın diye. motorun sogusun lan yeter.
sikko tanım: sakin olması gereken zat-ı muhterem.
şu tip kendini beğenmişliklerinden bıktım. hala düz mantık sağ-sol çekişmesi, karşıya laf sokup puan kazandığını zannetmeler... bi kurtulun olm artık şu 80'ler psikolojisinden. atadan dededen mi sirayet ediyor, kronik midir; bitmek bilmedi. tabi hitap ettiğim kitle belli olduğu için illa açıklamak icap edecek: inanmazsın, ülkücü değilim. bana giren çıkan pek yok ama internet solcularının bu mantığından tiksindim. tek doğruya hakim olduğunu zannetmeler, karşıt gördüğünü sürekli ve sonuna kadar her platformda ilkokul çocuğu gibi küçümsemeler, sürekli bir laf sokma kaygısı vs. arkadaş madem bu kadar aptal karşındakiler (yani senin zihniyetinle "düşman"ların) ne halt etmeye bunca laf etme, küçümse, dalaşma derdindesin? hani bir laf vardır: insanın değeri dostlarıyla değil, düşmanlarıyla ölçülür. o hesap, karşına aldığının, düşman gördüğünün ederi kadardır ederin. sürekli birilerine "aptal aptal" diyerek mi değer kazanacaksın? sik.k bir aidiyet hissiyle tuttuğun safla mı adam sayılacaksın? sanki kendini "sağcı" yada "solcu" olarak tanımlayınca sağın/solun bütün değerlerini arkana almış, bütün o hasletlerle donanmış mı oluyorsun? dandik bir figüranlıktan başka bir şey değil yaptığın. hala 6. filo am.na koyim, hala senin ölün benim ölüm... lise sıralarında siyasetin azıcık slogan katılıp, üç-beş kitap okunmuşu... karşınızdaki de, siz de: bi tükenin lan artık!
--spoiler--
entry no: #4212995 üstelik bunu kendi yazmış hemde en begenilen entrylerinden. dostum yapmadığın şeyi insanlara neden tavsiye edersin git şimdi entryni bir oku bir bak hatim et 100 kere 200 kere oku anla soracam sonra anlamışmısın diye. motorun sogusun lan yeter.
sikko tanım: sakin olması gereken zat-ı muhterem.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar