bugün

yeah beybi

an itibariyle son girdiği 25 entrysinde de 6. nesile saldırmış, çaylaklık mertebesine geri dönmüştür. moderasyondan ricamız kendinin 6. nesil yazar olarak geri döndürülmesidir.

yok lan yok hiç dönmesin daha iyidir. bu adam 6. nesil olmayı haketmiyor gibi .......
© copyright 2005 - 2026