bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
6. nesilin bu arkadaşı tenhada kıstırıp..... düşünüyorum, 6,nesil kini bundan geliyor.
başına ne geldiyse üzüldüğümüz yazar. caylaklığı bitmiş hoş gelmiş.
anlasilan, es zamanli olarak bunadigim yazar.
ben onun ozelliklerini unutmusum, o da bana yazdigi "yeni versiyonu yakın zamanda bana bi msj atarsa pek sevinirin." notunu. sen istemissin ben de ifsa ettim gulum, ne laf sokuyosun ki ordan?
bu arada gecmis olsun fistik * .
edit: amanin gidiyom falan demis lan bu. ya olmaz dur ama yaaa, ben kimle ugrascam?
ben onun ozelliklerini unutmusum, o da bana yazdigi "yeni versiyonu yakın zamanda bana bi msj atarsa pek sevinirin." notunu. sen istemissin ben de ifsa ettim gulum, ne laf sokuyosun ki ordan?
bu arada gecmis olsun fistik * .
edit: amanin gidiyom falan demis lan bu. ya olmaz dur ama yaaa, ben kimle ugrascam?
6.nesil takıntılı eğlenceli yazar.
rüzgar gibi geçip gitmiştir.
(bkz: geldikleri gibi giderler)
(bkz: geldikleri gibi giderler)
Sırf karmayı aşağı çekip bi bok olduğunu zannedeceğini düşünen eleman, yakında ünlü olmak için taksimde soyunursa şaşırmayacğımız biri.
yazar olmaktan bihaber, dördüncü nesil sıfatının arkasına gizlenen bir insancıktır. başkalarını eğlendirmek için bu kadar konu mankenliği yapması gerçekten işe yarıyor. severek izliyoruz.
boş adam.. 5-10 entrysine ve yerlerde sürünen karmasına bakmadan 6. nesle bok atar..
(bkz: seni çılgın hadi oradan)
(bkz: seni çılgın hadi oradan)
evet sayınn seyirciler;
son aldığımız bilgilere göre uludağ'da (bkz: yeah beybi) nickli bir yazar 6. nesillere savaş ilan etmiştir. bir çok taraftar bulacağını düşünen bu yazar ne yazık ki meydanlarda tek başına kalmış 6. nesil ve onların taraftarları yazarı sinirlendirmişler, sözlükten uçmasına sebep olmuşlardır. yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı diliyoruz ve kameralarımızı uludağ'da ki ekşi özentiliğine çevriyoruz.
son aldığımız bilgilere göre uludağ'da (bkz: yeah beybi) nickli bir yazar 6. nesillere savaş ilan etmiştir. bir çok taraftar bulacağını düşünen bu yazar ne yazık ki meydanlarda tek başına kalmış 6. nesil ve onların taraftarları yazarı sinirlendirmişler, sözlükten uçmasına sebep olmuşlardır. yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı diliyoruz ve kameralarımızı uludağ'da ki ekşi özentiliğine çevriyoruz.
nesiliyle hava atan, aynı kaliteyi bok atmayan entrylerde görmek istediğimiz yazar.
bu sozlukte merak ettigim sayili kisilerden. buyursun gelsin ankara'ya misafirim olsun. cidden cok merak ediyorum.
sozluge geleli neredeyse 2.5 sene olmus canci$.
sozluge geleli neredeyse 2.5 sene olmus canci$.
iyilerin dostu kötülerin düşmanı yeah beybi geliyor
yeah beybi, dünyaya adalet dağıtmaya geliyor
ye-ah bey-bi.... yeah beybi yeah beybi...
yeah beybi, dünyaya adalet dağıtmaya geliyor
ye-ah bey-bi.... yeah beybi yeah beybi...
ayrı fikirlere sahip olduğu yazarlara hakaret ve aşağılama dolu yazılar yazan, karşı taraftanda hakaret dolu entryler alan yazardır. karşılıklı bir ayıp vardır. kendisi 6. nesil yazar arkadaşlarımıza kafayı takmıştır. bu çok çocukca ve yanlış bir hareket olmakla beraber bazı yazar arkadaşlarda kendisine aynı şekilde karşılık vermiştir. ancak bu olayları kendisi başlattığı ve buralara kadar getirdiği için haksız bir konuma düşmüşür. birkaç gündür, gerçekten kaliteli ve saygın insanlara yakışmayan bir kavga-tartışma sürmektedir. en yakın zamanda iki tarafında bu olaylara son vermesi gerekmektedir.
(bkz: yeah baby)
yarım yamalak hatırladığım, küçükken oynadığım bir bilgisayar oyunundaki prezervatiflerin adıydı bu sanki.. yeah babyler, yeah baby diye bağırıyorlardı. evet, inanması güç ama prezervatifler bağırıyordu. ya da bu benim kendi hayal alemimde yarattığım bir şey mi ki.. kıllandım şimdi.
her ne kadar 6. nesili (nedendir bilinmez?) dil uzatsa da çaylaklık mertebesine indirildiğine üzüldüğüm yazardır.
geçmiş olsun diyorum.
ben o sıkıntıyı çok önceden yaşadım.
kimse yaşamasın inşaallah.
geçmiş olsun diyorum.
ben o sıkıntıyı çok önceden yaşadım.
kimse yaşamasın inşaallah.
yazdıklarının içeriğini beğenirsiniz beğenmezsiniz o ayrı fakat yazı üslubu, kullandığı ifadeler, edebi sanatlar takdire şayandır. sıkılmadan keyifle okunacak yazılar yazar.
GEREKsiz genellemelerin gereksiz yaratıcısı, ilginç noktalara değinirken "bi siktir git" kıvamındaki tespitleriyle beni benden alan "üst devre"..
aşağıdaki entrylerde de görüldüğü üzere, altıncı nesil kardeşlerine kötü bir örnek olmaktan öteye gidemeyecek çaylak kişisi, umarım çaylaklığın hiç bitmez, sözlük de daha fazla kirlenmez.
(bkz: altıncı nesillerin üç satırdan daha fazla yazması/#5132616)
(bkz: 90 sonrası doğanlar siyaset konuşmasın kampanyası/#5104893)
(bkz: yazarı başlık başlık takip eden altıncı nesil/#5131347)
(bkz: hoşlanılan kızın altıncı nesil olması/#5132320)
(bkz: altıncı nesille aynı zeka seviyesinde olmak/#5448867)
(bkz: altıncı neslin kendini savunma çabası/#5239181)
(bkz: entrylerinin beğenildiğini sanan dişi yazar/#4886227)
(bkz: seri altıncı nesil entrysi okuyarak intihar etmek/#5132828)
(bkz: entrylerinin beğenildiğini sanan dişi yazar/#4885369)
aşağıdaki entrylerde de görüldüğü üzere, altıncı nesil kardeşlerine kötü bir örnek olmaktan öteye gidemeyecek çaylak kişisi, umarım çaylaklığın hiç bitmez, sözlük de daha fazla kirlenmez.
(bkz: altıncı nesillerin üç satırdan daha fazla yazması/#5132616)
(bkz: 90 sonrası doğanlar siyaset konuşmasın kampanyası/#5104893)
(bkz: yazarı başlık başlık takip eden altıncı nesil/#5131347)
(bkz: hoşlanılan kızın altıncı nesil olması/#5132320)
(bkz: altıncı nesille aynı zeka seviyesinde olmak/#5448867)
(bkz: altıncı neslin kendini savunma çabası/#5239181)
(bkz: entrylerinin beğenildiğini sanan dişi yazar/#4886227)
(bkz: seri altıncı nesil entrysi okuyarak intihar etmek/#5132828)
(bkz: entrylerinin beğenildiğini sanan dişi yazar/#4885369)
6. nesil düşmanı.
90 sonrası doğumlu insan düşmanı.
barış anlaşması adı altında 6. nesilleri keriz yerine koymaya çalışan yazar.
nicki de fikirleri kadar kötü.
bizim gibi 6. nesillere ya da 90 sonrası doğumlulara çamur atacağına, arada bir aynaya baksın...
merak ediyoruz derdi ne bizimle. sözlükteki modaya uyup popüler olmak adına yapıyorsa, bilemeyeceğiz tabi...
90 sonrası doğumlu insan düşmanı.
barış anlaşması adı altında 6. nesilleri keriz yerine koymaya çalışan yazar.
nicki de fikirleri kadar kötü.
bizim gibi 6. nesillere ya da 90 sonrası doğumlulara çamur atacağına, arada bir aynaya baksın...
merak ediyoruz derdi ne bizimle. sözlükteki modaya uyup popüler olmak adına yapıyorsa, bilemeyeceğiz tabi...
6. nesillerler neden bu kadar uğraşığını merak ettiğim ve bir entrysi üzerine bir hışım bayağı kaba bir özel mesaj yazdığım sonra biraz konuştuğumuz, aslında entrylerde kendisini yansıttığı gibi biri olmadığını düşündüğüm yazar.
6. nedillerde neden bu kada uğraşıyorsun sorusunun cevabı da sadece eğlenceydi, iilginç bir eğlence anlayışı var...
üstlerde bi yerlerde yazdığım azıcık kaba entry, ve gönderdiğim bayağı kaba özel mesaj için kendisinden özür dilerim. *
6. nedillerde neden bu kada uğraşıyorsun sorusunun cevabı da sadece eğlenceydi, iilginç bir eğlence anlayışı var...
üstlerde bi yerlerde yazdığım azıcık kaba entry, ve gönderdiğim bayağı kaba özel mesaj için kendisinden özür dilerim. *
elimde bir sise uludag limonata ile kizilay'da soysalin onunde bir saat bekletti ama gelmedi. bir de londraya gitti, beni davet etti diye hakkimda konusuyor.
mumkunse su aralar caylak olmasin yazari * .
mumkunse su aralar caylak olmasin yazari * .
"limon organ mafyasi elemani, yok olursam odur suclu." diye savciliga dilekce verdigi icin karakolda sabahlamama neden olan zat-i muhterem. zall girdi araya, " beybi 6. nesillerle cok ugrasiyordu, kafa izni verdim azcik. limon masumdur." dedi de kurtuldum * .
kafa izni cabuk bitsin, donsun yazari.
edit: ben yolunu gozliyim onca ay, o benim bu yazdigim entrye kizsin, ama uzuldum ben simdi ama ya.
kafa izni cabuk bitsin, donsun yazari.
edit: ben yolunu gozliyim onca ay, o benim bu yazdigim entrye kizsin, ama uzuldum ben simdi ama ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar