bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- elimde goruntuleriniz var3
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ashley dont look at him look at me2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- eski mesajları okumak3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- küfreden kız iticiliği8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- ismet gurbuz 202418
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yazarlara gelen son mesaj3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bugün de meme atan olmaması13
death note izleyenlerin l ile kıyasladıkları hangisi sorusunu sürekli sordukları karakter. l'de oda aşırı zeki ama birini seçmek lazım tabi ki l.
Death note animasyon yapımının başrol karakteridir. laytodur kendisi kiradır. çok akıllıdır
bu zamanlarda yaşasaydı hiç düşünmeden tüpçüyü defterine yazardı. kendisi aşmış bir zekaya sahip, süper anime karakteridir. müritlerinin de söylediği gibi kendisi anime tarihinin en büyük kamisidir. *
En baba sosyopat, iyiliğin ve adaletin tanrısı, müthiş derecede zeki olmasına karşın sosyolojik, yok yok evrensel değer yargılarının etkisi altında kalmış olmasını görmek üzücüdür. Raito'dan soğutur. Ama yinede dahi bir kardeşimizdir, saygı duyarım...
(bkz: iyiliğin peşinde koşan kurgusal karakter iticiliği)
(bkz: iyiliğin peşinde koşan kurgusal karakter iticiliği)
Bir ryuzaki değildir.
bi l değildir.
bütün planları ve L ile olan akıl oyunları çok harika bir şekilde kendi lehine gidiyordu ta ki 'ben tanrıyım' deyip götü tavan yapana kadar.
nam-i diger kira.
--spoiler--
bir director's cut vardir ki, sevgili ryuk konusur da konusur. diger bir shinigami'ye, dunyayi degistirmeye cabalayan ilginc bir insanoglunun hikayesini anlatir da anlatir. ve hikayesi bittiginde, anlattigi shinigami insan dunyasini merak ederek coktan gitmistir. arkasindan bakan ryuk der ki, "ilginc bir hikayeydi, degil mi, light?..."
--spoiler--
--spoiler--
bir director's cut vardir ki, sevgili ryuk konusur da konusur. diger bir shinigami'ye, dunyayi degistirmeye cabalayan ilginc bir insanoglunun hikayesini anlatir da anlatir. ve hikayesi bittiginde, anlattigi shinigami insan dunyasini merak ederek coktan gitmistir. arkasindan bakan ryuk der ki, "ilginc bir hikayeydi, degil mi, light?..."
--spoiler--
bir iori yagami değil. çocukluğu atari salonlarında geçmemiş kişiler bilmez.
Hatırladığım kadarıyla death note adlı animenin baş kahramanı, L nin katili, hafif psikolojisi bozuk, fazla sıradan olmayan bir genç.
ne zaman bi şeytanlık düşünsem sanki kendimi yagami lighto ile bütünleştirdiğimi hissediyorum * .
(bkz: bazen yagami gibi hissedersin)
(bkz: bazen yagami gibi hissedersin)
ülküsünü sonuna kadar savunmuş yüce başbuğ. ölmeseydin iyidi be. o son sahnede bir devin yıkılışı var ara ara açar izler bakarım.
https://www.youtube.com/watch?v=ROAKlqMzOts
https://www.youtube.com/watch?v=ROAKlqMzOts
animenin son bölümünde sakar şakir filminin son sahnesinde gülen ali şen gibi gülmüştür.
near gibi bir yumurcağa yenildiğ için tabi ki l daha zekidir. sonuçta l i yenen yagami değildi ölüm meleğinin kendisiydi.
allahın belası, şerefsiz karaktersiz. ibnenin oğlu ayrıca vurduruyordur.
muammer Kaddafi misali kaybetti.
En çok sevdiğim anime karakteri. Kendime çok benzetirim hatta.
paralel kiraların hatalarıyla yakayı ele vermiştir.
Allah'a şirk koşuyordu orospu çocuğu, bi defter buldu götü kalktı, yok ben tanrıyım bilmem neyim, haşa de ulan it! insanları öldürmek sana mı kalmış? Zaten bir ölüm defteri (tövbe) buldu diye kirasını da ödemeyi bıraktı hayvan evladı, ev sahibi olarak çok şikayetçiyim. Allahtan öldü de kurtulduk pezevenkten (spoiler için üzgünüm, bugün Hunger Games'in son kitabıyla ilgili feci derecede spoiler yedim, ne yapayım? Şaka lan şaka, iyi oldu)
L' i yenen ölüm meleğiydi diyen herif kalede kaleci olmasa goldü de der. Üstad kesinlikle l'i hakkıyla öldürmüştür.
Mikami denen soysuz kendi başına iş yapmaya kalkmasa dünya daha adil bir yer de olacaktı. Üşüyoruz light reyiz
Mikami denen soysuz kendi başına iş yapmaya kalkmasa dünya daha adil bir yer de olacaktı. Üşüyoruz light reyiz
animenin tamamını bir kere izledim mangayıda bir kere okudum ama near gelmeden öncesini en az beş altı kere izledim çünkü ben light ı tutarken near veledi gelip ortalığı sikmişti bunun acısı yıllardır içimdedir.Light reyiz geri dön neden bizi başıboş bıraktın nedeeeeeen ?
O kadar zekiyken küçücük velede yenilmiş "yeni tanrı" lakaplı anime karakteri. Filmi 5 para etmezken animesi güzeldir. ancak L ölünce bırakılmalı. Ani bir ivmeyle düşüşe geçmiştir nitekim. Saygılar baba.
şuana kadar yaratılan en iyi karakter. animesi, l ile savaşı mükemmeldi. özledik reyiz.
(bkz: god of the new world)
(bkz: god of the new world)
gerçek kiradır. zeki çocuktur, efendidir, ailemizin oğludur.
nefret ettiğim egoist angutun teki.
neden mi?
--spoiler--
çünkü bu adam defterin mantığını çözdükten sonra her gün akşam 8-12 saatleri arasında google'dan hürriyet nokta komu aratarak katillerin, suçluların ismini buluyor ve bunların ismini defterine yazarak öldürüyor. kısıtlı çalışma saatlerinden ve katil arama yönteminin tırtlığından (bkz: google) yola çıkarak diyebiliriz ki öldüreceği kişiler hakkında çok da bilgi sahibi değil. yani öldürmüş ama niye öldürmüş? bunun üzerinde durmuyor, mevzuyu tam bilmiyor. sadece katil keywordu ile internette arıyor ve bulduğunu öldürüyor. kötülüğü o son eyleme (tetiği çekme, bıçağı saplama, boğazlama, vs.) indirgemiş durumda. Kötülükle değil o son eylemle savaşıyor. be mal! kötülük bu kadar basitse, öncesi önemli değilse senin yaptığın da salt kötülük? patır patır adam öldürüyorsun, öncesini bilmeyen biri gelip yaptığını görse bariz kötüsün yani. google'a adını yazınca 3400 kişiyi öldüren kişi olarak anılıyorsun. bu mu senin adalet anlayışın? başkası öldürünce neden yaptığı önemli değil ama kötü, bir sen öldürünce mi iyi?
ayrıca televizyonda kötü olarak gösterilen herkesi öldürdüğünde iyiliğin savunucusu değil, basının ve dolayısıyla hükümetin kölesi oluyorsun raito. bunu hiç düşündün mü? belli ki sizin liselerde de ezberci eğitim var. şunlar iyidir şunlar kötüdür diye beyninize kodlamışlar, sorgulamıyorsunuz. size gösterilene inanıyorsunuz. hiç otomatik portakal okudun mu raito? keşke yaşasaydın da gezi olaylarına tanık olsaydın, hiç değilse basının ne mal olduğunu anlasaydın.
aptal felsefen işe yaramadığı için kendini nasıl hissediyorsun raito?
--spoiler--
neden mi?
--spoiler--
çünkü bu adam defterin mantığını çözdükten sonra her gün akşam 8-12 saatleri arasında google'dan hürriyet nokta komu aratarak katillerin, suçluların ismini buluyor ve bunların ismini defterine yazarak öldürüyor. kısıtlı çalışma saatlerinden ve katil arama yönteminin tırtlığından (bkz: google) yola çıkarak diyebiliriz ki öldüreceği kişiler hakkında çok da bilgi sahibi değil. yani öldürmüş ama niye öldürmüş? bunun üzerinde durmuyor, mevzuyu tam bilmiyor. sadece katil keywordu ile internette arıyor ve bulduğunu öldürüyor. kötülüğü o son eyleme (tetiği çekme, bıçağı saplama, boğazlama, vs.) indirgemiş durumda. Kötülükle değil o son eylemle savaşıyor. be mal! kötülük bu kadar basitse, öncesi önemli değilse senin yaptığın da salt kötülük? patır patır adam öldürüyorsun, öncesini bilmeyen biri gelip yaptığını görse bariz kötüsün yani. google'a adını yazınca 3400 kişiyi öldüren kişi olarak anılıyorsun. bu mu senin adalet anlayışın? başkası öldürünce neden yaptığı önemli değil ama kötü, bir sen öldürünce mi iyi?
ayrıca televizyonda kötü olarak gösterilen herkesi öldürdüğünde iyiliğin savunucusu değil, basının ve dolayısıyla hükümetin kölesi oluyorsun raito. bunu hiç düşündün mü? belli ki sizin liselerde de ezberci eğitim var. şunlar iyidir şunlar kötüdür diye beyninize kodlamışlar, sorgulamıyorsunuz. size gösterilene inanıyorsunuz. hiç otomatik portakal okudun mu raito? keşke yaşasaydın da gezi olaylarına tanık olsaydın, hiç değilse basının ne mal olduğunu anlasaydın.
aptal felsefen işe yaramadığı için kendini nasıl hissediyorsun raito?
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar