bugün

yagami light

animenin tamamını bir kere izledim mangayıda bir kere okudum ama near gelmeden öncesini en az beş altı kere izledim çünkü ben light ı tutarken near veledi gelip ortalığı sikmişti bunun acısı yıllardır içimdedir.Light reyiz geri dön neden bizi başıboş bıraktın nedeeeeeen ?
© copyright 2005 - 2026