bugün
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sedat pekmez12
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- gocu yla bilek güreşi yapmak3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması4
- dut ağacı4
- yagmurcu ile revani yemek2
- muşlettin amca4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- agresif süs köpeği2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi14
- elimde goruntuleriniz var4
- utanmadan şort giyen erkek7
- sofra adabı2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- ismet gurbuz 202418
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- küfreden kız iticiliği8
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
nefret ettiğim egoist angutun teki.
neden mi?
--spoiler--
çünkü bu adam defterin mantığını çözdükten sonra her gün akşam 8-12 saatleri arasında google'dan hürriyet nokta komu aratarak katillerin, suçluların ismini buluyor ve bunların ismini defterine yazarak öldürüyor. kısıtlı çalışma saatlerinden ve katil arama yönteminin tırtlığından (bkz: google) yola çıkarak diyebiliriz ki öldüreceği kişiler hakkında çok da bilgi sahibi değil. yani öldürmüş ama niye öldürmüş? bunun üzerinde durmuyor, mevzuyu tam bilmiyor. sadece katil keywordu ile internette arıyor ve bulduğunu öldürüyor. kötülüğü o son eyleme (tetiği çekme, bıçağı saplama, boğazlama, vs.) indirgemiş durumda. Kötülükle değil o son eylemle savaşıyor. be mal! kötülük bu kadar basitse, öncesi önemli değilse senin yaptığın da salt kötülük? patır patır adam öldürüyorsun, öncesini bilmeyen biri gelip yaptığını görse bariz kötüsün yani. google'a adını yazınca 3400 kişiyi öldüren kişi olarak anılıyorsun. bu mu senin adalet anlayışın? başkası öldürünce neden yaptığı önemli değil ama kötü, bir sen öldürünce mi iyi?
ayrıca televizyonda kötü olarak gösterilen herkesi öldürdüğünde iyiliğin savunucusu değil, basının ve dolayısıyla hükümetin kölesi oluyorsun raito. bunu hiç düşündün mü? belli ki sizin liselerde de ezberci eğitim var. şunlar iyidir şunlar kötüdür diye beyninize kodlamışlar, sorgulamıyorsunuz. size gösterilene inanıyorsunuz. hiç otomatik portakal okudun mu raito? keşke yaşasaydın da gezi olaylarına tanık olsaydın, hiç değilse basının ne mal olduğunu anlasaydın.
aptal felsefen işe yaramadığı için kendini nasıl hissediyorsun raito?
--spoiler--
neden mi?
--spoiler--
çünkü bu adam defterin mantığını çözdükten sonra her gün akşam 8-12 saatleri arasında google'dan hürriyet nokta komu aratarak katillerin, suçluların ismini buluyor ve bunların ismini defterine yazarak öldürüyor. kısıtlı çalışma saatlerinden ve katil arama yönteminin tırtlığından (bkz: google) yola çıkarak diyebiliriz ki öldüreceği kişiler hakkında çok da bilgi sahibi değil. yani öldürmüş ama niye öldürmüş? bunun üzerinde durmuyor, mevzuyu tam bilmiyor. sadece katil keywordu ile internette arıyor ve bulduğunu öldürüyor. kötülüğü o son eyleme (tetiği çekme, bıçağı saplama, boğazlama, vs.) indirgemiş durumda. Kötülükle değil o son eylemle savaşıyor. be mal! kötülük bu kadar basitse, öncesi önemli değilse senin yaptığın da salt kötülük? patır patır adam öldürüyorsun, öncesini bilmeyen biri gelip yaptığını görse bariz kötüsün yani. google'a adını yazınca 3400 kişiyi öldüren kişi olarak anılıyorsun. bu mu senin adalet anlayışın? başkası öldürünce neden yaptığı önemli değil ama kötü, bir sen öldürünce mi iyi?
ayrıca televizyonda kötü olarak gösterilen herkesi öldürdüğünde iyiliğin savunucusu değil, basının ve dolayısıyla hükümetin kölesi oluyorsun raito. bunu hiç düşündün mü? belli ki sizin liselerde de ezberci eğitim var. şunlar iyidir şunlar kötüdür diye beyninize kodlamışlar, sorgulamıyorsunuz. size gösterilene inanıyorsunuz. hiç otomatik portakal okudun mu raito? keşke yaşasaydın da gezi olaylarına tanık olsaydın, hiç değilse basının ne mal olduğunu anlasaydın.
aptal felsefen işe yaramadığı için kendini nasıl hissediyorsun raito?
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar