bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    meshur bi nasreddin hoca fikrasi. anlatmaya gerek yok, herkes bilir.
    (bkz: fikralardan hisseler)
    5 ... child
  2. 2.
    (bkz: loto)
    2 ... painkiller
  3. 3.
    meşhur olacak nasreddin gulshen parçası, yada parçalardan birinde geçen bi söz
    -1 ... olric
  4. 4.
    (bkz: yerse)
    ... redwinemania
  5. 5.
    gülşen'in son albümünde ki çıkış şarkısı.
    1 ... febe
  6. 6.
    Aslında Hoca orda göle yoğurt filan mayalamıyormuş. çökmüş kimse görmeden marihuanasını sarmış kafayı buluyomuş. Ama fuzulattan bi gudubet köylü denk gelmiş hocaya, Hoca da lafın gelişi kıvırıp elindeki pazara götürdüğü süt kabını gösterip adamı "yoğurt mayalıyorum" diye kandırmaya çalışmış. Adamın bu olayı aşırı ciddiye almasını hiç beklemeyen hoca herifin keklenip konu hakkında ısraralı sorular sormasından dolayı kafasından;"ulan bu salak gider tüm köye anlatır bizde nesiller boyu elalemin ağzına ortası meyve sulu, balonlu çiklet oluruz" diyue geçirmiş. Olayın aslı budur inanmayan Tarih Kurumunun sitesine girip "nasrettin" diye aratsın,en üstte direkt bu çıkıyo zaten.
    1 ... shrek
  7. 7.
    "ya tutarsa, ya tutarsa, ya tutarsa biri denk gelirse.." sekklinde sozlere sahip ritmik bir gulsen sarkisidir. ucuncu goz isimli yeni albumunun cikis sarkisidir. tutmasi icin epey bir reklam calismasina ihtiyaci vardir *.
    ... painkiller
  8. 8.
    benim tonton,akıllı ve nüktedan nasrettin hocamın bir fıkra ismini,yırtık bir kadın şarkı sözü yapıyor ve ben buna sinir oluyorum.
    3 ... asiti kaçmış kola
  9. 9.
    ya tutarsa diye alemin motoru olmuş gerzek kızların marşı...
    1 -1 ... probus
  10. 10.
    (bkz: ya tutarsam)
    2 ... cikarinbeniburdan