bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- kaya çilingiroğlu2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- esra'yı aç esra'yı2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- hoşgeldin pazartesi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
iyidir, hoştur. Avea'yı bilmem ama Turkcell'e on çeker!
beşiktaşın yeni stadını yapacak şirkettir.
Her yöne 500 dakika + her yöne 5000 sms + 1 gb interneti 25 tl olan gsm şeysi.
Güncelleme(!): paket 30 tl olmuştur.
Güncelleme(!): paket 30 tl olmuştur.
En mal operatördür. Neden mal olduğunu hemen açıklayayım. Freezone diye bir olayları var bu abilerin ne işimize yarıyor işte bedava bilet alabiliyorsun sinema kampanyası şu bu gel gelelim bedava bilet olayına. Bu mal operatör önüne gelen herkese şifreyi veriyor ama hiçbir bayisinde bilet bulunamıyor. Ulan arkadaşım madem yapıyorsun şifre verdiğin kadar bilet bastır yok öyle yapmayacaksan biletler bitince şifre verme. Ben mecbur muyum o bayi senin bu bayi benim dolaşmaya !..
belirli gün ve haftalarda attığı mesajlarla yalnız olduğumu bir kez bile hissettirmeyen yegane operatör.
(bkz: (#19785137))
(bkz: (#19785137))
interneti çok yavaş operatör.
avea ve turkcell kullanan aptalların bok attığı operatör.
Bana
Ayda 25TL'ye 500dk konusma sansiniz devam ediyor! 25TL karsiligi HERYONE 500dakika firsati icin, HYKONUS yazip 7000e SMS atin, tarife-kurus hesabi yapmayin!
Mesajı atmış operatörüm. Öğrenciyim lan ben. Napayim 25 liraya o paketi.
Ayda 25TL'ye 500dk konusma sansiniz devam ediyor! 25TL karsiligi HERYONE 500dakika firsati icin, HYKONUS yazip 7000e SMS atin, tarife-kurus hesabi yapmayin!
Mesajı atmış operatörüm. Öğrenciyim lan ben. Napayim 25 liraya o paketi.
hattını yeni taşıyanlara krallar gibi fırsatlar, paketler varken taa en başından vodafone kullananlara bir bok yapmayan gsm operatörü. müşteri hizmetlerinin zombi gibi konuşmaları da cabası.
Türkiye' de üç büyük gsm operatöründen bir tanesidir.
31 mayis'ı destekleyen operatör.
cep avans servisini ancak cep lira yüklediğinizde devreye sokan mantıksız operatör.
ulan param olsa niye avans isteyeyim?
ulan param olsa niye avans isteyeyim?
Doğru düzgün sms paketi olmayan operatördür. On bir liraya sms paketi mi olur lan?
Üç yıl sonra gelen edit: hey gidi.
Üç yıl sonra gelen edit: hey gidi.
hürriyetin dediğine göre beşiktaşımız ile stad ve forma için sponsorluk anlaşması imzalamış dünyanın en büyük gsm şirketidir.
anlaşmanın detayları ileriki günlerde açıklanacakmış ancak maddi büyüklüğü gs'nin türk telekom ile yaptığı 135 milyon dolarlık anlaşmadan daha büyük olduğu idda edilmektedir beşiktaşıma hayırlısı olsun diyorum.
http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/23496067.asp
edit: toyota' da kalsa bari
anlaşmanın detayları ileriki günlerde açıklanacakmış ancak maddi büyüklüğü gs'nin türk telekom ile yaptığı 135 milyon dolarlık anlaşmadan daha büyük olduğu idda edilmektedir beşiktaşıma hayırlısı olsun diyorum.
http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/23496067.asp
edit: toyota' da kalsa bari
neresinden tuttuysam elimde kalan iletişim devi. acaba takındıkları bu kurumsal ahlak, ülkeme özgü mü yoksa diğer ülkelerde de aynı ahlak/ahlaksızlıkla mı zenginleşiyorlar merak ediyorum .son bir ayım, yaptıkları yanlışları düzeltmeye çalışmakla geçti. ama nafile .
cepshopdan kaynaklı hatadan dolayı yanlış tarifeye geçirip, 6 ay boyunca benden fazla para almış ve bu durumu otomatik ödeme talimatımdan dolayı bana hissettirmemiş bu dev şirket . kendilerini arayıp durumu izah ettim,inceleyeceğiz dediler... lakin arayıp değiştirdiklerini bile söylemediler.neticesinde müşterinin her araması başına 40 krş para kazanma derdindeler. o kadar naziklerki, kendi hatalarından ötürü ortaya 6 ay boyunca ödediğim fazla paranın iadesini istediğimde, böyle bir uygulamalarının olmadığını söylediler. gelecek dönem faturalarımdan düşeceklermiş... kendilerince haklılar zira ben azrailden 6 ay ölmeyeceği üzerine senet almış bir ademoğluyum.
defalarca şikayet var'a yazdım , şikayet kaydı açtırdım ama nafile . en sonunda konuşmaları kaydettiğimi , hu yapılanların herkes tarafından bilinmesi gerektiğini söylediğimde, beni dava edeceğini söyleyen çağrı merkezi çalışanlarını bünyesinde barındıran şir(r)ket.
cepshopdan kaynaklı hatadan dolayı yanlış tarifeye geçirip, 6 ay boyunca benden fazla para almış ve bu durumu otomatik ödeme talimatımdan dolayı bana hissettirmemiş bu dev şirket . kendilerini arayıp durumu izah ettim,inceleyeceğiz dediler... lakin arayıp değiştirdiklerini bile söylemediler.neticesinde müşterinin her araması başına 40 krş para kazanma derdindeler. o kadar naziklerki, kendi hatalarından ötürü ortaya 6 ay boyunca ödediğim fazla paranın iadesini istediğimde, böyle bir uygulamalarının olmadığını söylediler. gelecek dönem faturalarımdan düşeceklermiş... kendilerince haklılar zira ben azrailden 6 ay ölmeyeceği üzerine senet almış bir ademoğluyum.
defalarca şikayet var'a yazdım , şikayet kaydı açtırdım ama nafile . en sonunda konuşmaları kaydettiğimi , hu yapılanların herkes tarafından bilinmesi gerektiğini söylediğimde, beni dava edeceğini söyleyen çağrı merkezi çalışanlarını bünyesinde barındıran şir(r)ket.
kolay tv adı altında varolan paketlerini daha bir cazip göstermek amacıyla bol bol reklam yayınlatan operatör.
yaklasık 2 yıldır kullandığım vadofone hattım ile 14 haziran 2013 tarihinde tarifeye ek apple iphone 4 marklı cihaz aldım eski tarifemde olan senle ben paketi yeni tarifemde olmasını istedim bana cep merkezindeki işlemi yapan kişi paketimi yeni tarifemde kullanıcağımı belirtti bende bu tarihten itibaren bir numarayla ağırlıklı olarak uzun görüşmeler yaptım bu süre zaafı içerisinde uyarı mesajı almadım taa ki 12 temmuz 2013 gününde vadofone müşteri hizmetlerinden bildirim aldığım ana kadar herhangi bir bilgim yoktu .
Bilgiyi aldıktan sonra ilk önce cep merkezine itirazda bulundum ve ordakı şahıslar böyle bir olayı kabul etmediklerini söylediler daha sonra ise müşteri hizmetlerini arıyarak şikayetmi bildirdim ancak onlar cep merkezinin sözüne bakarak beni yalancı konumuna düşürdüler.
Daha sonra cep merkezine giderek tekrar hakkımı savundum bana senin faturan gelsin ben öderim gibi laflar söyledi laubali haraketler kavga edip haksız olmamak için sabır ettim nitekim haksız olduğunu kabul etti ancak vadafone merkezine bunu söyliyemiceğini yüksek bir cezanın kendisine kesileceğini belirtti yarı yarıya ödeme teklifi etti ancak ben kabul etmedim .
kendi numaramın kayıtlarına bakılıcak olursa tek numarayla fazla görüştüğüm ve senle ben paketini iptal etmiceğimi çok açık bir şekilde görücekler ancak o kadar basiretsiz insan topluluğu ki bunu bile beceremediler
yine işimiz türk adaletine kaldı (yani babayyaroyu yedik) tüketici mahkmesine başvurdum 3 ay sonra karar açıklanıcakmış 400 500 liralık fatura için değer mi bilmiyorum ama çevremdeki nekadar vodafonelu varsa hepsini turkcelle yönlendireceğim
vodafone kullanma kullandırma !!!
edit: Şikayetim üzerine yapılan inceleme sonucunda Vodafone cep merkezi hatası olduğunu kabul ederek tek numara ile görüşmeleriniz hesaplanıp faturanızda düzeltilme yapılacağı bilgisi verildi. Ardından geçen süre içinde 113 liralık indirim yapıldığı bilgisi verildi.
Neye istinaden bu indirimin yapılmış olduğunu anlamadım cevap o kadar aramama rağmen bana koskoca Vodafone firması cevap veremedi. Münferit olarak incelediğimde inceleme yapılan tek numarayla 1088 dk görüşme yaptığım ortaya çıkmaktadır.
ananızı sikiyim sizin kim bu indirimi sağlamışsa kim bu incelemeyi başlatmışsa çoluk çocuğundan çıksın amk evlatları hırsız lan bu amk evlatları .
Bilgiyi aldıktan sonra ilk önce cep merkezine itirazda bulundum ve ordakı şahıslar böyle bir olayı kabul etmediklerini söylediler daha sonra ise müşteri hizmetlerini arıyarak şikayetmi bildirdim ancak onlar cep merkezinin sözüne bakarak beni yalancı konumuna düşürdüler.
Daha sonra cep merkezine giderek tekrar hakkımı savundum bana senin faturan gelsin ben öderim gibi laflar söyledi laubali haraketler kavga edip haksız olmamak için sabır ettim nitekim haksız olduğunu kabul etti ancak vadafone merkezine bunu söyliyemiceğini yüksek bir cezanın kendisine kesileceğini belirtti yarı yarıya ödeme teklifi etti ancak ben kabul etmedim .
kendi numaramın kayıtlarına bakılıcak olursa tek numarayla fazla görüştüğüm ve senle ben paketini iptal etmiceğimi çok açık bir şekilde görücekler ancak o kadar basiretsiz insan topluluğu ki bunu bile beceremediler
yine işimiz türk adaletine kaldı (yani babayyaroyu yedik) tüketici mahkmesine başvurdum 3 ay sonra karar açıklanıcakmış 400 500 liralık fatura için değer mi bilmiyorum ama çevremdeki nekadar vodafonelu varsa hepsini turkcelle yönlendireceğim
vodafone kullanma kullandırma !!!
edit: Şikayetim üzerine yapılan inceleme sonucunda Vodafone cep merkezi hatası olduğunu kabul ederek tek numara ile görüşmeleriniz hesaplanıp faturanızda düzeltilme yapılacağı bilgisi verildi. Ardından geçen süre içinde 113 liralık indirim yapıldığı bilgisi verildi.
Neye istinaden bu indirimin yapılmış olduğunu anlamadım cevap o kadar aramama rağmen bana koskoca Vodafone firması cevap veremedi. Münferit olarak incelediğimde inceleme yapılan tek numarayla 1088 dk görüşme yaptığım ortaya çıkmaktadır.
ananızı sikiyim sizin kim bu indirimi sağlamışsa kim bu incelemeyi başlatmışsa çoluk çocuğundan çıksın amk evlatları hırsız lan bu amk evlatları .
dandik bir operatör. Avea bile ondan iyidir. Kasıma kadar taahhüdüm vardı, yine de dayanamadım avea hat aldım. Vodafone şimdi kenarda duruyor.
kürkçü dükkanıdır. *
kızıp kızıp sonra geri gelen aboneleri olan gsm operatörü *
yanlışlıkla kestiği 0.40 tl yi iade edeceği yerde, 40 tl iade eden gsm operatörü. Teşekkürler akılsızfone.
kullanmis oldugum operatordur. tarifleri guzeldir ozellikle ozgur genci herkese tavsiye edebilirim ogrenciler icin birebirdir.
geçenlerde sim kartını koparıp fırlattığım lanet edilesi bir operatördür.
Bayram gelmeden bayram kutlayan gsmci.
"Degerli abonemiz, Ramazan Bayraminizi en icten dileklerimizle kutlar, size ve sevdiklerinize nice mutlu bayramlar dileriz."
7 ağustos 2013 - 14:36
"Degerli abonemiz, Ramazan Bayraminizi en icten dileklerimizle kutlar, size ve sevdiklerinize nice mutlu bayramlar dileriz."
7 ağustos 2013 - 14:36
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar