bugün
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- chp'deki değişimciler3
- yürüyüş partisi6
- ismet gurbuz 20245
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- düşük iq belirtileri4
- gönüllü esaret paradoksu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- beyaz otomobil satın almak14
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı2
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- makarna süzmek5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- bugün de meme atan olmaması13
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- tgrt3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- james deen2
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- anın görüntüsü15
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- kaya çilingiroğlu2
- gecenin şarkısı3
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
yaklasık 2 yıldır kullandığım vadofone hattım ile 14 haziran 2013 tarihinde tarifeye ek apple iphone 4 marklı cihaz aldım eski tarifemde olan senle ben paketi yeni tarifemde olmasını istedim bana cep merkezindeki işlemi yapan kişi paketimi yeni tarifemde kullanıcağımı belirtti bende bu tarihten itibaren bir numarayla ağırlıklı olarak uzun görüşmeler yaptım bu süre zaafı içerisinde uyarı mesajı almadım taa ki 12 temmuz 2013 gününde vadofone müşteri hizmetlerinden bildirim aldığım ana kadar herhangi bir bilgim yoktu .
Bilgiyi aldıktan sonra ilk önce cep merkezine itirazda bulundum ve ordakı şahıslar böyle bir olayı kabul etmediklerini söylediler daha sonra ise müşteri hizmetlerini arıyarak şikayetmi bildirdim ancak onlar cep merkezinin sözüne bakarak beni yalancı konumuna düşürdüler.
Daha sonra cep merkezine giderek tekrar hakkımı savundum bana senin faturan gelsin ben öderim gibi laflar söyledi laubali haraketler kavga edip haksız olmamak için sabır ettim nitekim haksız olduğunu kabul etti ancak vadafone merkezine bunu söyliyemiceğini yüksek bir cezanın kendisine kesileceğini belirtti yarı yarıya ödeme teklifi etti ancak ben kabul etmedim .
kendi numaramın kayıtlarına bakılıcak olursa tek numarayla fazla görüştüğüm ve senle ben paketini iptal etmiceğimi çok açık bir şekilde görücekler ancak o kadar basiretsiz insan topluluğu ki bunu bile beceremediler
yine işimiz türk adaletine kaldı (yani babayyaroyu yedik) tüketici mahkmesine başvurdum 3 ay sonra karar açıklanıcakmış 400 500 liralık fatura için değer mi bilmiyorum ama çevremdeki nekadar vodafonelu varsa hepsini turkcelle yönlendireceğim
vodafone kullanma kullandırma !!!
edit: Şikayetim üzerine yapılan inceleme sonucunda Vodafone cep merkezi hatası olduğunu kabul ederek tek numara ile görüşmeleriniz hesaplanıp faturanızda düzeltilme yapılacağı bilgisi verildi. Ardından geçen süre içinde 113 liralık indirim yapıldığı bilgisi verildi.
Neye istinaden bu indirimin yapılmış olduğunu anlamadım cevap o kadar aramama rağmen bana koskoca Vodafone firması cevap veremedi. Münferit olarak incelediğimde inceleme yapılan tek numarayla 1088 dk görüşme yaptığım ortaya çıkmaktadır.
ananızı sikiyim sizin kim bu indirimi sağlamışsa kim bu incelemeyi başlatmışsa çoluk çocuğundan çıksın amk evlatları hırsız lan bu amk evlatları .
Bilgiyi aldıktan sonra ilk önce cep merkezine itirazda bulundum ve ordakı şahıslar böyle bir olayı kabul etmediklerini söylediler daha sonra ise müşteri hizmetlerini arıyarak şikayetmi bildirdim ancak onlar cep merkezinin sözüne bakarak beni yalancı konumuna düşürdüler.
Daha sonra cep merkezine giderek tekrar hakkımı savundum bana senin faturan gelsin ben öderim gibi laflar söyledi laubali haraketler kavga edip haksız olmamak için sabır ettim nitekim haksız olduğunu kabul etti ancak vadafone merkezine bunu söyliyemiceğini yüksek bir cezanın kendisine kesileceğini belirtti yarı yarıya ödeme teklifi etti ancak ben kabul etmedim .
kendi numaramın kayıtlarına bakılıcak olursa tek numarayla fazla görüştüğüm ve senle ben paketini iptal etmiceğimi çok açık bir şekilde görücekler ancak o kadar basiretsiz insan topluluğu ki bunu bile beceremediler
yine işimiz türk adaletine kaldı (yani babayyaroyu yedik) tüketici mahkmesine başvurdum 3 ay sonra karar açıklanıcakmış 400 500 liralık fatura için değer mi bilmiyorum ama çevremdeki nekadar vodafonelu varsa hepsini turkcelle yönlendireceğim
vodafone kullanma kullandırma !!!
edit: Şikayetim üzerine yapılan inceleme sonucunda Vodafone cep merkezi hatası olduğunu kabul ederek tek numara ile görüşmeleriniz hesaplanıp faturanızda düzeltilme yapılacağı bilgisi verildi. Ardından geçen süre içinde 113 liralık indirim yapıldığı bilgisi verildi.
Neye istinaden bu indirimin yapılmış olduğunu anlamadım cevap o kadar aramama rağmen bana koskoca Vodafone firması cevap veremedi. Münferit olarak incelediğimde inceleme yapılan tek numarayla 1088 dk görüşme yaptığım ortaya çıkmaktadır.
ananızı sikiyim sizin kim bu indirimi sağlamışsa kim bu incelemeyi başlatmışsa çoluk çocuğundan çıksın amk evlatları hırsız lan bu amk evlatları .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar