bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır14
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kabullenince huzur veren gerçekler8
- biz arap değiliz biz türk üz4
- kimyon3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- işsizlere tavsiyeler2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- işsizliğin muazzam bir şey olması2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- kazıklı maria3
- kıskançlık3
- şansın yaver gitmesi2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kumardan para kazanmak2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- babalar günü6
- yalnız yaşamak2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- red pill3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kadında güzellik aramayan erkek3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- kürtçüleri komünist sanmak2
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ne sıkıcı bir gün2
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- dut ağacı5
cuma günü anlık mesajlaşma programı ebuddy'yi ücretsiz yapacak operatör.
chpnin akpyi geçemediği gibi asla turkcelli geçemeyecek firma.
Türkiye' nin en bonkör operatörüdür.
evin bir köşesinde boş boş duran telefonun içindeki hattın operatörüdür.
tüm dünya'da bedava cihaz verirken türkiye'de ne hikmetse aynı turkcell ve avea gibi enteresan bir şekilde cihaz parasını da almaktadır.
türkiye'de yaşamak cidden garip durum, hele sürekli bedavadan telefon alıp burada insanların 2000-3000 tl telefonlara verdiğini görünce daha da bir garip.
tabi bütün bu şirketlerin aynı tarifelerle vatandaşa şey etmeleri hep tesadüf, anlaşma falan olamaz koca büyük türkiye burası!?!?
türkiye'de yaşamak cidden garip durum, hele sürekli bedavadan telefon alıp burada insanların 2000-3000 tl telefonlara verdiğini görünce daha da bir garip.
tabi bütün bu şirketlerin aynı tarifelerle vatandaşa şey etmeleri hep tesadüf, anlaşma falan olamaz koca büyük türkiye burası!?!?
götünde don yokken 2.000 tl yi telefona vermeye hevesli mallar olduğu için bu ülkede cihazları parayla satar. nasıl olsa banan sazan çok niye dağıtsın adam.
3 liraya aylık mobil facebook+twitter paketi olan operatör.
http://www.xtimeline.com/...200712060627363401419.JPG (kkk örgüt logosu)
ırkçı örgüt olan kkk'nin logosudur. ayrıca örgüt üyeleri masondur da. kendileri zencilerin haklarına karşı çıkan ırkçı örgüttür.
http://www.pycomall.com/images/P/p-18851.jpg (buda vodafone logosu. 666 işareti göstermeme gerek yok sanırım.)
edit: http://epfarki.com/upload...ne-bakiye-sorgulama-1.jpg (bu caps daha net)
(bkz: bu da mı tesadüf beyler)
ırkçı örgüt olan kkk'nin logosudur. ayrıca örgüt üyeleri masondur da. kendileri zencilerin haklarına karşı çıkan ırkçı örgüttür.
http://www.pycomall.com/images/P/p-18851.jpg (buda vodafone logosu. 666 işareti göstermeme gerek yok sanırım.)
edit: http://epfarki.com/upload...ne-bakiye-sorgulama-1.jpg (bu caps daha net)
(bkz: bu da mı tesadüf beyler)
sınırsız cepnet ile beni kendine hayran bırakan operatör.
arkadaş hasreti çeken gsm operatörü.
bugün itibariyle kullanmaya başladım ve sanırım onlarda beni bekliyorlardı, hat aktif hale geldiginden beridir dakika başı beş mesaj falan geliyor, okumaktan vazgeçtim artık.
bugün itibariyle kullanmaya başladım ve sanırım onlarda beni bekliyorlardı, hat aktif hale geldiginden beridir dakika başı beş mesaj falan geliyor, okumaktan vazgeçtim artık.
kırmızı diye bağıran reklamlarına sinir olduğum gsm operatörü.
bedava cepnet paketi 5 nisan da bitecek olan operatördur. isyanlardayım sözlük.
şafak sezer gibi bir komedyenimsiyle çalışmakta neden ısrar ettiklerini anlamadığım man utd eski sponsoru.
50 mb ne ?
50 sms ne ?
okuma yazmaniz da mi yok? reklam da mi izlemiyorsunuz ? rakipleriniz daha uygun fiyatlara 1 gb ve daha fazla sms veriyor. hic mi kafaniz calişmıyor vodafone.
sebeke sorunu olan, müşterilerini memnun edemeyen operatördur.
50 sms ne ?
okuma yazmaniz da mi yok? reklam da mi izlemiyorsunuz ? rakipleriniz daha uygun fiyatlara 1 gb ve daha fazla sms veriyor. hic mi kafaniz calişmıyor vodafone.
sebeke sorunu olan, müşterilerini memnun edemeyen operatördur.
telefonumda mı sorun yada mobil uludağ da mı yahut baz istasyonunda mı. Sık sık gprs devre dışı kalıyor saniyelerce ve internet sayfalarını açamıyorum.Bu amınakodumun sorunu yüzünden diyalizde sözlük kefyim olmadı.
rakiplerinin gerisinde kalan operatör. Böyle giderse çok müşteri kaçırırlar.
sms paketi:10 tl
internet paketi: 9 tl:
başka hattı ararsan fena kaçar.
Avea : hepsi dahil aylık 20 tl.
sms paketi:10 tl
internet paketi: 9 tl:
başka hattı ararsan fena kaçar.
Avea : hepsi dahil aylık 20 tl.
bu gün bana şöyle bir mesaj atmış kendileri: son 3 aydır mesajlaşmalarınıza ayda ortalama 1 tl ödüyorsunuz. mını yazıp 7999a gönderin sadece 3 tl daha ödeyerek ayda ortalama 50 sms alın.
bu nedir ya? belli ki mesaj kullanmıyorum, neden bu ısrar anlamadım ki. bir de utanmadan yazmış, aylık 1 tl lik mesaj çekiyosun diye.
bu nedir ya? belli ki mesaj kullanmıyorum, neden bu ısrar anlamadım ki. bir de utanmadan yazmış, aylık 1 tl lik mesaj çekiyosun diye.
yeni aylık ilk 3 ay yüzde 50 indirimli sınırsız internet paketleri çıkarmış operatör.
paketler:
*250 mb= ilk üç ay %50 indirimli 7 lira sonrası 14 lira.kota aşım ücreti yok,hız 96 kbps ye düşürülüyor.
*500 mb= ilk üç ay %50 indirimli 9.5 lira sonrası 19 lira.kota aşım ücreti yok,hız 96 kbps ye düşürülüyor.
paketler:
*250 mb= ilk üç ay %50 indirimli 7 lira sonrası 14 lira.kota aşım ücreti yok,hız 96 kbps ye düşürülüyor.
*500 mb= ilk üç ay %50 indirimli 9.5 lira sonrası 19 lira.kota aşım ücreti yok,hız 96 kbps ye düşürülüyor.
kendilerini çok övmemek gerekiyormuş konuya komşuya eşe dosta! bugün bizlere bunu öğretti. normalde her ay sınırsız cepnetim saat 00:00 olunca bağlantı kesilir. bakiyemden 7.99 lirasını alıp paketi yenilerdi tekrar devam ederdim kaldığım yerden. bugün bakiyem 16 lira civarı bir şeydi. saat 00:00 oldu ve internet bağlantısı gitti. birden bilgilendirme mesajı geldi. 1200 mb kullandınız 9 küsür lira kullandınız şeklinde. e haliyle şok olup müşteri temsilcisini aradım. kendilerinin bana söylediği neymiş efendim bizim her ay takip ve dikkat etmemiz gerekiyormuş paket yenilenirken nete girilmemesi gerekiyormuş vs. ne yaptığınız belli değil biz onun takibini nasıl yapalım günlerce diye düşüncelerimi dile getirdim. ama ne söylerseniz söyleyin burda tam tersi müşteri haksız kendileri haklı. bu yaşanılanlar salak yerine konmak değilde nedir...
futbol takımı formasına yakışan sponsorlardan. avea dan iyidir en azından.
bugün bayram mesajı göndererek daha bir gözüme girmiş firma...
bugün bana 19 mayıs mesajı gönderen 2 hattımdan tek operatör.*
84 mbps lik 3g testiyle rekor kırmıştır:
görsel
görsel
Yeni çıkardığı cepnet paketleriyle kimsenin sunmadığı sınırsız internet paketlerini sunuyor.
yeni numara vergisi olan 50 küsür tl'yi numara taşıma sonucu anında faturaya yansıtan ancak bana olan 10 tl borcunu faturadan düşürmeyen ilginç bir operatör..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar