bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- amerikan yahudileri3
- hızlı para kazanmanın yolları6
- erkekler neden az yaşar8
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- kıskanmak7
- teoman mı tarkan mı2
- lise4
- japonya5
- venezuela2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- amerika birleşik devletleri4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- sude isimli kızlar2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- türkiye7
- 2026 dünya kupası23
- m r e r e c t o5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- haitinin gol atmış olması5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- oyuncu koltugu4
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ibadet4
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- ona bir cümle bırak2
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
heybetli araclardır. üzerine sayfalarca mersiye dökebilirim hemencicik suracıkta. kokpiti ucagınkini aratmaz. hele ki römork ile bir manevra yapması beni benden alır..
arkasında "long way" yazan arac.
cok tekerlekli arac.
en buyuk kara araci olup pek seksidir. disa donuk on tekerlekler, iceri dogru arka tekerlekler; heybetli lastikler, uuv, cok etkilenirim.
manevra yapabilmeniz icin en azindan bir iki ay kadar bos yolda* kullanmaniz gerekir, romorku zikip atma durumu var manevralarda cunku. cat diye kopar gider, duz yolda devrilmenize sebep olabilir.
manevra yapabilmeniz icin en azindan bir iki ay kadar bos yolda* kullanmaniz gerekir, romorku zikip atma durumu var manevralarda cunku. cat diye kopar gider, duz yolda devrilmenize sebep olabilir.
tır fransızca; transports internationaux routiers (uluslararası karayolu taşımacılığı) kelimelerinin baş harfleridir.
Genelde küçük araçların yolda tırlardan korkması ve bu olay sonucundada tır şoförüne bir güven hissi veren havalı, güçlü , karizmatik ticari araçlardır...
Ayrıca bide şu var türkiyede genelde eski tırların dürümcü olarak kullanıldığını hepimiz görmüşüzdür...
Ayrıca bide şu var türkiyede genelde eski tırların dürümcü olarak kullanıldığını hepimiz görmüşüzdür...
kocaman bişey.
yuk ve esya ve meta tasimaciliginda dorse ve tanker gibi ek vasitalar birlikteliginde kullanilan motorlu tasit turudur. Avrupa'da volvo, scania ve mercedes markalari tutulurken abd'de genelde freightliner ve eskisi kadar olmasa da mack markalari agir basmaktadir. Bu araclarin farkli bir gizemi olagelmistir hep; heybetinden dolayi ozguven trafikteki kontrolu acisindan sorumluluk ve katettigi mesafeler acisindan da ayri bir ozgurluk hissi uyandirir kullanicilarinda.*
ozellikle avrupa ve amerika'da bir yasam tarzidir; tirci olmak. Kendi aralarinda cok saglam bir orgutlenmeleri vardir; toplumdan dislanmazlar hatta yer yer cool olarak algilandiklari icin avantajli bile olurlar. turkiye'de arzu edilen itibari pek gorememistir bu heybetli araclarin kullanicilari; ya trafik canavaridirlar, ya berdus tipler ya da saglam ayakkabi olmayan potansiyel kacakcilar. Zitti orneklerine de rastlamak her ne kadar mumkunse de meslegini severek yuzu gulerek yapani pek azdir; cilekestirler, az ton atamazsin; ekmek kazanamazsin, fazla tonaj yuklersen risk alirsin, trafik yonetmeligine gore arac kullanmaya kalksan bir tek sevkiyatin gununde teslim olmaz, is yetistireyim derken uykusuz kalirsin bir araba mal icin canini direksiyon simidinde sallarsin. Bir lastik yarsan altindan bir ayda ancak cikacagin borca girersin. Iki seritlik gelis gidis yolda direksiyon sallarsin adin "trafigin anasini aglatan adam"a cikar. Hava kararir sen "ihtimal"e binaen cadir cekersin, gun olur hafta olur coluk cocugunu gormeden gecirdigin vakit, ne kimse care olur ne de olmaya yanasir ama malini alirken/indirirken bir bardak cay yuzunu guldurmeye yeter. Insan muamelesi gordugun zamanlarda sevinirsin. Mesleginin kotu adamlari da vardir ama bu meslek yine de zor zanaattir pasam. Belki de bu mahiyetidir tir'i oldugundan cok azametli gosteren; sahibine tek saygi duyan vefasini eksik etmeyen aractir o. Yazilirken mutevazi bir sekilde uc harften mutesekkil olmakla yetinir ama yuku de pek agirdir onun; evet o tc karayollarinin muteber olmayan fekat derununda kiymeti harbiyesi oldukca agir vakur hunkaridir.
omur biter yol bitmez.
icim gecse de gonlum senden gecmez.
butun tirlara ve tircilara selam.*
ozellikle avrupa ve amerika'da bir yasam tarzidir; tirci olmak. Kendi aralarinda cok saglam bir orgutlenmeleri vardir; toplumdan dislanmazlar hatta yer yer cool olarak algilandiklari icin avantajli bile olurlar. turkiye'de arzu edilen itibari pek gorememistir bu heybetli araclarin kullanicilari; ya trafik canavaridirlar, ya berdus tipler ya da saglam ayakkabi olmayan potansiyel kacakcilar. Zitti orneklerine de rastlamak her ne kadar mumkunse de meslegini severek yuzu gulerek yapani pek azdir; cilekestirler, az ton atamazsin; ekmek kazanamazsin, fazla tonaj yuklersen risk alirsin, trafik yonetmeligine gore arac kullanmaya kalksan bir tek sevkiyatin gununde teslim olmaz, is yetistireyim derken uykusuz kalirsin bir araba mal icin canini direksiyon simidinde sallarsin. Bir lastik yarsan altindan bir ayda ancak cikacagin borca girersin. Iki seritlik gelis gidis yolda direksiyon sallarsin adin "trafigin anasini aglatan adam"a cikar. Hava kararir sen "ihtimal"e binaen cadir cekersin, gun olur hafta olur coluk cocugunu gormeden gecirdigin vakit, ne kimse care olur ne de olmaya yanasir ama malini alirken/indirirken bir bardak cay yuzunu guldurmeye yeter. Insan muamelesi gordugun zamanlarda sevinirsin. Mesleginin kotu adamlari da vardir ama bu meslek yine de zor zanaattir pasam. Belki de bu mahiyetidir tir'i oldugundan cok azametli gosteren; sahibine tek saygi duyan vefasini eksik etmeyen aractir o. Yazilirken mutevazi bir sekilde uc harften mutesekkil olmakla yetinir ama yuku de pek agirdir onun; evet o tc karayollarinin muteber olmayan fekat derununda kiymeti harbiyesi oldukca agir vakur hunkaridir.
omur biter yol bitmez.
icim gecse de gonlum senden gecmez.
butun tirlara ve tircilara selam.*
Genellikle taşıma amaçlı kullanılan ve tekerlekleri 6-8 olabilen ağır bir vasıradır.
ileri giderken geçerli olmak kaydıyla kafa giriyorsa kıç peşinden elbet gelir dedirten yük nakliye aracı.
TIR aracın adı değil uluslararası karayolu taşımacılığı anlamına gelen, TIR Sözleşmesi kapsamında TIR Karnesi ile taşımacılık yapan araçlara verilen addır. kısaca bir sistemin adıdır.
hayatımda 1 kere de kullanmak istediğim büyük vasıta. çok karizma geliyor bana mercedes axor. küçükken de tırcı olmak isterdim zaten. *
her çocuğun hayalini süsler bir tır kullanmak fakat bilinmez ki ne hayaller yıkmıştır tırlar birer trafik canavarı olarak.
euro truck simulator 2 gibi simülatörlerde gerçeğe çok yakın kalitede sürüşü yapılabilen, 750 hp ye kadar çıkabilen güçte motorlara sahip acaip araçlar.
(bkz: bu tır bir harika dostum)
(bkz: bu tır bir harika dostum)
bir gün gerçekten o uzun şeyi sürüp herkesin üzerinden geçmek istediğim araç, süren kişiler kamyon şoförünün bir üst kademesi tır şoförüdür ayrı havaları vardır.
hele bide geri geri kabine girmeleri yokmu haydaa al başına belayı. kullanması zordur, dikkat ve tecrübe ister.
trafiğe çıkmaları yasaklanmalıdır. ya da bunlara ayrı yol yapılsın ne bileyim bir şeyler yapılsın.
http://www.haberturk.com/...tir-ile-otomobil-carpisti
http://www.ntv.com.tr/tur...lu,2JA7rZpLOE-c9-zFWFdNuQ
http://www.haberturk.com/...aza-yapti-1-olu-21-yarali
http://www.sozcu.com.tr/2...e&utm_campaign=gundem
http://www.sabah.com.tr/y...a-otomobil-carpisti-2-olu
http://www.milliyet.com.t...-carpti-3-gundem-2280412/
http://www.haberturk.com/...-otomobildeki-5-kisi-oldu
http://www.gercekgundem.c...olum#.V4jWiNd75g8.twitter
http://www.milliyet.com.t...aza-7-olu-gundem-2283431/
http://www.posta.com.tr/3...rali.htm?ArticleID=356043
http://www.ntv.com.tr/tur...%2cJ8wk6PePbke59VQaY-kVPw
http://www.milliyet.com.t...-surucusu-gundem-2290187/
http://www.dha.com.tr/osm...html#.V6tN7hDGQNc.twitter
http://www.mynet.com/habe...tm_campaign=haberwallpost
http://www.haberturk.com/...canda-trafik-kazasi-4-olu
http://www.posta.com.tr/3...rali.htm?ArticleID=360063
http://www.dha.com.tr/bas...de-feci-kaza_1310493.html
http://www.sabah.com.tr/y.../mersinde-feci-kaza-2-olu
http://www.milliyet.com.t...pisti-3-o-gundem-2307705/
http://www.mynet.com/habe...tm_campaign=haberwallpost
http://www.gercekgundem.c...vada-kaza-4-olu-11-yarali
http://www.dha.com.tr/koc...i-kaza-3-olu_1340826.html
http://www.posta.com.tr/t...gir-yarali-haberi-1238270
http://www.posta.com.tr/b...zasi-2-olu-haberi-1238532
http://www.dha.com.tr/dor...msekyuk-oldu_1367107.html
http://www.haberturk.com/...bildeki-hamile-kadin-oldu
http://www.milliyet.com.t...aza-4-olu-gundem-2339487/
http://www.gercekgundem.c...feci-kaza-1-olu-29-yarali
http://www.milliyet.com.t...ucu-oldu--gundem-2343188/
http://www.gazetevatan.co...isti-3-olu-1005938-yasam/
http://www.mynet.com/habe...tm_campaign=haberwallpost
http://www.mynet.com/habe...tm_campaign=haberwallpost
http://www.sabah.com.tr/g...emde-tir-dehseti-5-yarali
http://www.hurriyet.com.t...m_campaign=gundem_xmlfeed
https://www.cnnturk.com/t...ampaign=buffer&page=1
http://www.haberturk.com/...sar-da-tir-kazasi-1696800
http://www.haberturk.com/...tir-ile-otomobil-carpisti
http://www.ntv.com.tr/tur...lu,2JA7rZpLOE-c9-zFWFdNuQ
http://www.haberturk.com/...aza-yapti-1-olu-21-yarali
http://www.sozcu.com.tr/2...e&utm_campaign=gundem
http://www.sabah.com.tr/y...a-otomobil-carpisti-2-olu
http://www.milliyet.com.t...-carpti-3-gundem-2280412/
http://www.haberturk.com/...-otomobildeki-5-kisi-oldu
http://www.gercekgundem.c...olum#.V4jWiNd75g8.twitter
http://www.milliyet.com.t...aza-7-olu-gundem-2283431/
http://www.posta.com.tr/3...rali.htm?ArticleID=356043
http://www.ntv.com.tr/tur...%2cJ8wk6PePbke59VQaY-kVPw
http://www.milliyet.com.t...-surucusu-gundem-2290187/
http://www.dha.com.tr/osm...html#.V6tN7hDGQNc.twitter
http://www.mynet.com/habe...tm_campaign=haberwallpost
http://www.haberturk.com/...canda-trafik-kazasi-4-olu
http://www.posta.com.tr/3...rali.htm?ArticleID=360063
http://www.dha.com.tr/bas...de-feci-kaza_1310493.html
http://www.sabah.com.tr/y.../mersinde-feci-kaza-2-olu
http://www.milliyet.com.t...pisti-3-o-gundem-2307705/
http://www.mynet.com/habe...tm_campaign=haberwallpost
http://www.gercekgundem.c...vada-kaza-4-olu-11-yarali
http://www.dha.com.tr/koc...i-kaza-3-olu_1340826.html
http://www.posta.com.tr/t...gir-yarali-haberi-1238270
http://www.posta.com.tr/b...zasi-2-olu-haberi-1238532
http://www.dha.com.tr/dor...msekyuk-oldu_1367107.html
http://www.haberturk.com/...bildeki-hamile-kadin-oldu
http://www.milliyet.com.t...aza-4-olu-gundem-2339487/
http://www.gercekgundem.c...feci-kaza-1-olu-29-yarali
http://www.milliyet.com.t...ucu-oldu--gundem-2343188/
http://www.gazetevatan.co...isti-3-olu-1005938-yasam/
http://www.mynet.com/habe...tm_campaign=haberwallpost
http://www.mynet.com/habe...tm_campaign=haberwallpost
http://www.sabah.com.tr/g...emde-tir-dehseti-5-yarali
http://www.hurriyet.com.t...m_campaign=gundem_xmlfeed
https://www.cnnturk.com/t...ampaign=buffer&page=1
http://www.haberturk.com/...sar-da-tir-kazasi-1696800
Yolların kralı karayolu aracı.
Küçüklükten beri ilk kez binmek nasip oldu.
Beklediğim gibi hiç değildi çok rahat lan.
Tabii bunda mercedes olmasının etkisi olabilir.*
Beklediğim gibi hiç değildi çok rahat lan.
Tabii bunda mercedes olmasının etkisi olabilir.*
Eski modelleri ve burunlu olanlarina bayiliyorum.
Bir de 5 kollu yildiz 6 kollu cicek gibi olan guzel jantlar vardi eskiden. Artik hic kalmadi onlardan da. Cok yakisirdi oysa ki.
Bir de 5 kollu yildiz 6 kollu cicek gibi olan guzel jantlar vardi eskiden. Artik hic kalmadi onlardan da. Cok yakisirdi oysa ki.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar