bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- frt2
- göte giren şemsiye4
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- durduk yere ağlamak2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- kadir inanır'ın vefatı7
- ingiltere3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- avusturya2
- norveç3
- saraca finch house7
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- belçika4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
- hollanda2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
mecaz nedir , ima medir dolayli anlatim nedir bilmeyen duz adamlarin hakaretine ugrayan user , yani ben ,
" (bkz: #15173425) kaynaksız sallar, mahalledeki abilerinden fıkıh ve islam üzerine tahsili vardır....banabakinlan",
muhammedin olumunden sonra , geride kalan onlarca genc karisi,cariyesi bir daha asla evlenememis , cocuk sahibi olabilme imkani ellerinden hoyratca alinmis , hayatlarinin sonuna kadar aile hayatinindan mahrum kalarak yasamak zorunda kalmislardir.
biraz vicdani olan bir kimse icin bunun manasi bu genc kadinlarin diri diri muhammed ile birlikde topraga gomulmesidir. sebeb ?
cunku aganin bokunun ustune bok olmaz !
burdaki gaddarligi acimasizligi ve her seyden ote egoisligi gormezden gelerek ,
butun bu evreni trilyolarca yildizi , gezeni yaratan ,ulular ulusu bir varligin herseyi bir kenara birakak bir col bedevesinin karilarinin onun olumunden sonra iradelerini hice sayarak onlarin evlilik hayatlarina karismasini ise hic dile getirmiyorum .
" (bkz: #15188745) bu 12- 13 yaşında değilse ben bişey bilmiyorum arkadaş. senin olmayan topraklar üzerinde duruyosan elektrik faturamızı ödeyeceksinmiş? ulan kimin bu topraklar? aborjinlerin mi?.....banabakinlan"
eger bir bolgeyi askeri gucunuz ile elinizde tutabiliyor , bu gucun olmadigi anda bolgenin kontrolunu baska yerel guclere karsi koruyamiyorsaniz o topraklar isgal altindadir , anlatilmayan calisilan budur , ayrica o topraklarin kadim halki kurdler oldgu gibi turkiyenin hatiri sayilir sekilde enerji uretimi de o bolgeden saglanmakdadir.
" (bkz: #15173425) kaynaksız sallar, mahalledeki abilerinden fıkıh ve islam üzerine tahsili vardır....banabakinlan",
muhammedin olumunden sonra , geride kalan onlarca genc karisi,cariyesi bir daha asla evlenememis , cocuk sahibi olabilme imkani ellerinden hoyratca alinmis , hayatlarinin sonuna kadar aile hayatinindan mahrum kalarak yasamak zorunda kalmislardir.
biraz vicdani olan bir kimse icin bunun manasi bu genc kadinlarin diri diri muhammed ile birlikde topraga gomulmesidir. sebeb ?
cunku aganin bokunun ustune bok olmaz !
burdaki gaddarligi acimasizligi ve her seyden ote egoisligi gormezden gelerek ,
butun bu evreni trilyolarca yildizi , gezeni yaratan ,ulular ulusu bir varligin herseyi bir kenara birakak bir col bedevesinin karilarinin onun olumunden sonra iradelerini hice sayarak onlarin evlilik hayatlarina karismasini ise hic dile getirmiyorum .
" (bkz: #15188745) bu 12- 13 yaşında değilse ben bişey bilmiyorum arkadaş. senin olmayan topraklar üzerinde duruyosan elektrik faturamızı ödeyeceksinmiş? ulan kimin bu topraklar? aborjinlerin mi?.....banabakinlan"
eger bir bolgeyi askeri gucunuz ile elinizde tutabiliyor , bu gucun olmadigi anda bolgenin kontrolunu baska yerel guclere karsi koruyamiyorsaniz o topraklar isgal altindadir , anlatilmayan calisilan budur , ayrica o topraklarin kadim halki kurdler oldgu gibi turkiyenin hatiri sayilir sekilde enerji uretimi de o bolgeden saglanmakdadir.
-kendisininin eskort olmasını önerdiğimiz kişimsidir.
(#16988250) tek adam diktası konusunu pek çözememiş şahsiyet. zamanın ruhundan haberi olduğunu ise hiç sanmıyorum.
iktidari pek seven yazar. tuncelideki yedi sehitle ilgili elestiri yapanlarin hepsini ulusalci olayin mesulunu asker ilan eden tipik tayyiban. Ne diyelim allah islah etsin yoksa pkk kadar bu kafa da can yakacak bu memlekette.
-canım yazardır kendilerini çok seviyorum bebişim *
http://www.uludagsozluk.com/e/17009077/
ağır kürtçü ve pkk yandaşı olduğu için, iftira atma konusunda başarılı bir yazardır.
ağır kürtçü ve pkk yandaşı olduğu için, iftira atma konusunda başarılı bir yazardır.
ilk entryde yazan oyun ek paketler dahil 7nci oyundur. ek paketleri oyun saymazsan ise 4üncü
Turok: Dinosaur Hunter, 1997
Turok: Battle of the Bionosaurs, 1997
Turok 2: Seeds of Evil, 1998
Turok: Rage Wars, 1999
Turok 3: Shadow of Oblivion, 2000
Turok: Evolution, 2002
Turok 2008
olarak çıkmışlardır.
Turok: Dinosaur Hunter, 1997
Turok: Battle of the Bionosaurs, 1997
Turok 2: Seeds of Evil, 1998
Turok: Rage Wars, 1999
Turok 3: Shadow of Oblivion, 2000
Turok: Evolution, 2002
Turok 2008
olarak çıkmışlardır.
bu gün bu ortamda ettiği lafların, eleştirilerin binde birini aynı düşüncedeki yoldaşları ve dindaşları arasında etmeye kalksa 30 keleş mermisiyle hizaya getirileceğinin farkında olmayan yazar.
(#17226362) oldukça şaşırtmış olan yazar.
sözlüğün hızlı barzolarından birisi böyle bir ileti yazıyorsa; ya kendince birileriyle jon benjamin toşak geçiyordur, ya okkalı bir içki içmiştir - ki hangisi olduğunu söylemesini rica ederiz.- ya da yazarların uzun süredir hakkında dua ettikleri taş başına düşmüştür.
sözlüğün hızlı barzolarından birisi böyle bir ileti yazıyorsa; ya kendince birileriyle jon benjamin toşak geçiyordur, ya okkalı bir içki içmiştir - ki hangisi olduğunu söylemesini rica ederiz.- ya da yazarların uzun süredir hakkında dua ettikleri taş başına düşmüştür.
yunan savasi sirasinda anzavur isyani , bolu duzce isyani gibi cerkse ayakalanmalarindan bi haberleden tarafind nick alti kirletilen yazar, anzavur isyani sonrasi bir cok cerkes koyu bosaltilmis ve surulmuslerdir.
tek parti doneminde cerkezlerde ayni kurtler gibi asimilasyon baskisina ugramis anadillerini kullanmalari yasaklanmisdir.
tek parti doneminde cerkezlerde ayni kurtler gibi asimilasyon baskisina ugramis anadillerini kullanmalari yasaklanmisdir.
(#17708769) ordumuzu din düşmanlığının merkezine koyarak anadolunun bağrından gelmiş inançlı imanlı 700.000 mehmetçiği kendi ideolojik safsataları uğruna kafir ilan eden maldır.
#17767945 entrysine istinaden, o büsbüyük ellerimde koccamaaan bi nah çektiğim yazar.
minik trollcük.
minik trollcük.
(#18038649) kafası güzel antikemalist takılan zavallılardan.
kendine göre kaynak yaparak türk tarihindeki önemli kişilere çamur atma sevdalısı bölücü yazar.
(#18189455) " özel anılarınız oldu anlaşılan, yoksa nereden biliyorsun ?" diye adama sorarlar.
(#18189455) " özel anılarınız oldu anlaşılan, yoksa nereden biliyorsun ?" diye adama sorarlar.
(#18189455)ibnelerin bol olduğu bir arka bahçede büyümüş yazardır. herkesi o kötü adamlar sanma evlat.
#18280784 zaman mefhumunun başlangıcına allah'ı konumlandırmış yazar. bu birinci hatası. zaman allah için olan bir şey değildir. o ol dediğinde olur. zaman gelmiş ve geçmiş ve gelecek olarak allah için aynı andır.
ikincisi ise; topraktan yaradılış, 6 gün(safha) yaradılışının belli bir kanun dairesinde kendi kendine yeter bir alem olarak yaratılmasını anlamamıştır. kendi kendisine yeterlik her an bir yenilenme ve yaradılışla olmaktadır aynı zamanda. her an ol der ve olur. her an kanunlar işler. hücreler yenilenir. mucizeler anlaşıldığında kıymet kaybetmemeliyken, mucizeler bulunduğunda sıradanlaştırılması insafsızcadır. dudaklardan dökülen doğanın mucizesi kelimesine engel olamaz yine de birçoğu. bulduğun her bilim allah'ın kanunlarını bulmaktır. sen materyalizm açısından değerlendirmeye devam edebilirsin, bu söylediklerimi de yeterince anlayacağını sanmıyorum şahsen. bulduğun her kaos ise bulduğun düzene değer katar.
iyi yazmalar? iyi neydi bu arada? kötü var iyi ki, iyi var! iyi iyidir, iyi kal!
ikincisi ise; topraktan yaradılış, 6 gün(safha) yaradılışının belli bir kanun dairesinde kendi kendine yeter bir alem olarak yaratılmasını anlamamıştır. kendi kendisine yeterlik her an bir yenilenme ve yaradılışla olmaktadır aynı zamanda. her an ol der ve olur. her an kanunlar işler. hücreler yenilenir. mucizeler anlaşıldığında kıymet kaybetmemeliyken, mucizeler bulunduğunda sıradanlaştırılması insafsızcadır. dudaklardan dökülen doğanın mucizesi kelimesine engel olamaz yine de birçoğu. bulduğun her bilim allah'ın kanunlarını bulmaktır. sen materyalizm açısından değerlendirmeye devam edebilirsin, bu söylediklerimi de yeterince anlayacağını sanmıyorum şahsen. bulduğun her kaos ise bulduğun düzene değer katar.
iyi yazmalar? iyi neydi bu arada? kötü var iyi ki, iyi var! iyi iyidir, iyi kal!
(#18366482) türkiyenin pkk belasının, abd'nin ırak'ta ve afganistan'da girdiği savaştan daha hafif olduğunu zanneden, güncel olaylara duyarsız, günümüz terör sorunundan bihaber sözlük yazıcısı.
sağlam yazardır. koduğunu oturtuyor belli.
#18534588
lakin benim dikkatimi neden çekmedi bugüne kadar? 8. nesil olması da ayrıca gurur verici. helal olsun devrem. devam et.
#18534588
lakin benim dikkatimi neden çekmedi bugüne kadar? 8. nesil olması da ayrıca gurur verici. helal olsun devrem. devam et.
(bkz: #19082394) her türlü tanrıtanımazlara saygım var. ama bana saygı gösterin deyip böyle bir terbiyesizliği yapan yazar. yuh diyorum..
Gerızekalı cahil yazardır.Buraya neden böyle trollerı aliyolar kı aklının olmadığına imzamı basarım.E be kardeşim madem gerızekalısın neden buraya geliyorsun cahil.
(#19629662)fena patlatmış espriyi.
(#19893308) diyerek ortaya bir konu atmış, (#19893321) diyerek soru sormama rağmen hala cevap alamadığım yazardır. kahvede abilerinden aldığın kaynaklarla konuşuyorsun bari kendi çapında troll olarak hayatına devam et. Şu güzel sözü hak eden yazarımsıdır.
- Bir bok bilmiyorsun, işin kötüsü bir bok bilmediğini de bilmiyorsun. Aziz nesin
- Bir bok bilmiyorsun, işin kötüsü bir bok bilmediğini de bilmiyorsun. Aziz nesin
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar