bugün

turok

(#19893308) diyerek ortaya bir konu atmış, (#19893321) diyerek soru sormama rağmen hala cevap alamadığım yazardır. kahvede abilerinden aldığın kaynaklarla konuşuyorsun bari kendi çapında troll olarak hayatına devam et. Şu güzel sözü hak eden yazarımsıdır.

- Bir bok bilmiyorsun, işin kötüsü bir bok bilmediğini de bilmiyorsun. Aziz nesin
© copyright 2005 - 2026