bugün
- online yazarlar7
- nofap5
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar3
- tarot falına inanan salak8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- kadınlar neden aldatır16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- 2026 dünya kupası14
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- futbol7
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- fransız arabaları3
- lionel messi11
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- bazı alimler2
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- cayenne4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
şeref ve haysiyet sahibi her türk vatandaşı nın yapması gayet doğal olan eylemdir. anlamak için psikoloji bilmek gerekmez. onur yeterlidir.
tsk nın savunmaya ihtiyacı yoktur zira tsk kuruluş amacı doğrultusuyla bizleri düşmana karşı savunmak ve caydırıcı olmak, dostla birlikte yüceltmek, tarafsız olanı tarafımıza çekmekt içün vardır.
beni savunanı ve savunacak olanı savunmama gerek yoktur, gelsin höşmelimle gaymak ısmarlayım ona.
beni savunanı ve savunacak olanı savunmama gerek yoktur, gelsin höşmelimle gaymak ısmarlayım ona.
türk silahlı kuvvetlerini mevcut medya düzeninde savunmak oldukça zordur. avrupa birliği yolundaki türkiyenin aydın insanları birazda ab tarafından pohpohlanarak eleştirisel yaklaşımları bunu gösteriyor bize. halk nezlinde tabiki asla sarsılmaz bir güveni ve otoritesi vardır.
pkk'yı yıllarca canlı bırakan kim acaba? sorusunu bizlere sordurduğu için gerçekleştirmediğimiz eylem.
edit: ha bide ges komutanının itirafı vardı. bilenler bilir.
edit: ha bide ges komutanının itirafı vardı. bilenler bilir.
pkk uğruna binleri veren kim acaba? sorusunu sormaktan acizlerin yapmasının tsknin değerini düşüreceği eylem..
şeref ve haysiyet sahibi her türk vatandaşının yapması gereken eylem değildir. Zira, aynı TSK, ülke demokrasinin içine edecek 2 darbe * * yapmış, üstüne 3 darbecik * * * girişimine yeltenmiş ve ülkenin tabiri caizse içine limon sıyı sıkmıştır *
Ülke olarak demokrasi anlayışımızdan ve hoşgörüsüzlüğümüzden şikayet ediyorsak, bu durumdan dolayı kızmamız gerekenler, siyasilerden öte TSK mensuplarıdır. *
Edit: Yalnıs anlasılmaya mehal vermiş olabilirim. Bunun için bir düzeltmeyi bir borç bilirim.
TSK'yı savunanlar şerefsiz demek istemedim. Haşa, kimseye, farklı düşünüyor diye hakaret etmem, benim doğama aykırı. Giriş entrysinde bir genelleme yapılmış, ben bu genellemeye katılmadığımı beyan ettim.
Yani, bu ülkede TSK'yı savunana şerefsiz demek ne kadar hak ise, tersi için de o kadar hak sözkonusudur. Kimse, TSK eksenli şeref muhasebesi yapmamalıdır, zira şeref dediğiniz bu kavramdan, emekli generallerin bazı larından anlaşıldığı gibi, TSK'nın bazı mensupları da ne yazık ki nasibini alamamıştır...
(bkz: Mustafa Muğlalı)
(bkz: Veli Küçük)
(bkz: Doğu Silahçıoğlu)*
Ülke olarak demokrasi anlayışımızdan ve hoşgörüsüzlüğümüzden şikayet ediyorsak, bu durumdan dolayı kızmamız gerekenler, siyasilerden öte TSK mensuplarıdır. *
Edit: Yalnıs anlasılmaya mehal vermiş olabilirim. Bunun için bir düzeltmeyi bir borç bilirim.
TSK'yı savunanlar şerefsiz demek istemedim. Haşa, kimseye, farklı düşünüyor diye hakaret etmem, benim doğama aykırı. Giriş entrysinde bir genelleme yapılmış, ben bu genellemeye katılmadığımı beyan ettim.
Yani, bu ülkede TSK'yı savunana şerefsiz demek ne kadar hak ise, tersi için de o kadar hak sözkonusudur. Kimse, TSK eksenli şeref muhasebesi yapmamalıdır, zira şeref dediğiniz bu kavramdan, emekli generallerin bazı larından anlaşıldığı gibi, TSK'nın bazı mensupları da ne yazık ki nasibini alamamıştır...
(bkz: Mustafa Muğlalı)
(bkz: Veli Küçük)
(bkz: Doğu Silahçıoğlu)*
askedre şu öğretilir, ordu namusu korur ordu namusdur siz eğer ülkenizi korumazsanız askerliğinizi yapmazsanız sizin namusunuzu başkaları koruyacakıtr artık nasıl korursa, işte bugün rahat uyuyabiliyorsak, dışarıdaki farelerin son çare sağa sola mala ziyan vermeye başlamışsa ve son can çekişmelerini görüyorsak ordumuz sayesindedir
tsk'yı savunmak diye acayip bir başlık, nereden tutmaya çalışırsan elinde kalıyor, değişik.
tsk'nın varlığı, ülke için gereklidir, olmalıdır. ha bu, tsk'yı savunmak mıdır bilemem. ki eğer öyleyse de, bu beni nefis bir asilzade ve/veya müthiş onurlu bir insan yapmaz.
lakin gereksiz derecede fazla asker sayısı, buna bağlı olarak her yıl harcanan milyonlarca ytl, ambarlarda çürüyüp gitmesin diye denizlere dökülen tonlarca yiyecek içecek.. bunlar ise kabul edilemez. ha, bu eleştiri ise, ve ben bunu dile getirdim diye şeref ve haysiyet yoksunu oluyorsam, pas tutmuş kafana osurayım senin.
tsk'nın varlığı, ülke için gereklidir, olmalıdır. ha bu, tsk'yı savunmak mıdır bilemem. ki eğer öyleyse de, bu beni nefis bir asilzade ve/veya müthiş onurlu bir insan yapmaz.
lakin gereksiz derecede fazla asker sayısı, buna bağlı olarak her yıl harcanan milyonlarca ytl, ambarlarda çürüyüp gitmesin diye denizlere dökülen tonlarca yiyecek içecek.. bunlar ise kabul edilemez. ha, bu eleştiri ise, ve ben bunu dile getirdim diye şeref ve haysiyet yoksunu oluyorsam, pas tutmuş kafana osurayım senin.
görevi "ülkenin savunması" olarak tarif edilmiş, tepeden tırnağa silahlı bir kurumun, herhangi bir sivilin naçizane savunmasına ihtiyaç duymayacağı aşikardır. devletin birey için değil, bireyin devlet için olduğunu sanan kimi şaşkınlar, kendilerince savunur tsk'yı, eleştirerek olgunlaştırmak yerine.
hii... yoksa "şeref ve haysiyet sahibi her türk vatandaşının yapması gayet doğal olan bir eylem"i mi sorguladım?? onursuz mu oldum bir anda? yoksa, kurumlarla bireyler arasındaki ilişkiyi daha rasyonel bir şekilde mi ele alıyorum?
hii... yoksa "şeref ve haysiyet sahibi her türk vatandaşının yapması gayet doğal olan bir eylem"i mi sorguladım?? onursuz mu oldum bir anda? yoksa, kurumlarla bireyler arasındaki ilişkiyi daha rasyonel bir şekilde mi ele alıyorum?
türk silahlı kuvvetleri savunulmayı gerektiren bir durumda ve konumda değildir, asla da olmayacaktır. istenen, türk silahlı kuvvetlerine yönelik sergilenen taraflı, yıpratma amaçlı davranışlara tepki verilmesini ve konunun farklı mecralara çekilmesini sağlayarak taraflarşma yaratmak sureti ile zincirdeki halkalardan birini kırabilmektir. bunun sebebi ise hurşit tolon tarafından, vakti zamanında açıklanmıştır.
''Bu millet hep güzel insanlar yetiştirirdi. Son zamanlarda hain de yetiştiriyor da ondan''
''Bu millet hep güzel insanlar yetiştirirdi. Son zamanlarda hain de yetiştiriyor da ondan''
akp ve fetocuların düşmanlığını kazanmaktır.
bana zorla askerlik yaptıran bir kurumu savunamam. kaldı ki, fetocuları ve akp'yi de savunamam.
türk silahlı kuvvetleri'mizin savunulmaya ihtiyacı yoktur. Savunulmaya muhtaç olanlar tarikatlar ve pkk'dır!
bir sosyalist olarak dincileri savunmamakla birlikte, tsk yı savunmadığımı da alenen söylüyorum.
çünkü tsk artık kemalizm düşüncesi dışında ki hiç bir görüşü, hiç bir ideolojiyi kabul etmemektedir.
türbanlı bir kadını oraya buraya sokmayan bu kurumun bazı komutanları, şehitlerin türbanlı annelerine cenaze törenlerinde yalandan sarılmayı iyi bilirler.
eğer şahsımın bu düşüncesi kemalist'lere göre vatan hainliği ise "vatan hainliğimle gurur duyuyorum".
çünkü tsk artık kemalizm düşüncesi dışında ki hiç bir görüşü, hiç bir ideolojiyi kabul etmemektedir.
türbanlı bir kadını oraya buraya sokmayan bu kurumun bazı komutanları, şehitlerin türbanlı annelerine cenaze törenlerinde yalandan sarılmayı iyi bilirler.
eğer şahsımın bu düşüncesi kemalist'lere göre vatan hainliği ise "vatan hainliğimle gurur duyuyorum".
yurdun birlik ve beraberliğini, ağızlara sakız olmuş bölünmez bütünlüğünü savunmakla eştir. ülkesini seven her kimsenin yapması geren eylemdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar